• Iedereen praat erover. Tokio Hotel verandert. Ze komen arroganter over, Bills stijl wordt voor de meeste minder mooi, hij wordt te dun, velen zijn bang dat hun nieuwe muziek fake wordt, enz. Dit kunnen we wel allemaal op Amerika gaan schuiven, maar waarom zouden we?
    Amerikaanse fans zijn gewoon net als ons! Het zijn gewoon tienermeisjes die van emotionele muziek houden, en zichzelf in de muziek van Tokio Hotel herkennen. Ze wonen gewoon in een ander conctinent.;)
    Ja, Amerika is het meeste bekende land in de media, maar denk je nou echt dat al die Amerikaanse artiesten iets geworden waren, zonder fans? Nee! Echt niet. Alleen de artiesten waarvan hun familie toch al beroemd was.
    Wij, de fans, hebben Tokio Hotel gemaakt. Door ons hebben Gustav Schafer, Bill Kaulitz, Tom Kaulitz en Georg Listing hun droom waar gemaakt. Zonder ons waren ze nog steeds vier jongens uit Magdeburg/Loitische, waar niemand ooit van gehoord had.
    Maar weten jullie wat?
    We hebben hun ook langzaam kapot gemaakt!
    Ja, het komt hard over, maar het is waar.
    Wij moesten hun zondodig opwachten bij hun hotels, eetplaatsen, tourbus enz.
    Het is eigenlijk niet meer dan logisch dat iedereen daar gek van zou worden, al zou je nog zo van je fans houden als Tokio Hotel.
    Het is gewoon gestoord!
    Ze kunnen nergens meer naar buiten!
    Konden we niet gewoon in hun buurt komen, wanneer zij zelf dat ook wilden?
    Ik bedoel, zo moeilijk is dat niet!
    Het zijn knappe jongens met geweldige muziek, maar het is niet noodzakelijk dat we hen elke seconde toe roepen hoe geweldig ze zijn, toch?
    Hun platenmaatschappij en de pers hebben natuurlijk ook veel druk op hun.
    Maar wat ik probeer te zeggen is...

    Haast elke fan is wel bezorgd om hun, maar dat betekent niet dat het allemaal hun eigen schuld is.

    Vat dit niet te persoonlijk op! Ik kan ook ALLES wat ik zojuist heb getypt mis hebben! Ik was ook hysterisch over Tokio Hotel! Het zijn slechts mijn gedachten op een forum.;)

    xxx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Amen.

    Maar Amerika eeft grote schuld, nii egt zo nodig de fans maar eigenlijk gwn Amerika. oÔ Wetewel; De plaats voor spots, geld, sterren, geld, aanbidheid, geld, grootheid en nog een helehoop geld. >.<' Ik zou ook zo'n beetj veel 'whoe' worden. x] Mjaa, ik vind ze nu wel vree lachwekkend eigenlijk. XD


    If music be the food of love, play on!

    you're right =)

    Me 2:9~


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    I agree Ö

    Hmmm. I don't agree.
    Jij schuift de fout nu volledig op de europese fans. Don't. De media heeft Tokio Hotel opgehemelt. De media heeft Tokio Hotel die gefreakte fans gegeven die hen stonden op te wachten.

    Hmmm. I don't agree.
    Jij schuift de fout nu volledig op de europese fans. Don't. De media heeft Tokio Hotel opgehemelt. De media heeft Tokio Hotel die gefreakte fans gegeven die hen stonden op te wachten.


    Ze heeft toch al een paar keer gezegd dat ze de fans in het algemeen bedoelde? >< Dus de Europeaanse EN de Amerikaanse fans.

    De media hemeld zoveel bands op. Kijk maar eens naar de Jonas Brothers ofzo. Als ies zovaak in het nieuws is, gaan de meesten het vanzelf geweldig vinden.


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    yeah, nog iemand ='D
    je hebt wel gelijk, ik denk er ook zo over.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Amen :Y)


    death to the one at the end of the serenade.

    ik ben het helemaal met je eens!
    maar zo denk ik er al tijden over ;)

    Goed gezegd:Y)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Kan niemand tokio hotel nu is gewoon verdomme gerust laten? De geen die nu nog fan zijn,dat zijn de mensen die tenminste echte fan zijn ja. i mean,laat tokio hotel verdomme gerust,iedereen (dus ni alleen op u) ik word dat gezaag van iedereen over hun echt moe.

    Sommige digen klopen wel


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    amen!


    i like cookies :Y)

    Ik word echt helemaal gek over die topics met dat TH arrogant word enzo. Weetje, laat ze lekker. Dan zijn ze maar arrogant. als ik dat lees dan word ik weer verdrietig.. dat mensen om die reden als fan afhaken. Je kunt helemaal niet zeggen dat ze arrogant zijn. Ken jij ze? Ik bedoel we denken dat we ze kennen. Tot hun schoenmaat toe. Maar we weten helemaal niet of ze ook echt aardig of arrogant zijn, behalve als je ze meerdere keren écht ontmoet heb, en dan heb ik het niet over concerts ofzo. Ik ben in eerste instantie fan geworden DOOR DE MUZIEK. En toen ontdekte ik dat ze daarnaast ook nog hartstikke leuk zijn. ik heb al hard gevochten, om fan te zijn. om me niks van anderen aan te trekken. Als je dit ook zo voelt, haak dan a.u.b niet af, omdat een of andere vent op internet heeft gezet dat ze arrogant zijn. misshcien zijn ze dat wel, so what? ik vind de muziek gewoon mooi. en natuurlijk vind ik het ook niet leuk dat ze dat zijn, anders doen die topics me ook niks. maar kom op hee jongens, we hebben het hier wel over tokio hotel fans..

    sorry, dat moest ik eventjes kwijt.

    Overigens ben ik het gedeeltelijk wél met je eens. maar ik ben het ook niet met je eens.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik geef je groot gelijk:Y)
    Alleen waren de Duitse fans toch eerder dan wij;)
    Verder vind ik dat alles ook wel zoals jij het schrijft.