• Kijk titel, ken je degene boven jou.
    En kennen, daarmee bedoel ik dat je bevriendt bent, you know :'D begin maar bij mj .

    I love Camille.


    Some people make the world special just by being in it

    Nein.(A)


    everything, in time

    Nee


    PINKPOP WAS SUPER=D

    nopeee


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Nee .


    Some people make the world special just by being in it

    Nee,
    maar je bent me wel bekend van het forum en ik weet dat je ene crush hebt op Fernando Torres. ;d

    Nope Ö


    Guys Like You Make Us Look Bad. Stupid Posers : /

    Nee,
    maar je bent me wel bekend van het forum en ik weet dat je ene crush hebt op Fernando Torres. ;d

    Serieus ? Wie heeft nu geen crush op Fernando? Damn, hij is toch van mij. :Y)
    & ik ken LETxGO niet :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Jaaa:Y)
    Ik ken Tanyaaaa


    everything you imagined, and more...

    (...)
    Serieus ? Wie heeft nu geen crush op Fernando? Damn, hij is toch van mij. :Y)
    & ik ken LETxGO niet :'D

    Nou, van mij mag je 'm hebben. ;d Haha.
    En KabouterFack ken ik niet. (:

    (...)
    Nou, van mij mag je 'm hebben. ;d Haha.
    En KabouterFack ken ik niet. (:

    Als jij hem niet mooi vind, dan benoem ik jou tot het smaaklooste kind van heel Q . (puh) Ach, eigelijk moet ik blij zijn :'D haha, en ik ken jou niet. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Als jij hem niet mooi vind, dan benoem ik jou tot het smaaklooste kind van heel Q . (puh) Ach, eigelijk moet ik blij zijn :'D haha, en ik ken jou niet. :Y)

    Haha nou, ik heb niet gezegd dat ik 'm niet mooi vind. ;d Hij kan ermee door, maar ik gun het je gewoon ofzo. :'d Wees dus maar blij. ;DD
    En ik ken jou ook niet. :')

    (...)
    Haha nou, ik heb niet gezegd dat ik 'm niet mooi vind. ;d Hij kan ermee door, maar ik gun het je gewoon ofzo. :'d Wees dus maar blij. ;DD
    En ik ken jou ook niet. :')

    Maar ik wil concurentie, dat is fijn als ik hen dan jaloers kan maken. Btw ; Fernando zit nu naast meeeeee :Y) Dus bent iedereen maar jaloers, :'D (zin klopt niet:'d) en ik ken jou niet . :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    ken ik niet

    & Fernando is überhot!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)
    Maar ik wil concurentie, dat is fijn als ik hen dan jaloers kan maken. Btw ; Fernando zit nu naast meeeeee :Y) Dus bent iedereen maar jaloers, :'D (zin klopt niet:'d) en ik ken jou niet . :Y)

    Haha, ik ben een beetje concurentie, hopelijk is dat ook goed? ;d Nou, dan ben ik nu een beetje jaloers op je. :'d
    En ik ken Sensation niet. ^^

    (...)
    Haha, ik ben een beetje concurentie, hopelijk is dat ook goed? ;d Nou, dan ben ik nu een beetje jaloers op je. :'d
    En ik ken Sensation niet. ^^

    Je zult wel jaloers moeten zijn, want Fernando zit met zijn bloot bovenlijf naast me, en jou uittelachen. Serieus, hij vind het grappig dat je hem mooi vind, hij vind het grappig dat jij hem niet kunt krijgen, maar ik vin het niet grappig, like doh, dat is toch normaal, niemand kan hem krijgen, enkel Tanya. Damn, ik ben Tanya. HAHA.
    & ik ken jou niet. (puh)


    Some people make the world special just by being in it