• Misschien/waarschijnlijk bestaat het al.. maar toch zet ik het er maar op voor mensen die al zolang op de pc zitten dat ze eigenlijk niks meer te doen hebben...
    Het is dus een spelletje en daarbij moet je dus een bekend persoon raden, maakt niet uit wie, en het hoeft geen BNer te zijn. Het gaat dus zo:
    -persoon 1 geeft een korte simpele uitleg over een bekende, over karakter en uiterlijk en bedenk maar wat
    - persoon 2 raad wie het was en maakt daarna weer een uitleg.
    - persoon 3 doet dat ook en ga zo maar door.

    Natuurlijk wil je het echte antwoord wel weten dus kan bv. persoon 1 later wel weer reageren op het antwoord van persoon 2 ofzo..dus bedenk maar wat.


    Als je maar een ananas hebt..

    Marco Hie... nogwat. Bassist van Nightwish?

    Hij is rond de 50, vaak onder het mes geweest en binnenkort speelt hij veel concerten in Londen.


    I am an idiot, I move.

    uhm.. xD michel jackson





    heeft een witgezicht met rood haar..en werkt bij een bekend restaurant xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Marco Hie... nogwat. Bassist van Nightwish?

    Hij is rond de 50, vaak onder het mes geweest en binnenkort speelt hij veel concerten in Londen.

    marco hietala ja


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    speelt in veel films. hij is lekker. hij heeft bruine oogjes. hij is geboren op 13 januari 1977. en is dus nu 32 jaar. en nog steeds is tie lekker.


    omg. i love you.

    Orlando Bloom.

    -> Is een meisje, heeft bruin haar, is actrice, zit nog op school, heeft tante die ook nogal bekend is.
    Dit moet te raden vallen (;


    Als je maar een ananas hebt..

    Emma Roberts!!

    Meisje, heeft bruin haar met een froe/pony en speelde de hoofdrol in een Disneyfilm over een zangkamp (A)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Demi Lovato. (:

    Eh, speelt Harry Potter. :X
    Moeilijk hé. xd'

    oke, nieuwe:
    Is oud, Heeft lange witte baard, draagt een rode jurk, en komt elk jaar met een halfverotte stoomboot.


    Als je maar een ananas hebt..

    Eh, speelt Harry Potter. :X
    Moeilijk hé. xd'

    Daniël Radcliff


    Als je maar een ananas hebt..

    Siinterklaaaaas ^-^

    Heeft zwart haar,is niet op haar mondje gevallen..Is een meisje en heeft erg katholieke ouders.. en heeft een van de beste liedjes ooit geschreven 'H.. ... ....'


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Katy Perry!

    Heeft blond haar, is heel knap & speelt in een verslavende DisneyFilm die zich afspeeld in een magisch land. (A)


    hoi, jij bent leuk.

    William Moseleeey ;D Dat weten we wel,héé ^-^


    Hm.... Is een meisje met oranje/rood haar die zangeres is van een groep.Die groep heeft de soundtrack voor Twilight gemaakt.


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Dingie, Peter van Narnia?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Siinterklaaaaas ^-^

    Heeft zwart haar,is niet op haar mondje gevallen..Is een meisje en heeft erg katholieke ouders.. en heeft een van de beste liedjes ooit geschreven 'H.. ... ....'


    Ok, Hier Ben Ik Zoooo Slecht In ):
    Sorry, Ik Weet Het Niet ;O XD

    Hier Is Demijne:

    Ze Is Bijna Dè Beroemdste Dame Op Aarde, Draagt Graag Roze, Heeft Een Eigen Populaire Serie, Is Blond, Heeft Ook Een Bekende Zus Die Eigenlijk Alleen Maar Bekend Is Door Haar Anorexia Denk Ik Zelf Dan XD, En Haar Ouders Zijn Stinkent Rijk, + Ze Heeft Haar Eigen Handtassenmerk; Schoenen; Hondenspullen :Y)


    You're kicking the legs right out from under my dreams