• Ik wil echt niemand beschuldigen, maar het irriteert me nu toch een beetje.:$
    Het gaat om mijn serie; Save me from the lake of hate
    In die serie is er een deel, waarin de hoofdpersonage erg verward is en in een meer springt. Als ze haar gevoelens voor Bill nog steeds niet begrijpt, hoopt ze dat ze zichzelf kan verdrinken. Uiteindelijk redt Bill haar.

    En dat kom ik nu best vaak tegen in andere series.:$ Ik was de eerste die zoiets heeft geschreven. Ik wil echt NIEMAND beschuldigen! Het kan ook gewoon toeval zijn.;) Ik heb niks tegen de users gezegt die dit ook in hun serie hebben gebruikt, maar begrijp bitte dat het me nu echt een beetje gaat irriteren.


    - Ik weet dat dit geen echte klacht is en dat niemand er iets aan kan doen, maar ik wist niet in welke categorie dit moest. -

    Dankeee! (flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Bij één van mijn series heb ik dat ook. Bill Kaulitz is nr. 142 of my murderlist. Daarna zag ik allemaal quizen die ongeveer hetzelfde titel hadden.


    Think before you act.

    Bij één van mijn series heb ik dat ook. Bill Kaulitz is nr. 142 of my murderlist. Daarna zag ik allemaal quizen die ongeveer hetzelfde titel hadden.

    Oh, jou serie Rocks!:D Ik zou het ook echt irritant vinden als ik jou was, want ik vind je serie echt mooi!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    (...)
    Oh, jou serie Rocks!:D Ik zou het ook echt irritant vinden als ik jou was, want ik vind je serie echt mooi!


    Danke :D

    Ik zag een keer in de spotlights: De moordenaar van Bill Kaulitz. Toen heb ik wel even gekeken, maar gelukkig was het een heel ander verhaal dan de mijne.


    Think before you act.

    (...)

    Danke :D

    Ik zag een keer in de spotlights: De moordenaar van Bill Kaulitz. Toen heb ik wel even gekeken, maar gelukkig was het een heel ander verhaal dan de mijne.

    Oké, mooi zo.:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    je kan tog ook gwn het aan de persoon vrage i mean zo moeilijk is het niet
    want ik wilde een serie over camp rock maken maar ik zag dat iemand anders dat al deed met een love story dus ik ging aan haar vrage van is dat oke en toen zei zij ja. maar een kleine moeite:P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    je kan tog ook gwn het aan de persoon vrage i mean zo moeilijk is het niet
    want ik wilde een serie over camp rock maken maar ik zag dat iemand anders dat al deed met een love story dus ik ging aan haar vrage van is dat oke en toen zei zij ja. maar een kleine moeite:P

    kijk, zo hoort het. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als het echt letterlijk plagiaat is moet je het aangeven. Dan kijken wij ernaar. :)

    Tja, alles heeft wel een nadeel.


    ok

    Tja. Als dat je echt stoort, dan moet je dat gewoon even tegen die user zeggen.


    Listen to what we're not saying..

    Als het echt letterlijk plagiaat is moet je het aangeven. Dan kijken wij ernaar. :)

    Gosh, dat had ik een keer dude. Alleen had dat kind de titel in het Engels geschreven en ze claimde dat het haar serie is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Gosh, dat had ik een keer dude. Alleen had dat kind de titel in het Engels geschreven en ze claimde dat het haar serie is.

    die serie is wel verwijderd?

    Ik weet wat je doormaakt...
    Ik heb ook iemand die mijn serie bijna precies hetzelfde heeft gedaan. Alleen een klein beetje andere titel...
    Suc-6 ;)

    Ach boeiend --' Like er zijn honderden series die over TH gaan en die over hetzelfde onderwerpn gaan, what's the big deal? Quizlet zit vól met copycats en daar moet je maar mee leren leven. En daarom moet je niet per sé een topic openen, stap gewoon naar die user zelf.

    Mijn verhalen en titels worden gejat, verkracht, door het slijk gehaald, en verneukt. Vind het vervelend voor die van jou, maar zo gaat dat hier nou eenmaal. Orginaliteit is ver te zoeken. Maar zoals Cherished al zegt, als het letterlijk overgenomen of gekopieerd is dan moet je dat even melden. En je zult het tegen de users zelf moeten zeggen, want hiermee zal het niet stoppen (als het dat al doet)


    Wie du mir, so ich dir.

    Die serie staat bij 'Mijn Favorieten' om een keer te lezen... Of ik was er al aan begonnen, weet het niet juist.
    :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.