• Ik vind hen dus best wel koel, maar ik hoor echt van overal dat dat huppelkutmuziek is? o_x
    maar iig, wat vinden jullie van ze? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)Jah da was toen k die m&g ùmet lady gaga had gewonnen.
    En die show erond amai nog ni.
    Ma ze waren wel goe.Ze hebben wel ni veel live gezongen.Ze hebben gedanst er was kei veel vuurwerk enzo da uit het podium schoot enzo.Dus t was wel een goede show

    Ooow leuk^^
    Was 13 februari niet?
    'k wou gaan maar 'k had het te laat door x'D
    Maarjah bij hun is dat naar't schijnt altijd zo'n show^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik kan de meiden niet uit staan maar ze hebben leuke nummers zoals Jai Ho & Bottle pop


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik vind ze goed. Ik heb ze ook live gezien en Nicole kan prachtig zingen, en de rest ook, alleen vond ik Melody wat minder, maargoed. (:


    -

    Ahg ja,iedereen kan bekend worden om half naakt voor de camera te staan he. Live zijn ze ineens nog niet goed,maar hun muziek blijft wel in u kop zitten ^^



    Live zijn ze echt wel goed.


    -

    Ik vind ze juk.

    ik vind ze wel goed
    hun muziek is leuk, oké ze zijn misschien wel wat sletterig in die kledij
    maar voor de rest vind ik ze oké


    One Day you'll remember me...

    Ik vind ze echt goed. Sommige liedjes zijn wel nogal 'dom', maar voor de rest, i like them ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I loooooooooooove them.
    Ben ook 13 februari naar Vorst geweest voor hen :').


    Tanya is de beste.

    ikvind ze ook wel Goed :P

    Ik vind ze dom, de meisjes zelf,
    maar sommige liedjes zijn wel oké.

    Ze zien er cool uit en maken leuke muziek, alleen Nicole is gewoon fucking arrogant!


    x


    Scream for mercy!

    Ze zien er cool uit en maken leuke muziek, alleen Nicole is gewoon fucking arrogant!


    x


    wrm vind je dr arrogant ken je haar mss? (vat dit niet aanvallend op :') )

    x

    Ik persoonlijk vind ze niks. En de enigste die wat kan is Nicole. Dat is niet alleen mijn mening maar écht zo. De rest zit erbij voor de sier. En Nicole kan echt wel iets, maar ze moet maar solo gaan en ook blijven en niet terug gaan. Dat is beter voor haar carriere.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze zien er cool uit en maken leuke muziek, alleen Nicole is gewoon fucking arrogant!


    x
    Omdat ze seks wil met Tom Kaulitz >.>?


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Omdat ze seks wil met Tom Kaulitz >.>?

    Was dat niet omgekeerd xD Haha

    Maar ik vind ze dus wel cool, heb zelf een cd van hun ^^ Maar dat nieuwe liedje bottle pop is wel mooi, maar ... Nicole ziet er daar echt niet mooi uit vind ik ö