• Iedereen praat erover. Tokio Hotel verandert. Ze komen arroganter over, Bills stijl wordt voor de meeste minder mooi, hij wordt te dun, velen zijn bang dat hun nieuwe muziek fake wordt, enz. Dit kunnen we wel allemaal op Amerika gaan schuiven, maar waarom zouden we?
    Amerikaanse fans zijn gewoon net als ons! Het zijn gewoon tienermeisjes die van emotionele muziek houden, en zichzelf in de muziek van Tokio Hotel herkennen. Ze wonen gewoon in een ander conctinent.;)
    Ja, Amerika is het meeste bekende land in de media, maar denk je nou echt dat al die Amerikaanse artiesten iets geworden waren, zonder fans? Nee! Echt niet. Alleen de artiesten waarvan hun familie toch al beroemd was.
    Wij, de fans, hebben Tokio Hotel gemaakt. Door ons hebben Gustav Schafer, Bill Kaulitz, Tom Kaulitz en Georg Listing hun droom waar gemaakt. Zonder ons waren ze nog steeds vier jongens uit Magdeburg/Loitische, waar niemand ooit van gehoord had.
    Maar weten jullie wat?
    We hebben hun ook langzaam kapot gemaakt!
    Ja, het komt hard over, maar het is waar.
    Wij moesten hun zondodig opwachten bij hun hotels, eetplaatsen, tourbus enz.
    Het is eigenlijk niet meer dan logisch dat iedereen daar gek van zou worden, al zou je nog zo van je fans houden als Tokio Hotel.
    Het is gewoon gestoord!
    Ze kunnen nergens meer naar buiten!
    Konden we niet gewoon in hun buurt komen, wanneer zij zelf dat ook wilden?
    Ik bedoel, zo moeilijk is dat niet!
    Het zijn knappe jongens met geweldige muziek, maar het is niet noodzakelijk dat we hen elke seconde toe roepen hoe geweldig ze zijn, toch?
    Hun platenmaatschappij en de pers hebben natuurlijk ook veel druk op hun.
    Maar wat ik probeer te zeggen is...

    Haast elke fan is wel bezorgd om hun, maar dat betekent niet dat het allemaal hun eigen schuld is.

    Vat dit niet te persoonlijk op! Ik kan ook ALLES wat ik zojuist heb getypt mis hebben! Ik was ook hysterisch over Tokio Hotel! Het zijn slechts mijn gedachten op een forum.;)

    xxx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik ben het hier volledig mee eens!
    @Conspiracy: Meisje, voel je niet zo aangevallen. ;)
    Het is niet persoonlijk, zoals ze al zegt. En ze zegt ook niet specifiek de Europese fans. En je hebt een punt wat dat ze-treden-dáár-op betreft. Maar als je even goed nadenkt; hoe lang zijn ze daar, en hoe lang waren ze hier?
    Dit zat er echt al een tijdje aan te komen. Ik ben ruim anderhalf jaar fanatiek fan geweest, maar hysterisch was ik niet. Ja, ik vond/vind ze aantrekklijk, maar verliefd was ik niet. Maar ik zag ze in een neerwaartse spiraal compleet aftakelen. Niet gelogen. Vóórdat ze naar Amerika gingen, ging het al niet goed met ze. Ze waren al gebroken, nu gaan ze kapot.
    Iedereen met een beetje hersens ziet dat, ziet het masker wat ze dragen, en waarnáár ze zich gedragen.
    Dat is gewoon een feit.


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    hoeveelste topic is dit wel niet. ?


    ' niks is wat het zijn moet '

    BlackQueen schreef:
    hoeveelste topic is dit wel niet. ?

    Goede vraag, maar hoeveel topics hebben goede argumentatie? =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Indeed!!


    I changed.

    LiveInPink schreef:
    Ik ben het hier volledig mee eens!
    @Conspiracy: Meisje, voel je niet zo aangevallen. ;)
    Het is niet persoonlijk, zoals ze al zegt. En ze zegt ook niet specifiek de Europese fans. En je hebt een punt wat dat ze-treden-dáár-op betreft. Maar als je even goed nadenkt; hoe lang zijn ze daar, en hoe lang waren ze hier?
    Dit zat er echt al een tijdje aan te komen. Ik ben ruim anderhalf jaar fanatiek fan geweest, maar hysterisch was ik niet. Ja, ik vond/vind ze aantrekklijk, maar verliefd was ik niet. Maar ik zag ze in een neerwaartse spiraal compleet aftakelen. Niet gelogen. Vóórdat ze naar Amerika gingen, ging het al niet goed met ze. Ze waren al gebroken, nu gaan ze kapot.
    Iedereen met een beetje hersens ziet dat, ziet het masker wat ze dragen, en waarnáár ze zich gedragen.
    Dat is gewoon een feit.


