• Mijn laptop heeft draadloos internet, behalve hij is zo traag dat hij bijna niets vind. Das zo k*t. Weet iemand hoe ik dat sneller krijg?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    de cookies en geschiedenis van iternet verwijderen. En de opgeslagen dingen enzo[like wachtwoorden].
    Mijne leek wel nieuw toen ik dat deed:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    de cookies en geschiedenis van iternet verwijderen. En de opgeslagen dingen enzo.
    Mijne leek wel nieuw toen ik dat deed:O

    er staat bijna niets op.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik heb geen laptop, dus ik zou het niet weten.


    Protège moi de mes désirs.

    Hmm zelf heb ik er geen last van. Maar misschien moet je eens wat programma's van je laptop verwijderen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    de cookies en geschiedenis van iternet verwijderen. En de opgeslagen dingen enzo[like wachtwoorden].
    Mijne leek wel nieuw toen ik dat deed:O

    Hoe doe je dat? Ik heb gister kapotgezocht naar 'Tijdelijke Internetbestanden' maar kon die verrekte map nergens vinden.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Hoe doe je dat? Ik heb gister kapotgezocht naar 'Tijdelijke Internetbestanden' maar kon die verrekte map nergens vinden.

    Onder je internet balk staat zo'n rijtje met bestand, bewerken, beeld, favorieten, extra en help.
    Dan moet je op extra klikken en dan op browsegeschiedenis verwijderen.
    En dan kan je instellen wat je allemaal wilt verwijderen(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    (...)
    Onder je internet balk staat zo'n rijtje met bestand, bewerken, beeld, favorieten, extra en help.
    Dan moet je op extra klikken en dan op browsegeschiedenis verwijderen.
    En dan kan je instellen wat je allemaal wilt verwijderen(A)

    Euhm is dat voor in internet explorer want bij firefox zie ik niet meteen 'browsegeschiedenis' staan bij extra.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Euhm is dat voor in internet explorer want bij firefox zie ik niet meteen 'browsegeschiedenis' staan bij extra.

    Ow wacht 'k heb het^^
    Gewoon extra - privégegevens opruimen. ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dat was idd bij internet explorer...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?