• Eventjes aandacht beste mensen,
    Elk persoon die mij kent of mijn reacties heeft gelezen, weet dat ik van nature een happy persoon ben. Op Q kon ik altijd mezelf zijn, en altijd heb ik gezien dat mensen worden gerespecteerd voor wat ze zijn.
    Naast dat feit ben ik hier al lange tijd lid, en vind ik dat ik verplicht ben jullie dit te vertellen.
    Anderen hebben me hier altijd voor uit gescholden. Gelieve niet meteen te oordelen, hier komt de reden waarom jullie nooit foto's van mij in mijn fotoboek zien, of zelfs mijn naam weten.
    Paar jaartjes terug ben ik geboren als Joël van Vught, jep dat is een jongensnaam, dit omdat ik een jongen ben. Vanaf kleins af aan vond ik het leuker om met Barbie's dan auto's te spelen. Naarmate ik ouder werd viel het meer op, door de buitenwereld werd ik niet begrepen en 'homo' genoemt. Vaak werd ik gepest, buitengesloten...
    Raar was, dat zelfs mijn broer er regelmatig aan meedeed.Ik had totaal geen toevlucht zowel buiten als binnenshuis, en ben dus op het internet gegaan.
    Ik vond Quizlet heb ik me meteen voorgedaan als meisje, er waren toch zoveel; ik zou niet opvallen. Inmiddels ben ik al meer dan een jaar lid, en vind ik dat ik jullie wel de waarheid verschuldigd ben. Dat ik deze dag heb gekozen is niet toevallig, vandaag ben ik 1 jaar en 2 en 1/2 maand lid; 1212 dus. Dit is voor mij heel speciaal omdat ik er op mijn 12e achter kwam dat ik echt homo was, vandaag precies 2 jaar geleden heb ik het mijn ouders verteld...
    Laten we allemaal even ons hart openzetten voor degenen die niet hetzelfde zijn, die niet normaal zijn, want uiteindelijk ben ik toch ook maar een mens, ik voel me alleen net iets anders dan anderen. Maar is het erg om anders te zijn? Zo ja, dan ben ik erg, maar ten minste wel mezelf!

    xxx




    (bericht aangepast door een moderator)


    BAM!

    Ik heb er echt enorm veel respect voor dat je er voor uitkomt. Zulke dingen zijn altijd lastig. : )
    En ik weet vrijwel zeker dat iedereen je hier wel zult accepteren.

    Ik weet niet of dit waar is of Bullshit, maar ik ga er van uit dat je verhaal klopt, want ja, waarom zou je er over liegen?

    Echt heel knap dat je het hebt durven zeggen! En je hoeft je niet te schamen of wat dan ook, er zijn hier ook genoeg Bi's en Lesbie's op Q. Ik zelf ook, ik heb verkering met een meisje.

    Maar nou iedereen weet dat je een jongen bent, kun je toch ook wat foto's in je fb plaatsen? Hoeft niet per ce hoor, ben gewoon nieuwsgierig. ;D

    Heb je al een vriendje, of word dat te persoonlijk? :X


    Ik heb respect voor je. (flower)


    x

    Ik heb een vkantieliefde gehad :$ een spaanse gast met zwart haar en groene ogen *zucht* ja dat is een voordeel girls ik snap jullie rare gedachtenspinsels :Y)


    BAM!

    Eigenlijk zijn homo's dé leukste jongens. Wij meisjes kunnen met hun over jongens praten :Y)

    Goed dat je ervoor uitkomt ;)
    Ik sta altijd achter je, no matter wat daar beneden hangt, of niet hangt.

    Weetje :')
    Het verklaart wel je typische gay pesterige humor <3
    I love it :D

    (...)

    Het is toch goed dat hij het verteld? Like, hij is dan toch gewoon eerlijk en dat vinden wij goed (: Hij is en blijft nogsteeds de RandomRythm van Quizlet, maar is toch beter dat je voor jezelf uitkomt dan dat je een hele tijd doet alsof je iemand anders bent?