    Ik voel me niet aangevallen hoor ^^ Ik zei gewoon mijn mening ;o

    Ik ben het er niet mee eens!
    Als ze dit zo erg vinden hadden ze niet beroemd moeten worden, ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.. Dat opwachten bij hun hotel is niks mis mee! Als je daarmee een glimp op kan vangen van hun is het voor een fan toch iets waar diegene geen nee tegen zegt? Sorry maar ik zie het probleem niet.. Het is Tokio Hotel hun eigen schuld! Dat heet nou beroemd zijn.
    Oké het kan tever gaan met die meiden uit Frankrijk.. dat is fout!

    Btw; Ik vind het niet Bill's stijl steeds minder word, ik accepteer hem zoals hij wilt zijn! Hij is gewoon geweldig.. en te dun is hij wel O.O

    En toen werd er niet meer gereageerd : D

    UnicornKid schreef:
    En toen werd er niet meer gereageerd : D
    Ja man je hebt het toppic vermoord door je antwoord. Haha. Nou ik kan jou mening ook wel voorstellen dat je zou denkt enzo. Maar toch, ik ben het er niet mee eens. Want van heel veel dingen die nu gebeuren wisten ze echt niets af. Ze zijn zowieso al meerdere malen betoept met contracten. En als je er eenmaal aan vast zit, dan zit je er aan vast. En dan gebeuren er dingen als deze.


    Wie du mir, so ich dir.

    Je heb in veel dingen gelijk.


    Behind every great man there’s a great woman

    UnicornKid schreef:
    Ik ben het er niet mee eens!
    Als ze dit zo erg vinden hadden ze niet beroemd moeten worden, ze hadden kunnen weten dat dit zou gebeuren.. Dat opwachten bij hun hotel is niks mis mee! Als je daarmee een glimp op kan vangen van hun is het voor een fan toch iets waar diegene geen nee tegen zegt? Sorry maar ik zie het probleem niet.. Het is Tokio Hotel hun eigen schuld! Dat heet nou beroemd zijn.
    Oké het kan tever gaan met die meiden uit Frankrijk.. dat is fout!

    Btw; Ik vind het niet Bill's stijl steeds minder word, ik accepteer hem zoals hij wilt zijn! Hij is gewoon geweldig.. en te dun is hij wel O.O

    Daar heb je wel ergens gelijk in. Als beroemdheid kan je dit verwachten,elke fan wil iets zien van zijn idool.


    DARE TO LOVE <3

    ik ben het er wel mee eens
    maar het is ook wel weer zo dat je als beroemdheid dat soort dingen krijgt. het gebeurt gewoon, zo gaat het bij iedere ster ooit eens. kun je niks aan doen helaas:(:(

    True!! Dat wat jij zei : D


    your eyes are like stars in the night.

    je hebt echt gelijk! zelf had ik er nooit zo aan gedacht


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Amen.


    Let's do this poo

    Ik ben het deels met Conspiracy eens en deels met "de rest" en toch ook weer niet...
    Niet iedereen in Europa maakt hun kapot, Niet iedereen in Amerika maakt hun kapot... Dat deden hun zelf! Met hulp van een groepje hysterische fans EN haters!
    Het was hun keuze om beroemt te worden. Daar hebben een grote groep fans EN HATERS (vergeet hun ook niet! Hun hebben ze ook geholpen zonder dat ze het doorhadden x]) geholpen! Maar ook een grote groep fans en haters hebben ze gesloopt!
    Het was hun idee en wens om naar Amerika te gaan. Veel fans hebben ze daarbij geholpen! Daar ging het ongeveer het zelfde als hier. We zijn dus beide schuldig! Aangezien TH nu voor een lang tijd in Amerika zitten, en de fans in Amerika waarscheinlijk van hun nieuwe styl houden zijn ze nu zo!
    Mensen veranderen nou een maal, daar moet je respect voor hebben!
    Wij fans hebben ze geholpen zichzelf naar de klote te brengen dus moeten wij ze ook weer helpen om ze weer "normaal" te krijgen! Dus blijf gewoon doen wat je deet toen ze nog in NL zaten en blijf ze vooral steunen!

    Xx


    (L) remco