• Ik wil echt niemand beschuldigen, maar het irriteert me nu toch een beetje.:$
    Het gaat om mijn serie; Save me from the lake of hate
    In die serie is er een deel, waarin de hoofdpersonage erg verward is en in een meer springt. Als ze haar gevoelens voor Bill nog steeds niet begrijpt, hoopt ze dat ze zichzelf kan verdrinken. Uiteindelijk redt Bill haar.

    En dat kom ik nu best vaak tegen in andere series.:$ Ik was de eerste die zoiets heeft geschreven. Ik wil echt NIEMAND beschuldigen! Het kan ook gewoon toeval zijn.;) Ik heb niks tegen de users gezegt die dit ook in hun serie hebben gebruikt, maar begrijp bitte dat het me nu echt een beetje gaat irriteren.


    - Ik weet dat dit geen echte klacht is en dat niemand er iets aan kan doen, maar ik wist niet in welke categorie dit moest. -

    Dankeee! (flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Wij kunnen hier niks mee, je zal het echt tegen de users zelf moeten zeggen. (cat) Maar wie weet was jij niet orgineel ?

    Het is ook vreselijk irritant als iemand je ideeën na gaat lopen doen. x_o Blijkbaar hebben ze zelf niet genoeg hersenen om een leuk idee te bedenken. Ik heb het ook weleens gehad. Ik zag mijn idee alleen in andere woorden omschreven. x_o Ik heb er toen meteen een reactie met mijn mening onder geplaatst. Mensen moeten gewoon van elkaars ideeën afblijven. Punt uit. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveisDeadx heeft fxcking gelijk
    Ik heb hetzelfde ook meegemaakt
    En ik weet zeker dat ik origineel was ;l


    Don't walk away and leave without a reason.

    Wij kunnen hier niks mee, je zal het echt tegen de users zelf moeten zeggen. (cat) Maar wie weet was jij niet orgineel ?


    Ik heb ook gezegt: - Ik weet dat dit geen echte klacht is en dat niemand er iets aan kan doen, maar ik wist niet in welke categorie dit moest. - .. Ja, ik ben ook niet een geweldige schrijver of zoiets.:P;) Maar ik was echt de eerste op Quizlet die zoiets heeft geschreven.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Quiz lijk soms nu eenmaal op elkaar. Net als sommige boeken & liedjes. Er zijn zoveel dingen in het leven die op elkaar lijken, dus dat kunnen we niet veranderen;). Ik snap dat je dat erg vind, maar wie weet wás je echt niet de eerste! Er zijn hier écht veel users hoor, dus het kan zijn dat je niet de eerste was.

    [dit is niet aanvallend bedoelt, dit is gewoon mijn mening.]
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    xLoveisDeadx heeft fxcking gelijk
    Ik heb hetzelfde ook meegemaakt
    En ik weet zeker dat ik origineel was ;l

    Ja, dat is altijd. x_o Denk je dat je origineel bent, lees je je idee de volgende dag in de Spotlight of ergens anders. Bummer. x_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet gewoon zeker dat ik de eerste was. Mijn serie is in de zomer begonnen, vorig jaar. Of misschien wel eerder. Iedereen zei dat ik orgineel was. Dit is niet om op te scheppen, het is gewoon een feit.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Er zijn hier honderden series en je zult vast niet de enige zijn met dat idee. En meld het tegen hun zelf wij kunnen er niks mee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet gewoon zeker dat ik de eerste was. Mijn serie is in de zomer begonnen, vorig jaar. Of misschien wel eerder. Iedereen zei dat ik orgineel was. Dit is niet om op te scheppen, het is gewoon een feit.
    Je zegt het wel opscheppend. Van veel series zeggen ze dat ie orgineel is maar is ie dat toch niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Je zegt het wel opscheppend. Van veel series zeggen ze dat ie orgineel is maar is ie dat toch niet.

    Sorry, ik wil niet opschepperig overkomen. Mijn serie is ook niet geweldig of zo.. Heel veel series zijn 100000000000x beter!:D Maar het irriteert me nu gewoon. En ja, ik ken niet alle users hier op Quizlet, maar het valde me gewoon steeds meer op dat na mijn serie steeds meer dat onderwerp over een meer kwam.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    heb je naar alle datums gekeken?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar er zijn wel meer series die een meer bevatten. :X Maar dan gaat het natuurlijk over de manier waarop dat gebruikt wordt. Ik heb namelijk net ook een stukje over een meer geschreven. :X Maar volgens mij heb jij mij eens verteld dat het ging over een meisje dat uit een meer werd gered enzeu? Als ze dat precies na doen, snap ik dat je je irriteert. Ik zou me ook irriteren. x_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Maar er zijn wel meer series die een meer bevatten. :X Maar dan gaat het natuurlijk over de manier waarop dat gebruikt wordt. Ik heb namelijk net ook een stukje over een meer geschreven. :X Maar volgens mij heb jij mij eens verteld dat het ging over een meisje dat uit een meer werd gered enzeu? Als ze dat precies na doen, snap ik dat je je irriteert. Ik zou me ook irriteren. x_o

    Nee, gewoon een onderwerp over een meer irriteert me niet.;) Maar wel als ze het heel erg op mijn deel laten lijken.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    heb je naar alle datums gekeken?

    De meeste zijn na die van mij begonnen. Maar natuurlijk ken ik niet alle datums.

    Ik weet echt dat niemand hier wat aan kan doen! Bedankt voor het terug reageren!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    heb je naar alle datums gekeken?

    Maar naar àlle datums kijken is toch onmogelijk? x_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.