• Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!

    xxx




    (bericht aangepast door een moderator)


    BAM!

    (...)
    Zijn er nu nog mensen die het geloven ><


    Jep, kijk maar hierboven --'

    Joh, als jij gelukkig bent moet je gewoon doen wat je wilt. Ik ken meerdere mensen die homo of bi zijn en mij maakt het vooralsnog niks uit. Respect dat je ervoor uit durft te komen!


    To fight is to life and to life is to fight

    Zijn er nu waarlijks nog die niet doorhebben dat het een één april grap is? oO


    Nee zo te zien niet


    Live life limitless.

    Eigenlijk best grappig, iedereen gaat daar zo steun aan geven (waaronder ik) en dan is het een 1 april grap. [/lacht mezelf uit]


    You'll never dream alone. <3

    Eigenlijk best grappig, iedereen gaat daar zo steun aan geven (waaronder ik) en dan is het een 1 april grap. [/lacht mezelf uit]


    Je was niet de enige, en ik ben als ik het hoorde in lachen uit gebarste. Ik had de slappe lach


    Live life limitless.

    Bleeeh, het blijf een naai streek. :9~

    wow.
    da komt egt, ö kwordt er still van
    ma ik snap da ni da mense u daarop beoordele ö
    moedig vnje.

    Whaha, echt niet aan gedacht de dikke letters te lezen! Zo logisch, zo simpel!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    wow.
    da komt egt, ö kwordt er still van
    ma ik snap da ni da mense u daarop beoordele ö
    moedig vnje.


    EEN APRIL(=


    You'll never dream alone. <3

    Jullie vinden het een stuk leuker nu júllie 1 april mogen zeggen eah xD


    BAM!

    Jullie vinden het een stuk leuker nu júllie 1 april mogen zeggen eah xD


    Ja, ook al wist ik het er voor niet xD


    Live life limitless.

    1 april zeggen is leuker dan in de maling te worden genomen, want meestal bega ik een afgang. [=


    You'll never dream alone. <3

    De mensen weten echt nog altijd niet waar ze het lijntje moeten trekken hein. Omg, komaan zeg. :')


    What you see, is what you get.

    Is dit nou echt of niet? Ik snap het niet meer?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Is dit nou echt of niet? Ik snap het niet meer?
    het was een een 1 april grap moppie =')


    BAM!