• Hoii allemaal,
    Drugs. Iedereen weet wel wat het is en wat het inhoud. Sommigen van jullie zijn ertegen, anderen staan er gewoon tegenover, nog anderen gebruiken het zelf en de anderen hebben geen mening. Ikzelf heb eigenlijk nogal wat vrienden die wiet roken, en soms wel eens snuiven, maar wat vinden jullie daarvan? Hoe staan jullie tegenover drugs? En hebben jullie het zelf al eens gebruikt uit nieuwsgierigheid of als gewoonte?
    Dit topic dient dus om iedereens mening aan te horen, wat die ook is. Geen gezeur op elkaar dus, gelieve ^^

    x'.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ik had wel eens vaker de kans gehad, maar ik zei altijd nee. Maar nu wou ik het wel eens proberen maar het is niet zo dat ik het nu elk weekend wil gaan doen ofzeu ;p Idd, wiet vind ik ook onschuldig. Snuiven en alles vind ik erger.

    Dat doe ik ook wel niet hoowr :'D Zo heel af en toe. Als ik eens bij een vriend ben fso, die dat doet. En snuiven is gewoon erg oO ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Dat doe ik ook wel niet hoowr :'D Zo heel af en toe. Als ik eens bij een vriend ben fso, die dat doet. En snuiven is gewoon erg oO ^^


    Oh oke ^^ Ik dacht ook niet dat je het elk weekend deed hoor 8D


    -

    (...)
    Oh oke ^^ Ik dacht ook niet dat je het elk weekend deed hoor 8D

    Owkééj, gelukkig ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Owkééj, gelukkig ><


    Ghehe ;p


    -

    ik vind dat iedereen zelf moet bepalen of hij of zij drugs gebruikt!
    als je echt zo erg verslaafd word dat je elke dag 10 joints moet hebben ofzow dan word het een ander verhaal...

    een paar van mijn vrienden blowen ook enzo,
    ik zelf wil al vanaf mijn 12e drugs uitproberen en ik heb het in de voorjaarsvakantie voor het eerst geblowd en ik moet toegeven het was heel erg melig en relaxt!
    en ik ga dit weekend weer blowen...
    het is alleen dat ik denk dat ik verslaafd word...
    want ik zit nu echt al vanaf die keer dat ik geblowd heb van "ik wil weer blowen... ik wil weer een joint... ik wil weer stoned worden..."


    dream, dare, fly!

    ik heb het nog nooit gebruikt & dat ben ik ook niet van plan (:
    voor roken is dat idem.
    brave ik. :'D

    maar wat de rest ermee doet, is zijn/haar verantwoordelijkheid. Een jointje mag of iets lichts, zolang je daarna nog zonder kan.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik vind dat iedereen zelf moet bepalen of hij of zij drugs gebruikt!
    als je echt zo erg verslaafd word dat je elke dag 10 joints moet hebben ofzow dan word het een ander verhaal...
    een paar van mijn vrienden blowen ook enzo,
    ik zelf wil al vanaf mijn 12e drugs uitproberen en ik heb het in de voorjaarsvakantie voor het eerst geblowd en ik moet toegeven het was heel erg melig en relaxt!
    en ik ga dit weekend weer blowen...
    het is alleen dat ik denk dat ik verslaafd word...
    want ik zit nu echt al vanaf die keer dat ik geblowd heb van "ik wil weer blowen... ik wil weer een joint... ik wil weer stoned worden..."

    Hmm, das wel raar als het al zo lang geleden is. Tsja, je ziet wel hé ^^ En pak je dan de hele tijd blows fso?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb het nog nooit gebruikt & dat ben ik ook niet van plan (:
    voor roken is dat idem.
    brave ik. :'D
    maar wat de rest ermee doet, is zijn/haar verantwoordelijkheid. Een jointje mag of iets lichts, zolang je daarna nog zonder kan.

    Ja, jij bent heel braaf ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik vind dat iedereen zelf moet bepalen of hij of zij drugs gebruikt!
    als je echt zo erg verslaafd word dat je elke dag 10 joints moet hebben ofzow dan word het een ander verhaal...

    een paar van mijn vrienden blowen ook enzo,
    ik zelf wil al vanaf mijn 12e drugs uitproberen en ik heb het in de voorjaarsvakantie voor het eerst geblowd en ik moet toegeven het was heel erg melig en relaxt!
    en ik ga dit weekend weer blowen...
    het is alleen dat ik denk dat ik verslaafd word...
    want ik zit nu echt al vanaf die keer dat ik geblowd heb van "ik wil weer blowen... ik wil weer een joint... ik wil weer stoned worden..."


    nouja, ik moet toegeven. toen ik het deed was ik erg spraakzaam terwijl ik normaal niks zeg, dus ik vond het wel leuk dat ik wat spraakzamer werd erdoor ;p


    -

    (...)
    nouja, ik moet toegeven. toen ik het deed was ik erg spraakzaam terwijl ik normaal niks zeg, dus ik vond het wel leuk dat ik wat spraakzamer werd erdoor ;p

    Wahah >< Ik moet echt de hele tijd lachen! oO :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb nog nooit drugs gebruikt of gewoon geprobeert. Denk ook niet dat ik dat zal doen, maar wie weet hoe mijn leven zal verlopen? Misschien eindig ik later wel in de goot verslaafd aan paddo's en cocaïne.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Hmm, das wel raar als het al zo lang geleden is. Tsja, je ziet wel hé ^^ En pak je dan de hele tijd blows fso?


    nee ik pak niet de hele tijd joints... meestal hebben we er maar 1 of 2 meer nemen we ook niet mee maar ik merk het heel erg aan mezelf elke dag denk ik zowat wel een keer van "ik heb zin in een joint" en ik wil dus echt niet verslaafd worden, mijn ouders weten ook nog van niks en als die het te weten komen heb ik geen leven hier meer >.<


    dream, dare, fly!

    (...)

    nouja, ik moet toegeven. toen ik het deed was ik erg spraakzaam terwijl ik normaal niks zeg, dus ik vond het wel leuk dat ik wat spraakzamer werd erdoor ;p


    gehehe jaah dat had ik dus ook xD
    en het leek net alsof je op een groot luchtkussen of trampoline liep en ik zag een bosje aan voor een dino :')


    dream, dare, fly!

    (...)
    nee ik pak niet de hele tijd joints... meestal hebben we er maar 1 of 2 meer nemen we ook niet mee maar ik merk het heel erg aan mezelf elke dag denk ik zowat wel een keer van "ik heb zin in een joint" en ik wil dus echt niet verslaafd worden, mijn ouders weten ook nog van niks en als die het te weten komen heb ik geen leven hier meer >.<

    Van mij is dat juist hetzelfde. Ze zouden es moeten weten. Jaman, ik ben dood oO Maarja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    gehehe jaah dat had ik dus ook xD
    en het leek net alsof je op een groot luchtkussen of trampoline liep en ik zag een bosje aan voor een dino :')

    Ik zag een piemel in de wolken. Stel je voor oO En voelde de hele tijd regen, terwijl het supermooi weer was.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right