• hey, ik moet ff mijn verhaal kwijt over mijn ouders. ik vroeg mezelf al een hele tijd af hoe ik het zolang vol kan houden achter de computer, soms zit ik er een hele dag achter zonder naar beneden te komen. ik probeer nu wat te minderen,en dat lukte me al aardig, maar nu niet meer, en ik weet ook hoe het komt: mijn ouders zijn er niet voor me en ik moet alles thuis en op school zelf maar regelen. nu mijn broer het huis uit is reageren ze zich alle2 tegelijk af op mij, daarom ga ik steeds op mijn kamer achter de computer zitten, dan voel ik me minder verdrietig. weet iemand hoe ik hiermee om moet gaan? laat ajb een berichtje achter.

    groetjes lianne.


    You'll never know, friends like these...

    Soms?

    ALTIJD


    I recycle my thoughts.

    praat met ze of zo,
    wat misschien ook helpt is op vervroegd het huis uit gaan of ze een tijdje negeeren en als je dan altijd weg bent en dan als je er wel bent dat je dan alleeen maar achter de pc zit of zo...


    (L) remco

    Dat heb ik ook. Want m'n broer is altijd werken en m'n zus hoeft niks te doen en als jongste moet ik dan altijd de honden uitlaten. Terwijl ik het elke dag doe, 's middags altijd. En ik ben niet zo'n praattype, en ik doe het dan ook wel, maar met tegenzin. Tegen m'n broer kan ik soms nog wel eigenwijs doen dat ik het gewoon niet doe en dan doet hij het wel maar tegen m'n ouders gaat dat lastiger. En nu ben ik ook heel vaak met m'n zus alleen thuis en dan moet m'n vader werken, en m'n moeder is weg en m'n broer is werken en dan moet ik het ook altijd van m'n zus doen maar zij is net zo eigenwijs als mij dus kan ik dat dan moeilijk niet doen. Someone help me, please?

    Dat heb ik ook. Want m'n broer is altijd werken en m'n zus hoeft niks te doen en als jongste moet ik dan altijd de honden uitlaten. Terwijl ik het elke dag doe, 's middags altijd. En ik ben niet zo'n praattype, en ik doe het dan ook wel, maar met tegenzin. Tegen m'n broer kan ik soms nog wel eigenwijs doen dat ik het gewoon niet doe en dan doet hij het wel maar tegen m'n ouders gaat dat lastiger. En nu ben ik ook heel vaak met m'n zus alleen thuis en dan moet m'n vader werken, en m'n moeder is weg en m'n broer is werken en dan moet ik het ook altijd van m'n zus doen maar zij is net zo eigenwijs als mij dus kan ik dat dan moeilijk niet doen. Someone help me, please?




    zoiets heb ik ook wel, maar dan met mijn ouders. praten helpt soms idd niet, is je zus zo'n bitch? of is ze juist wel aardig maar heeft ze er nooit zin in? want als ik iets moest doen toen mijn broer nog in huis woonde en ik had er geen zin in bleef ik gewoon zitten, dan deed hij het vanzelf wel.


    You'll never know, friends like these...

    Nee, m'n zus is niet zo'n bitch. Ze is hartstikke aardig en ik zou niet zonder haar kunnen maar soms ook niet met haar.

    want als ik iets moest doen toen mijn broer nog in huis woonde en ik had er geen zin in bleef ik gewoon zitten, dan deed hij het vanzelf wel.

    Dat kan ik dus ook, maar alleen met m'n broer. Met m'n zus lukt dat niet, die lijkt zo erg op mij, die is ook zo eigenwijs, volgens mij. Ze heeft er volgens mij gewoon geen zin in en dan doet ze het ook niet. En m'n ouders zijn best wel vaak weg nu. M'n vader moet dan om de dag werken, hij is brandweerman en de andere helft van de mannen heeft vakantie dus moeten ze xtra diensten draaien en m'n moeder is altijd heel vaak op de manege, die doet daat vrijwilligers werk maar ons paard staat daar ook dus die moet zo ook rijden.

    Nee, m'n zus is niet zo'n bitch. Ze is hartstikke aardig en ik zou niet zonder haar kunnen maar soms ook niet met haar.
    (...)
    Dat kan ik dus ook, maar alleen met m'n broer. Met m'n zus lukt dat niet, die lijkt zo erg op mij, die is ook zo eigenwijs, volgens mij. Ze heeft er volgens mij gewoon geen zin in en dan doet ze het ook niet. En m'n ouders zijn best wel vaak weg nu. M'n vader moet dan om de dag werken, hij is brandweerman en de andere helft van de mannen heeft vakantie dus moeten ze xtra diensten draaien en m'n moeder is altijd heel vaak op de manege, die doet daat vrijwilligers werk maar ons paard staat daar ook dus die moet zo ook rijden.




    dat is dan best kut voor je, dat je ouders zoveel weg zijn, bij mij is dat niet zo erg, ik heb het liefst dat ze weg zijn, dan schreeuwen ze niet. soms zijn ze zó kwaad dat ik bang ben dat ze me slaan, ze hebben me nog niet geslagen maar ben er wel bang voor. als je zus net zo koppig is als hij kan je idd niet veel doen, dan zou ik het niet weten sorry. veel sterkte dan verder.

    groetjes van lianne


    You'll never know, friends like these...

    Wat ik ook doe, kwam ik vanochtend op, dit klinkt misschien raar maar het is de enige manier voor mij om me weer beter te voelen. Ik schrijf een brief, aan Gustav en vertaal die dan naar het Duits en doe die dan op de post naar de fanbrievendinges. Dat helpt voor mij om me gewoon weer opgelucht te voelen en m'n emoties kwijt te raken. Geen idee of hij ze leest, maar het idee alleen al dat ze daar aangekomen zijn is voor mij al heel wat, gelukkig :)

    ALs je ouders zo vervelend doen zou ík niet tegen ze gaan praten (tenminste niet uit jezelf) ik zou gewoon lekker achter de pc blijven zitten en doen wat je leuk vind...of iets anders... gewoon waar je je lekker bij voelt.

    xxx