• Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!

    xxx




    (bericht aangepast door een moderator)


    BAM!

    (...)Waarom was je dan niet vanaf het begin eerlijk eigenlijk?

    Jij zou het ook niet doen, zeker niet als je heel je leven gepest wordt.

    Ooh fuck.
    Ik vind het heel goed van je dat je het hebt vertelt.
    Maar ik heb echt een grote hekel aan Homo's(ook lesbies & bi's) en dat komt omdat ik eenmaal zo ben opgevoed
    maar voor mij ben je echt aardig. dus ik heb Respect

    (...)
    Jij zou het ook niet doen, zeker niet als je heel je leven gepest wordt.
    Waarom zou je daarvoor gepest worden op het internet ?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Jongen of niet,
    ik zal je altijd wel aardig vinden,
    niet dat ik je persoonlijk ken,
    maar alsnog =]


    It's not the same without you.

    Ooh fuck.
    Ik vind het heel goed van je dat je het hebt vertelt.
    Maar ik heb echt een grote hekel aan Homo's(ook lesbies & bi's) en dat komt omdat ik eenmaal zo ben opgevoed
    maar voor mij ben je echt aardig. dus ik heb Respect


    Klopt het dat je van Marokkaanse of Turkse of eender van welk land daar in de buurt komt?

    Moet je eens gaan kijken bij je Pagevieuws, waarschijnlijk zitten er nu duizenden mensen op je profiel o.o


    All was well.

    Knap dat je het verteld. Op een gegeven moment moet het er toch uit denk ik.

    Maar als dit een grap is..
    Ookal denk ik dat eigenlijk niet.


    Protège moi de mes désirs.

    (...)Waarom zou je daarvoor gepest worden op het internet ?


    Omdat er op internet ook mensen zitten dat iets tegen zulke mensen hebben en ze daarom dan ook op het internet gaan uitschelden, daarom.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)Waarom zou je daarvoor gepest worden op het internet ?

    Dude, niet iedereen is geliefd. Als je heel je leven gepest wordt, ben je zo fucking onzeker dat je je anders gaat voordoen bij mensen die je toch nooit zullen zien. Dus mondje dicht, Joey, ik ben een meisje, ik heb gelijk.

    (...)

    Klopt het dat je van Marokkaanse of Turkse of eender van welk land daar in de buurt komt?


    Ik ben Marokkaans.

    (...)

    Klopt het dat je van Marokkaanse of Turkse of eender van welk land daar in de buurt komt?
    Waarschijnlijk. Maar ik ben goed bevriend met een Marokkaanse, hoewel dat vreemd is voor mij.
    Omdat ik niet omga met buitenlanders/kleurlingen.
    Maar zij heeft dus dubbele identiteit Dus ze is belg en Marokkaan. (ze is in België geboren.)
    Zij kan homo's Enzo goed verdragen hoor.


    Niet geschoten is altijd mis..

    (...)
    Dude, niet iedereen is geliefd. Als je heel je leven gepest wordt, ben je zo fucking onzeker dat je je anders gaat voordoen bij mensen die je toch nooit zullen zien. Dus mondje dicht, Joey, ik ben een meisje, ik heb gelijk.


    Dude, you rock :Y)

    (...)

    Ik ben Marokkaans.

    Dus nu kan ik zeggen: ik haat Marokanen

    Weetje, het is raar om nu echt te weten wie er achter die prachtige verhalen schuilt. En nu ik het bedenk, heb je me ook nog nooit verteld dat je een meisje bent, en toch ga ik er van uit. En ik denk niet dat ik de enige ben. Het is me niet eens opgevallen dat je geen foto's in je fotoboek had of dat je naam ook nergens stond. Dat je het zo goed verborgen kan houden, vind ik echt ... goed op een of andere manier ?
    Echt waar, respect voor jou.
    Sterkte._O_


    ok

    (...)
    Dude, niet iedereen is geliefd. Als je heel je leven gepest wordt, ben je zo fucking onzeker dat je je anders gaat voordoen bij mensen die je toch nooit zullen zien. Dus mondje dicht, Joey, ik ben een meisje, ik heb gelijk.
    Ok, je wint (huil)


    Niet geschoten is altijd mis..