• Je ziet de Titel al ^^

    Mijn vraag is dus... ^^
    Wat vind je van jezelf?

    Ik begin wel eerst x'D
    Ik vind mezelf wel normaal op gewicht. Al krijg ik wel soms cometaar: je moet meer eten -.-

    x


    never say goodbye.

    normaal met de neiging naar dik als ik mijn eetgewoonten doorzet. ;|


    it's cool to know nothing.

    (...)Ghah dat ken ik!=D Dat is zoo handig, je moet nooit op dieet en op je eten letten:D


    Uhu :''D


    never say goodbye.

    Normaal, maar veel mensen vinden me juist mager.
    Heb gewoon een dikke reet :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik eet net zoveel als ik wil en op kan, en geloof me, dat is heeeeel erg veel. Alleen laatste tijd val ik er alleen maar van af x] Maarja, ik ben niet echt dik of dun. Mijn gewicht doet rare dingen nu ik net in de groei ben. Tjezus, het werd ook wel eens tijd om te groeien. ><


    x


    Scream for mercy!

    het gaat wel

    Dik.


    Innocence.

    Me kop is fócking dik.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik ben normaal want heb gewoon een gezond bmi

    Ze zeggn normaal , maar ik vind dik =X


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Ik ben wat mollig. Maar ben er wel blij mee. Ik hoef geen vel over bot te zijn. [niet dat ik er iets tegen heb] Ben blij met mezelf. Op sommige momenten dan...


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Zeg ik lekker niet


    Protège moi de mes désirs.

    Ze zeggen normaal, maar ik vind me wat te dik. Mja, maakt niet zoveel uit x]


    Listen to what we're not saying..

    Slank. Dat kan ik niet dun noemen. De schooldokter zei dat ik net op het minimum zat, dus ik ben like, wel normaal. [=


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik was vorige maand officieel niet meer te mager volgens de dokter!!
    En toen werd ik ziek en heb ik een week niets gegeten en ben ik weer afgevallen But who cares?!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    DIK
    ik ben 1.60 en weeg ong. 55!
    o_0