• tom vond ashley olsen toch zo leuk?? nou ashley heeft sinds kort een vriendje! zou tom da wete?? arme tom... heeft ie bij haar geen kans meer. waaha maar meer bij de fans ;) xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Alsof dat hem boeit :'D
    hij vond ze 'wel leuk' aber niet verlieft hoor ofzo. :')

    Ik vind dat het er ook een beetje vreemd zou uitzien, als Tom, of zeker Bill, met Mary-Kate of Ashley Olsen:D Want ze zijn zowat 3 koppen groter:D (Mary-kate is maar 1.52m fzo:D)
    Sorry voor de mense hier die ook niet zo groot zijn:D Ik ben ook maar 1.59m hoor..


    Een tomaat is rood. Daah.

    geen idee :P
    ik weet wel dat nicole (pcd) een relatie heeft met een moter racer achtig iets :D
    en mandy van monrose heeft ook een ander,,
    en nu ashley ook:P
    maar mensen des te meer kans voor ons :D
    ow en als je met een A of M begint heb je de meeste kans ;)
    Angelina jolie
    An kathrin
    Ashley olsen

    Mandy
    Mary-kate olsen




    YÉÉÉÉEEEYYYYY XD iCkk heet Marit XD & dat paSt best goed by Tom(A) want als je Marit neerzet en dan ''om'' er8tr heb je ''MariTom'' en daar kan je dan weer 8tr die ''om'' ''arit'' 8tr plakken en dan weer ''om'' kyk mah :

    MariToMariToMariToMariToMarit xD


    ho0ww srry,, k ben een beetJJ heel erg meliiG xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Het intereseert me vrij weinig zie je het al voor je een lange afstand relatie. zie je hem maar 1 keer in de maand of nog minder zelfs xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    maargoed ook srry maar ik mag dat kind egt niet


    Sick and tired of needing your affaction

    Ik weet het niet, maar iemand zei tegen mij dat ze de Olsen Twins niet meer leuk vinden, is dat waar?!

    ja hij vind die van de PCD tog leuk xD nicole ofso ;O

    Ja, maar Nucole is te oud voor hem? XD

    Wel zielig eigenlijk. ;o

    Vind haar ook te oud voor hem, hij kan wel iets jongers en beters krijgen. Ze schelen toch iets van 11 jaar ofsow?

    ik denk niet dat hij het weet
    en ik denk niet dat het hem zo heel erg veel boeit

    Ik denk ook niet echt dat ie het weet , maar iedereen waarop hij juist valt is bezet , best zielig voor hem :( !
    Maar ik denk ook niet dat Tom met die mary kate olsen zou gaan of nicole , want hij zegt zelf in een intervieuw (ergens op youtube)(weet niet meer welk) dat ie om de 2 dagen toch weer een nieuw lief heeft! (Soms langer of oms korter , maar de laatste tijd is ie wel lang single )


    You'll never dream alone. <3

    maar weetje wat me opvalt waar tom op valt messtal 4 of 10 jaar ouder dus dagt ik wrm kn het niet 4 of 10 jaar jonger zijn ^^ ik wil de jonge mensen onder ons ff hoop geve ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Like he cares. ='))
    Echt, hij geilt op ze, maar het is niet zo dat hij zo kuis en preuts is dat hij daar nu ineens mee ophoudt.
    Bovendien, ik denk dat hij zelf ook wel slim genoeg was om te weten dat hij, like, geen kans maakte. x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    hé shit. =D
    mijn naam begint met een N.
    balen. =d
    maar ik heb ook geen idee of hij het weet. (':


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    nou kvin da leuk dat die een lief heeft(lol) heb ik meer kans:P klinkt grof maar de olsens gaan denk ik nooit iets met de kaulitztwins beginne anders was da allang gebeurt denk ik:P


    mee eens XD(baby)
    uhu zkr mee een sXD ze hadden ze tog al een keertje omntmoet ofzo en bill had het nummer van ene van die 2 gekregen en ze hadden 1 keer gesms t of zo hoeet ging of zo ook maar gehoord maar weet et niet eg zkr!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    volgens mij heeft ashley wel al langer een vriend maar ja, pech voor tom hij vind toch wel een andere girl


    Je moet worden wie je bent.

    Maar komaan Als dat nu Tom zijn smaak is .. Concludeer ik Dat hij GEEN smaak heeft

    Ashlee heeft Bijna altijd vettig haar, en zit er zo gedrogeert uit, en draagt lelijke kleren -_-

    Vroeger was ze mooi, maar nu is ze gewoon uitgeleefd -_-

    Maar komaan Als dat nu Tom zijn smaak is .. Concludeer ik Dat hij GEEN smaak heeft

    Ashlee heeft Bijna altijd vettig haar, en zit er zo gedrogeert uit, en draagt lelijke kleren -_-

    Vroeger was ze mooi, maar nu is ze gewoon uitgeleefd -_-

    dat vind ik ook en mary-kate ziet er al helemaal niet meer uit.. maar ja, ze moeten het allemaal maar zelf weten he..


    Je moet worden wie je bent.