• Ok. ik ga nu es echt mijn hart luchte, want ik begin sommige mensen her echt beu te worden. met hun ego, allemaal. echt om er het schijt van de krijge!
    ik open een topic, was helemaal happy, kwas naar mijn vriendin geweest, tz van 10 min., ben ik gek, raar, een opschepper en krijg ik ineens bakken commentaar over mij. ik ben altijd zo happy en blij als ik mijn vriendin gezien heb want die zie ik zo maar eens om de 2 weke, soms zie ik haar zelfs een maand niet. en als jullie me dat niet gunne, zijn jullie een bende dikke egoiste.



    ja, dat is wat ik denk over het grootste gedeelte van deze site.


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    dat is echt triest:O
    als jij gelukkig bent met je vriendin is dat toch harstikke goed!
    ik snap dat je super blij ben als je haar maar eens in 2 weken ziet:O

    Jaa echt héa?

    Ik weet helemaal wat je bedoelt!

    Met alles waar je een topic over opend gaan ze weer zeiken. Als of zij het allemaal veel beter weten enzo. En soms doen ze ook echt als of ze beter ZIJN! O_o

    Kan daar echt niet tegen,!

    Welkom bij de club, we kunnen elkaar een hand geven! ><

    x


    Scream for mercy!

    Mensen die doen alsof ze beter zijn; daar kan ik echt niet tegen.
    Maar voor de rest vind ik dat iedereen een eigen mening mag hebben & die ook mag uiten. En als je dat zeiken vind, okay. Maar iedereen denkt anders over dingen, en dat kan je ook nooit veranderen. Dus ik heb er maar mee leren leven.


    Protège moi de mes désirs.

    je geeft de rest nu ook commetaar.... en nu lok jij het ook voor de rest uit....

    maar ja.... dat is mijn mening...

    Ja er zitten veel van dat soort mensen op Quizlet, maar goed. Als je op Q wilt blijven zou ik ermee leren leven :]
    Ik vind dat jij gwn blij mag zijn met jou tz van 10 minuten. Maar ik vind ook dat hun daar een mening over mogen geven, maar wel netjes. Niet beldigent ofzo. :]


    -

    Wtf x_x domme mensen. naja zeg.. ik ben lekker wel blij voor je =']


    We can only learn to love by loving.

    WTF
    dat is best wel lullig van die mensen
    en ik ben wel blij voor je hoor:)
    XX


    /

    je geeft de rest nu ook commetaar.... en nu lok jij het ook voor de rest uit....

    maar ja.... dat is mijn mening...

    Agree.
    Maar in je topic stond niks van dat je haar eens in de 2 weken ziet, dus wat heeft dat ermee te maken?
    Het klinkt zoals gewoonlijk botter dan ik bedoel, maar als je het zo erg vind open dan gewoon geen topic.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind dat iedereen elkaar gewoon in zijn eigen waarde moet laten, ik zie mn vriendje ook bijna nooit, daar voor je je kut door, je wilt iets kwijt over hem en je krijgt bakken commentaar, das idd kutt :/


    I don't need words to feel those lips.

    Een gezond goed ego hebben is goed.

    En dat Topic liep uit de hand, Maar weetje, lekker boeiend dat jij 10 minuten zoent? Dat boeit niet zo heel veel mensen. Het maakt mij niet uit met je leven, maar inderdaad. Wat minder had ook wel gemogen.

    Wat zeiden ze dan? o.o
    Volgende keer moet je zo'n topic even melden dan doen we er wel iets aan. Niemand geeft hen het recht je af te zeiken.

    omg irri dat soort mensen kweet waar je het over hebt niets van aantrekke

    tjaa.. ik denk dat de meeste mensen gewoon 'grappig' willen doen, en daarbij niet door hebben dat je ook weleens te ver kan gaan..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Een mening geven is niet hetzelfde als commentaar geven. Maar ja, je hebt gelijk. Hier op Q geeft men graag commentaar.


    Listen to what we're not saying..