• Hallowa
    Vanochtent wilde ik me omkleden, zie ik een reuze spin in mijn kamer,,
    Maar ik wilde hem dode,maar hij viel uit mijn doekje en ik was hem kwijt,achter mijn bureau,,
    heb deur open gezet hele dag zodat hij eruit kon, heb hem verder nergens meer gezien,maar ik weet niet waar hij is

    Wat doen jullie als zoiets overkomt,durven jullie dan nog te slapen? of gaan jullie ene hele grote zoektocht maken voor je gat slapen?

    xx

    hele grote zoektocht. :P
    Of ik roep mijn kat even, die bewaakt mij wel.
    Ze houd erg veel van spinnen. (A)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Serieus, als ik niet weet ofie nog in mijn kamer zit, kom ik die kamer niet meer in. O.O

    Ik kruip dan op het hoogste wat ik vind en blijf daar koppig zitten (de hele nacht fso.) Als ik hem al dagen niet heb gezien, slaap ik toch x') Zie ik hem een 2de keer, haal ik direkt mijn ma, pa of mijn broer x') Alsof ik dat beest ga aanraken met iets. o.o


    Don't be a drag, just be a queen.

    Serieus, als ik niet weet ofie nog in mijn kamer zit, kom ik die kamer niet meer in. O.O

    Groot gelijk, Jolien.
    Stel je voor dat dat beest naast me kruipt 's nachts!


    The soul needs autumn.

    hmm,,ik wil heel graag slapen,maar aan andere kant durf ik het totaal niet,,k vind spinnen zo mega eng,ze lachen me beneden al uit:S..

    Ik durf dan echt mijn kamer niet meer in ho0wrr O_o


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ooh,,ik zit nu wel op mijn kamer,,om zoektocht te houden(A)

    Ik zou mijn kamer dan niet meer indurven ö


    Listen to what we're not saying..

    Ik roep altijd gelijk iemand om die spin weg te doen.
    Maar ik zou wel nog in mijn bed kruipen, na mijn bed gecontroleerd te hebben. :'d

    Serieus, als ik niet weet ofie nog in mijn kamer zit, kom ik die kamer niet meer in. O.O

    Ik láát hem weghalen, anders ga ik niet slapen.. maarja, er zit altijd wel ergens op je kamer een spin verstopt, dus zo'n ramp is het niet.. tenminste... dat word er aan mij verteld wanneer ik er een drama over schop.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik roep altijd gelijk iemand om die spin weg te doen.
    Maar ik zou wel nog in mijn bed kruipen, na mijn bed gecontroleerd te hebben. :'d


    Ja,,ik ga gewoon slapen..en miss is hij gewoon uit mijn kamer gelopen want ik heb vanaf half 8 (ochtend) tot 8 uur(avond) deur open gehad..

    xx

    (...)
    Groot gelijk, Jolien.
    Stel je voor dat dat beest naast me kruipt 's nachts!

    Ik denk dan altijd dat het ding me gaat opeten of ik dat ding inslik in mijn slaap. O.O

    Ik láát hem weghalen, anders ga ik niet slapen.. maarja, er zit altijd wel ergens op je kamer een spin verstopt, dus zo'n ramp is het niet.. tenminste... dat word er aan mij verteld wanneer ik er een drama over schop.


    Ja het is wel zo,,er zit altijd wel wat,,Maar,,gewoon het idee al..

    (...)
    Ik denk dan altijd dat het ding me gaat opeten of ik dat ding inslik in mijn slaap. O.O


    Nou,,met dat inslikken,,heb je altijd hetzelfde verhaal,weet niet of je het wil weten,,ik vertel het niet uit mezelf,,want straks wilde je het niet eens weten..