• Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!

    xxx




    (bericht aangepast door een moderator)


    BAM!

    Respect =]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Wooooooow, vette respect hier. O.O
    Knap dat je er zo voor uit durft te komen!


    -

    Dat jij dat durft ö
    Jij hebt echt wel moed!
    Veel kan ik ook nooit zeggen hierover thuis & op school. Bij ons word je dan raar aangekeken. En zouden ze ook zo als bij jou reageren. [Hatelijk gewoon]

    Zelf ben ik Bi en durf niks te zeggen tegen andere. Alleen mensen van Quizlet weten dat en 2 mensen van op school [die ook op Q zitten].

    Jaja jij hebt moed! En ik zou je zeker niet anders aankijken nu [Ook al ken ik je amper]^^


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    wow. -stil-
    zeker niet verwacht, maar echt dapper dat je eerlijk bent. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Echt goed dat je dat zo durft te zeggen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Oho!
    You rock dude. (krul) Ik heb je altijd al een lekkerding gevonden maar nu kijk ik echt tegen je op. En ook nog wel omdat je met mijn bestie getrouwd bent! Wow. Liefde voor jou.
    Veel succes en respect met alles (flower)(flower)(flower)(flower)
    -duizendhuggles-


    Dit is trouwens een verneukte reactie.
    I'm proud of you (H)


    I recycle my thoughts.

    Goed dat je dat zo durft te vertellen!! echt heel knap!!
    Heb er echt Respect voor(flower)(flower)

    Echt respect dat je dat kan zeggen!
    Maar sowieso je bent wie je bent en voor ons maakt dat echt niet uit!^^

    x.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    respect!
    Ik heb me ook een poos anders voorgedaan dan ik ben, qua naam. Maar toen werd ik het zat dat ik steeds met een andere naam moest afsluiten, en heb ik mijn eigen naam maar genomen.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Dit zou trouwens best een goede 1 April grap zijnx'D


    Music is the new sex

    Dit zou trouwens best een goede 1 April grap zijnx'D

    Ja, áls.
    Is het niet.

    (...)
    Ja, áls.
    Is het niet.

    Ik zeg ook niet dat het er 1 is. Maar als, dan is het wel een goede.


    Music is the new sex

    waouw,
    Echt de mensen in de wereld moeten echt meer respect hebben voor mensen zoals jij.
    Je hebt het er vast moeilijk mee gehad!
    Sterkte verder en heel moedig van je!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ghehe, i've got the hidden message;)^^


    Get outta my head!

    Zo zie je dat mensen ook maar mensen zijn èhh. =]


    You're kicking the legs right out from under my dreams