• Ik ging met me vrienden Esmee(Climb),Giovanni,Aysegul,Wesley&Kelvin, en we gingen dus naar de MAC, en toen was er een jaa uhmm hoe heet dat esmee.x'D nou die ene die vraagt wat je wilt bestellen enzo, maar daar was dus een Jongen met hele mooie ogen, Maar we waren druk, dus kwam ie naar boven toe, en vroeg ie of we wat rustiger konden zijn & Wesley die zei iets en die jongen verstond het niet goed en dacht dat ie schold ofzo, dus vroeg ie aan Wesley wat ie zei, dus zei wesley het weer, toen zei die jongen nog iets, maar toen ie dus met Wesley aan het praten was, keek ik dus naar z'n ogen, en ze zijn GEWELDIG.
    Oke dat moest ik even melden


    EDIT: Je bent niet verplicht te reageren, dus als het je niet boeit reageer dan gewoon niet

    Oké =='


    Bored.

    hoera.


    -

    Oké =='


    Ik weet dat het heel erg raar klinkt enzo, Maar ik moest het gewoon melden, want jaa hij heeft gewoon zulke mooie ogen.

    Gefeliciteerd :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hoera.
    (hoera)

    Gefeliciteerd :')


    DankjjewelxD

    haha Hajar dat was geniaal vanmiddag.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Alllemaal HOOFDLETTERS is niet toegestaan.)


    -

    HAHA HAJAR DAT WAS GENIAAL VANMIDDAG.

    Weet ik,

    Hoe die ons aankeek toen we weg gingen.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Again allemaal hoofdletters niet toegestaan.)

    (...)

    WEET IK,

    HOE DIE ONS AAN KEEK TOEN WE WEG GINGEN,


    HAHA OMG JA (:
    En Wesley snel naar buiten, dus ik zei zo tegen jou van 'Hij is bang voor die jongen'.
    EN HIJ HOORDE DAT o:


    -

    Euhm geweldig zeker..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    HAHA OMG JA (:
    En Wesley snel naar buiten, dus ik zei zo tegen jou van 'Hij is bang voor die jongen'.
    EN HIJ HOORDE DAT o:



    JAA.X'd

    Euhm geweldig zeker..


    Jaa.

    welke kleur ogen :D

    welke kleur ogen :D


    Groen/Bruin

    Wuahahahaah XD
    Wat heef iedereen de laatste tijd met ogen? x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.