• tom vond ashley olsen toch zo leuk?? nou ashley heeft sinds kort een vriendje! zou tom da wete?? arme tom... heeft ie bij haar geen kans meer. waaha maar meer bij de fans ;) xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Maar komaan Als dat nu Tom zijn smaak is .. Concludeer ik Dat hij GEEN smaak heeft

    Ashlee heeft Bijna altijd vettig haar, en zit er zo gedrogeert uit, en draagt lelijke kleren -_-

    Vroeger was ze mooi, maar nu is ze gewoon uitgeleefd -_-

    dat vind ik ook en mary-kate ziet er al helemaal niet meer uit.. maar ja, ze moeten het allemaal maar zelf weten he..

    Jah xD

    niooooooo zielig hoor maar ja ik moet haar tog niet. meet tom voor ons :P haha kan zij niet tegen op hoor(dance)


    Love sheds light one the darkest of times

    Maar komaan Als dat nu Tom zijn smaak is .. Concludeer ik Dat hij GEEN smaak heeft

    Ashlee heeft Bijna altijd vettig haar, en zit er zo gedrogeert uit, en draagt lelijke kleren -_-

    Vroeger was ze mooi, maar nu is ze gewoon uitgeleefd -_-


    IDD!:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    A?? FUCKING A?? O_o mijn naam eindigt met en A helpt dat ook xD

    niooooooo zielig hoor maar ja ik moet haar tog niet. meet tom voor ons :P haha kan zij niet tegen op hoor(dance)



    JHAA MEER TOMMIE VOOR ONS JAAAJJ!! x'D

    Jeeh mijn naam begint met A(cool).XD Maar geloof me, hierdoor maken wij echt niet meer kans bij Tom hoor..XD dat hebben we nooit gedaan en zullen we ook nooit doen;).

    Jeeh mijn naam begint met A(cool).XD Maar geloof me, hierdoor maken wij echt niet meer kans bij Tom hoor..XD dat hebben we nooit gedaan en zullen we ook nooit doen;).



    het iS kut dat iCkk dit m0et zeggenn,, mah idd
    JE HEBT GELIJK,, WE MAKEN EIG. HELEMAAL GEEN KANS BIJ TOM ':(


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Het kan hem wss niet schelen! Hy heeft aanbidsters genoeg! xD


    ' Yes, music is the new religion_

    Nja ik vin het wel erg voor hem maar zou hij daar wél mee inzitten? dacht van niet ..

    (...)

    mee eens XD(baby)


    Jaaa ik ben daar ook mee eens.
    Maar volgens mij vind Tom het niet erg. Er zijn nog meer meisjes op de wereld dus.

    xx mii(K)

    nou kvin da leuk dat die een lief heeft(lol) heb ik meer kans:P klinkt grof maar de olsens gaan denk ik nooit iets met de kaulitztwins beginne anders was da allang gebeurt denk ik:P


    Ben ik ook mee eens. (sorry eerste ging beetje fout)..
    maar ik denk dat Tom het helemaal niet erg vind. Er zijn nog genoeg meisjes op die wereld die met hem willen dus ik denk dat Tom het niet zo erg vind..
    xx mii(K)

    Ik denk dat hij dat wel zou weten maar niet zo veel kan boeien, hij moet eerder een meisje die dicht bij hem is, waarmee hij altijd sex mee kan hebben^^(A)


    My fairytail stinks, does yours?


    ha ik zou het anders allemaal wel weten denk ik, maar hij heeft nu niemand op het oog misschien mij ^^ omdat ik oogcontact met hem 14juni heb gehad toen ik naar hem heel erg hard ich liebe dich riep toen iedereen stil was voor gustav zeg maar,,, gr kirsten

    ik weet niet echt of hij dat weet (doeg)

    Oewyeah Angela begint met een A, een A zeg ik je x']


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.