• Oke nou ik had dus een meisje op MSN & zij zat by my op school maar 1 klas hoger dus ze was al van school. ze werd vroeger gepest & dat vond ik best wel zielig dus ik ging soms wel met der afspreken enzo. ik ben dus fan van TH & opeens was zij het ook. ik had er geen problemen mee hoor ik vond het best wel oke, als zij het mooi vond mocht ze van my fan zijn. maar wat ze me laatste geflikt heeft op MSN Hier ff gewoon geheel getypt in duidelijk wat ze getypt heeft [ze typt breezer dus typ normala]

    Nicol [ik] : Oii..
    Nadine : Hajj.. Wat zijn die gasten van Tokio hotel Ongelovelijk LELYK ! Vooral Tom
    Ik ;; Wtf? Jonge hijs nie lelyk.. ;l
    Nadine ;; Jeah Sure & Die Bill dan das net zo'n vies wijf. geen wonder dat hij Homo is
    Ik ;; HIJ IS NIET HOMO.. ;l Jonge dacht dat je fan was
    Nadine ;; ...
    Ik ;; Ach Laat Ook maar Jij bent gewoon een goddamn faker Jij wordt alleen fan als anderen het zijn Nou rot toch een eind op zielig persoontje..

    & toen was ze stil...

    hebben jullie dit ook meegemaakt & wat vinden jullie hiervan.. ?

    xx


    We can only learn to love by loving.

    Zo Laag gevallen dat die Faker is .. .

    k heb t nii meegemaakt maar tis wel naaiend:|

    aandachttrekker:|

    :Y)


    hou je mond joh =')

    khb et ook gehad
    Een vriendin vn my was vroeger ook fan en dn vn de ene op de andre dag zei ze da zeverwyfd waren en da de muziek op nix trok en dak my veel te veel bezighield me die 'gasten-die-eiglyk-nog-klein-kinders-waren-en-veel-teverwijfd-waren-en-die-ook-d8en-dat-ze-het-al-waren' ik d8 in mn eigen: "amai die zal dan ook wel neig fan geweest zijn als ze da nu allemaal zegt. en nu zit ze op school me haar vriendjs mij en mijn vriendinnen uittelachen en op banken mega veel zever over ons te schrijven. en nu geeft ze ook de nummer vn een vriendin vn mij door aan haar vrienden en die doen dan een soort vn 'cyberpesten' gewoon omda ze fan is
    kvin egt grof ze
    oe laag kunde vallen??


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Hm,ik werd voor mzelf fan en nu ben ik ook wer door mzelf anti-fan geworden wnat ik hou er niet meer van!

    Hm,ik werd voor mzelf fan en nu ben ik ook wer door mzelf anti-fan geworden wnat ik hou er niet meer van!

    khb et ook gehad
    Een vriendin vn my was vroeger ook fan en dn vn de ene op de andre dag zei ze da zeverwyfd waren en da de muziek op nix trok en dak my veel te veel bezighield me die 'gasten-die-eiglyk-nog-klein-kinders-waren-en-veel-teverwijfd-waren-en-die-ook-d8en-dat-ze-het-al-waren' ik d8 in mn eigen: "amai die zal dan ook wel neig fan geweest zijn als ze da nu allemaal zegt. en nu zit ze op school me haar vriendjs mij en mijn vriendinnen uittelachen en op banken mega veel zever over ons te schrijven. en nu geeft ze ook de nummer vn een vriendin vn mij door aan haar vrienden en die doen dan een soort vn 'cyberpesten' gewoon omda ze fan is
    kvin egt grof ze
    oe laag kunde vallen??


    dat is gewoon zielig +l


    We can only learn to love by loving.

    :Odat is zo kansloos :| echt zieke mensen


    Lalalalalalalala.

    what flauw
    da meisje dan

    Ik ken een meisje van bij mij op school, vorig jaar zat ze bij mij in de klas, maar ik ben blijven zitten en we komen nog steeds overeen (nu heel wat minder eigenlijk). En ze was fan enzo in het begin en ja ok i don't really care. Ma een paar maand geleden was ze geen fan meer en wou ze aan mij haar TH-tas verkopen. Ik wou ze kopen, maar ik vergat altijd om geld te vragen aan men ma en elke dag kwam ze dus aan mij vragen voor het geld en op een bepaalde dag werd ed mij teveel en hebbek gwn gezegt da ze die tas in haar *erges waar de zon ni schijnt* kan steken.


    ii_COLLAPSExBabii