• Misschien/waarschijnlijk bestaat het al.. maar toch zet ik het er maar op voor mensen die al zolang op de pc zitten dat ze eigenlijk niks meer te doen hebben...
    Het is dus een spelletje en daarbij moet je dus een bekend persoon raden, maakt niet uit wie, en het hoeft geen BNer te zijn. Het gaat dus zo:
    -persoon 1 geeft een korte simpele uitleg over een bekende, over karakter en uiterlijk en bedenk maar wat
    - persoon 2 raad wie het was en maakt daarna weer een uitleg.
    - persoon 3 doet dat ook en ga zo maar door.

    Natuurlijk wil je het echte antwoord wel weten dus kan bv. persoon 1 later wel weer reageren op het antwoord van persoon 2 ofzo..dus bedenk maar wat.


    Als je maar een ananas hebt..

    Geen idee.

    Zangeres van een Duitse band met 4 meiden.


    -

    i dunnoooooo



    Het is een naam en zijn 2de naam is Thomas


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    DoNotKnow ^^

    De meest legendarische gitarist ooit, speelde standaard op een witte Fender Strat, droeg excentrieke kleding (hippie achtig) en had een eorme afro!


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Don't know.

    Hij heeft een liedje gemaakt samen met;
    Justin Timberlake.
    Rihanna.

    En hij is een rapper.

    TI
    Blonde actrice, speelde ondermeer in 'Golden Compass' 'Australia'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    StoneCold schreef:
    DoNotKnow ^^
    De meest legendarische gitarist ooit, speelde standaard op een witte Fender Strat, droeg excentrieke kleding (hippie achtig) en had een eorme afro!

    Jimmy Hendrix?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    TI
    Blonde actrice, speelde ondermeer in 'Golden Compass' 'Australia'

    Nicole Kidman

    Deze acteur heeft zowel voorstanders als tegenstanders. Voor bekend om zijn rol in een film over een zingende school.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Jimmy Hendrix?

    Yup ^^
    @hierboven: Geen idee xD
    De volgende draagt een bril en heeft zwart haar. (kijkenofhijzoteradenvaltxD)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    StoneCold schreef:
    (...)
    Yup ^^
    @hierboven: Geen idee xD
    De volgende draagt een bril en heeft zwart haar. (kijkenofhijzoteradenvaltxD)


    Ik heb geen idee,zoveel mensen hebben zwart haar en dragen een bril (cat)


    Hij draagt een ‘Neus Bandana :')’

    xOverdose schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee,zoveel mensen hebben zwart haar en dragen een bril (cat)


    Hij draagt een ‘Neus Bandana :')’

    Het was du Harry Potter xD
    En ik heb nog nooit gehoord van iemand met een neusbandana :P
    De volgende heeft lang haar, grote tattoos, is meer dan twee meter lang, heeft als bijnaam "The Deadman" en vecht in de WWE.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Geen idee, ik doe maar een gok.
    George Oosthoek??


    Everyone wants happiness, no one wants pain, but you can't make a rainbow, without a little rain <3

    Nope, het is THE UNDERTAKER. Deadman Inc... ^^
    De volgende had een grote wond in zijn hoofd, reed in een Suzuki, was hersendood en is inmiddels overleden.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Karst Tatus. (Dat was toch z'n achternaam ofzo?)

    Rond deze dame is er een neuscorrectie aanwezig geweest, ze draagt wigs en behaalt een nummer 1-hit na een andere!


    -

    UponAstarx schreef:
    William Moseleeey ;D Dat weten we wel,héé ^-^


    Hm.... Is een meisje met oranje/rood haar die zangeres is van een groep.Die groep heeft de soundtrack voor Twilight gemaakt.



    Hayley Williams, die wilde ik ook doen :O


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.