    Volgensmij snap je hem niet, hij probeert te zeggen dat hij niet anders is, hij is nog steeds dezelfde persoon, hij vind het dus bullshit dat iedereen zegt dat het oke is om te vertellen dat je "anders" bent.


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)
    Volgensmij snap je hem niet, hij probeert te zeggen dat hij niet anders is, hij is nog steeds dezelfde persoon, hij vind het dus bullshit dat iedereen zegt dat het oke is om te vertellen dat je "anders" bent.


    Maar ik was niet tegen Joël bezig maar tegen Kirsten =X

    Ik ben hier stil van en niet omdat ik het erg vind. Integendeel zelfs. Ik vind het geweldig moedig van je dat je het durft te vertellen! Het moest vast enorm moeilijk geweest zijn je als iemand anders te gedragen. Wat je in je topic verteld vind ik echt erg. Mij maakt het niets uit dat je homo bent ik zal je er nooit mee pesten! Ik vind het knap dat je het hier zelfs als moderator hebt kunnen schoppen in de huid van iemand anders maar toch een stukje van jezelf. Ik kan me ook best in je idee vinden wat je hebt gedaan, hoe je dacht. En ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om te bekennen ondanks dat je tijden lang hebt gelogen. I don't care. Mensen hier accepteren je hier en zo niet. Dan zijn het echt klootzakken! Ik ken je wel niet echt maar uit sommige gesprekken die we wel eens op het forum hadden konden we het wel goed vinden.
    Sterkte?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Moedig.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    (...)
    Ik heb een vkantieliefde gehad :$ een spaanse gast met zwart haar en groene ogen *zucht* ja dat is een voordeel girls ik snap jullie rare gedachtenspinsels :Y)



    Zwart haar en groene ogen?:O *kwijlt*. Ik denk dat jij wel een goeie smaak hebt! ;D

    Ik heb een vriend die groen haar heeft inplaats van groene ogen. ><

    Maar nogmaals respect voor je. En ik weet niet waarom, maar qua jongens kan ik het beste met Homo's opschieten. Dus ik zou je wel wat beter willen leren kennen. :']

    (flower)


    x


    Scream for mercy!

    (...)


    Zwart haar en groene ogen?:O *kwijlt*. Ik denk dat jij wel een goeie smaak hebt! ;D

    Ik heb een vriend die groen haar heeft inplaats van groene ogen. ><

    Maar nogmaals respect voor je. En ik weet niet waarom, maar qua jongens kan ik het beste met Homo's opschieten. Dus ik zou je wel wat beter willen leren kennen. :']

    (flower)


    x

    haha dat is ook nog eens een keer appart XD bij mij lopen er niet zo veel exentriekelingen rond.. hooguit wat felrood haar XD


    BAM!


    Ik ben hier, stil van. Heel stil. Ik had dit niet verwacht, maar vind het niet erg. Ik vind het onzettend dapper van je, dat je dit doet. Mensen moeten respect hebben, want een mens is eenmaal snel gekwetst. Dit raakt me, omdat ik het van iedereen verwacht had - behalve jou. Jij was altijd zo stil, en ik vind je helemaal niet jongens achtig. Maar ook niet meisjes achtig. Ik vind het echt, nee. Ik heb er bijzonder veel respect voor dat je dit zegt. Knap van je, dat je het zo lang verborgen heb gehouden. Ik heb, zeer diep respect voor jou.

    ik vind het moedig dat je zoiets durft zeggen, al snap ik persoonlijk niet wat anderen ertegen kunnen hebben. Ik heb met zoiets totaal geen problemen. (flower)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    woow, ik weet niet wat ik moet zeggen:O..
    maar in iedergeval heb ik veel respect voor je!


    Nvt

    Jij bent jij en ik ben ik ;).Ik neem iedereen zoals die is en niet hoe die zich voor doet aan de rest ;)


    Bill Kaulitz is geil ^^.