• Tuurlijk kennen jullie dat spel wel, 'Ik ga op vakantie en neem mee,' en dan zeg jij wat en dan moet de volgende dat van jou erbij typen en iets nieuws bij zetten. En ik weet het, jullie gaan allemaal kopieëren, maar dat is spelverpesters. :Y) Dus, probeer zonder.

    Ik ga niet meteen op vakantie dus kan ik niet meedoen _O_

    Ik ga op vakantie en neem mee: Gaya! :Y)


    Scream for mercy!

    ik ga op vakantie een neem eem gaya:&tim(A)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    ik ga op vakantie en ik neem mee; Gaya, Tim en Bobby n_n


    All was well.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Gaya, Tim, Bobby en hém

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Gaya, Tim, Bobby ,hém & een bed


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Gaya, Tim, Bobby, hém, een bed &nd De roze met paarse bollen string van mijn neef. x']


    If music be the food of love, play on!

    Gaya, Tim, Bobby, hém, een bed &nd De roze met paarse bollen string van mijn neef. Mijn laptop!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Gaya, Tim, Bobby, hém, een bed &nd De roze met paarse bollen string van mijn neef. Mijn laptop! en een zakdoek.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik ga op vakantie en neem mee: Gaya, tim, bobby, hém, een bed en de rode met paarse bollentstring van mijn neef, mijn laptop, een zakdoek en een holbewoner


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik ga op vakantie en neem mee: Gaya, tim, bobby, hém, een bed en de rode met paarse bollentstring van mijn neef, mijn laptop, een zakdoek en een holbewoner, m'n ipod


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik ga op vakantie en neem mee: Gaya, tim, bobby, hém, een bed en de rode met paarse bollentstring van mijn neef, mijn laptop, een zakdoek en een holbewoner, m'n ipod, myn vis die ik niet heb xd'


    None but ourselves can free our minds.

    ik ga op vakantie en neem mee: Gaya, tim, bobby, hém, een bed en de rode met paarse bollentstring van mijn neef, mijn laptop, een zakdoek en een holbewoner, m'n ipod, myn vis die ik niet heb,TokioHotel xD


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ik ga op vakantie en neem mee: Gaya, tim, bobby, hém, een bed en de rode met paarse bollentstring van mijn neef, mijn laptop, een zakdoek en een holbewoner, m'n ipod, myn vis die ik niet heb,TokioHotel xD, mijn tandeborstel van nijntje^^[-niet dat ik die heb..xD-]

    ik ga op vakantie en neem mee: Gaya, tim, bobby, hém, een bed en de rode met paarse bollentstring van mijn neef, mijn laptop, een zakdoek en een holbewoner, m'n ipod, myn vis die ik niet heb,TokioHotel , mijn tandeborstel van nijntje& Dir en Grey :D


    I solemny swear i am up to no good