• Ik irriteer me soms egt zo erg aan mezelf >.<
    Het is het feit dat ik soms jaloers ben op mijn zusje en daar word ik gek van...
    ze is nu 9 maanden en een lieve schat maar mijn ouders vinden dat blijkbaar ook erg veel.
    "ja,Noa(mijn zusje dus)is echt een superlief kind en is geweldig en ik ben zo blij dat ik haar heb" nou dat soort dingen zegt mijn moeder dan over haar en over mij zegt ze alleen maar dat ik zeur en te lui ben.
    Ik weet dat het dom is dat ik jaloers op mijn zusje ben maar ik word er egt gek van >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat snap ik! ik ben soms ook jaloers.


    i'm a vampire and i will kill you

    Hmm, dat is niet gemakkelijk, maar het gaat over, ik had het stiekem ook met mijn broer :S, maar zodra hij ouder werd, beterde het ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik snap wel dat je moeder zoiets zegt, ze is blij om er nog een pruts bij te hebben. Maar het is natuurlijk niet leuk hoe ze dan doet tegen jou.. Praat er eens met haar over, of maak het haar op een andere manier duidelijk.


    -

    Das kut, maar weet wel dat het vrij weinig zin heeft om jaloers te zijn op je zusje, je ouders houden echt wel van je ö


    I don't need words to feel those lips.

    Mooh, ocharme :\
    Vertel het je moeder gewoon.
    Ze zal het begrijpen, want niemand vindt zoiets leuk..
    <3


    Where there is a sea there are pirates...

    als ze begint te stappen en van niets meer kan afblijven, je honderd ogen nodig hebt om haar in het oog te houden, en ze super hard begint te krijsen als ze haar zin niet krijgt, is het schattige er af ^^

    nee, serieus, zoals Instinctive als zei: vertel het aan je moeder. ze zal je begrijpen, en er mss op letten..

    Ach, dat is denk ik vrij normaal, dat jij je wat jaloers voelt op je zusje. Je mama schenkt nu veel aandacht aan je zusje nzo, waardoor jij dan jaloers gaat worden. Ik zou het gewoon even vertellen aan je moeder. Ze zal het vast wel begrijpen..


    Listen to what we're not saying..

    daar kan ik inkomen, je moeder moet ook weer niet zo'n negatieve dingen over je zeggen =='


    $nyappy in the world ###

    Als ze ouder worden, gaan ze koppig doen en zijn ze helemaal niet meer zo schattig n_n
    gebeurd wanneer ze ongeveer 2 jaar zijn, nog even geduld :3


    All was well.

    Dat had ik vroeger ook een beetje wanneer mijn stiefzusje op bezoek was, zij is 11 jaar jonger dan ik. Zij was destijds nog een baby. Maar dat heb ik snel aan de kant gezet, ik was gewoon een jonge zeikpuber.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het juist heel goed van je dat je dat aan jezelf toe durft te geven en zelfs inziet. En dat kun je jezelf toch niet kwalijk nemen? Dat iemand anders de aandacht krijgt waarvan jij vind dat die aan jou toebehoort of dat jij hem verdient? Dat heb ik ook heel lang gehad, en als je er echt zo ontzettend mee zit.. Moet je misschien is proberen het bespreekbaar te maken met je moeder?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.