• Iedereen praat erover. Tokio Hotel verandert. Ze komen arroganter over, Bills stijl wordt voor de meeste minder mooi, hij wordt te dun, velen zijn bang dat hun nieuwe muziek fake wordt, enz. Dit kunnen we wel allemaal op Amerika gaan schuiven, maar waarom zouden we?
    Amerikaanse fans zijn gewoon net als ons! Het zijn gewoon tienermeisjes die van emotionele muziek houden, en zichzelf in de muziek van Tokio Hotel herkennen. Ze wonen gewoon in een ander conctinent.;)
    Ja, Amerika is het meeste bekende land in de media, maar denk je nou echt dat al die Amerikaanse artiesten iets geworden waren, zonder fans? Nee! Echt niet. Alleen de artiesten waarvan hun familie toch al beroemd was.
    Wij, de fans, hebben Tokio Hotel gemaakt. Door ons hebben Gustav Schafer, Bill Kaulitz, Tom Kaulitz en Georg Listing hun droom waar gemaakt. Zonder ons waren ze nog steeds vier jongens uit Magdeburg/Loitische, waar niemand ooit van gehoord had.
    Maar weten jullie wat?
    We hebben hun ook langzaam kapot gemaakt!
    Ja, het komt hard over, maar het is waar.
    Wij moesten hun zondodig opwachten bij hun hotels, eetplaatsen, tourbus enz.
    Het is eigenlijk niet meer dan logisch dat iedereen daar gek van zou worden, al zou je nog zo van je fans houden als Tokio Hotel.
    Het is gewoon gestoord!
    Ze kunnen nergens meer naar buiten!
    Konden we niet gewoon in hun buurt komen, wanneer zij zelf dat ook wilden?
    Ik bedoel, zo moeilijk is dat niet!
    Het zijn knappe jongens met geweldige muziek, maar het is niet noodzakelijk dat we hen elke seconde toe roepen hoe geweldig ze zijn, toch?
    Hun platenmaatschappij en de pers hebben natuurlijk ook veel druk op hun.
    Maar wat ik probeer te zeggen is...

    Haast elke fan is wel bezorgd om hun, maar dat betekent niet dat het allemaal hun eigen schuld is.

    Vat dit niet te persoonlijk op! Ik kan ook ALLES wat ik zojuist heb getypt mis hebben! Ik was ook hysterisch over Tokio Hotel! Het zijn slechts mijn gedachten op een forum.;)

    xxx


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik ga niet akkoord. Waarom niet? Jij zegt dat wij Europeaanse fans álles aan TH kapot maken, leuk is anders hea? Maar denk eens na: Amerikaanse fans maken TH ook kapot hoor. Weetje, het is net of jij alle schuld op de fans van in Europa wil schuiven. Maar ik vind hier geen één shit juist aan. Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is mijn mening. Weetje wat ik denk? Dat Amerika ja, Amerika TH echt kapot maakt. Like dáár treden ze bijna élke dag op, hier in Europa niet. Dáár hebben ze ook hysterische fans, da's niet alleen hier. Het is niet alleen Europa dat hier slecht is hoor, Amerika is écht wel een groot deel dat TH kapot maakt. En dat zeg ik niet omdat dat een ander continent is like ik vind Amerika wel leuk.

    En daar ben ik het niet mee eens.
    Het is misschien ook wel ergens logisch dat Tokio Hotel zo vaak optreed in Amerika.
    Het zijn artiesten uit Duitsland, Europa, en het is dan toch werkelijk dat ze nu doorbreken in Amerika?
    Dan hoor je blij te zijn, en ja, SongStoryxX zegt dat het onze schuld is, maar het is de schuld van Amerika&Europa.
    En de jongens zijn verandert, ze worden ouder, en houden misschien van andere dingen?
    Het is logisch dat ze veranderen, en fans verliezen.
    Het is gewoon niet alleen de schuld van Amerika...


    You move me ......... Kurt

    Ja je hebt wel gelijk dat er veel te veel zeggen dat ze veranderd zijn (ik vind persoonlijk van niet ze zijn wel veel in Amerika majah hoe zouden we zelf zijn?:S + dat van Bill..ik vind nit dat iemands uiterlijk dat verandert ook de persoon vanbinnen verandert(A))
    maar dat ene vind ik wel niet meid srry..als ik zou kunnen zou ik TH ook achtervolgen, enja ook aan hun hotels staan..dat vind ik nu niet kapot maken want ik heb verschillende interviews bij me liggen waar Bill zegt dat hij het waanzinnig vind dat mensen zo veel moeite doen voor nog maar een blik van hen op te vangen(A) dus dat vind ik niet dat we zo TH kapot maken x)
    BTW Tokio Hotel ís toch niet kapot?:8 Het is er gewoon stil over maar wacht tot hun nieuwe cd er is dan barst de bom xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    En daar ben ik het niet mee eens.
    Het is misschien ook wel ergens logisch dat Tokio Hotel zo vaak optreed in Amerika.
    Het zijn artiesten uit Duitsland, Europa, en het is dan toch werkelijk dat ze nu doorbreken in Amerika?
    Dan hoor je blij te zijn, en ja, SongStoryxX zegt dat het onze schuld is, maar het is de schuld van Amerika&Europa.
    En de jongens zijn verandert, ze worden ouder, en houden misschien van andere dingen?
    Het is logisch dat ze veranderen, en fans verliezen.
    Het is gewoon niet alleen de schuld van Amerika...

    Ik heb het over alle fans in het algemeen. En dat heb ik al een paar keer gezegt.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Respect, die hysterische fans zijn idd heeeel erg hinderlijk, en zij verneuken het ook ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Deal with this shit: De Fans én Tokio Hotel draaien door.

    Helemaal gelijk!
    Maar toch merk ik ook bij mezelf dat ik soms, onbewust, Amerika en/ of de platenmaatschappij de schuld van hun tegenwoordige situatie geef...


    Träume sind wirklich!!

    ik vind wel dat je gelijk hebt hoor. ik heb zelf nooit gestalkedd of zulke shit, omdat ik vind:
    dat zijn ook maar gewone mensen, met recht op privacy enzo. < MIJN mening, kan zijn dat iemand anders er anders over denkt maargoed..


    n_n
    X, (H)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik ga niet akkoord. Waarom niet? Jij zegt dat wij Europeaanse fans álles aan TH kapot maken, leuk is anders hea? Maar denk eens na: Amerikaanse fans maken TH ook kapot hoor. Weetje, het is net of jij alle schuld op de fans van in Europa wil schuiven. Maar ik vind hier geen één shit juist aan. Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is mijn mening. Weetje wat ik denk? Dat Amerika ja, Amerika TH echt kapot maakt. Like dáár treden ze bijna élke dag op, hier in Europa niet. Dáár hebben ze ook hysterische fans, da's niet alleen hier. Het is niet alleen Europa dat hier slecht is hoor, Amerika is écht wel een groot deel dat TH kapot maakt. En dat zeg ik niet omdat dat een ander continent is like ik vind Amerika wel leuk.

    Jij zegt gewoon alles wat ik wilde zeggen. :'D
    so totally agree.


    ok

    Ik ga niet akkoord. Waarom niet? Jij zegt dat wij Europeaanse fans álles aan TH kapot maken, leuk is anders hea? Maar denk eens na: Amerikaanse fans maken TH ook kapot hoor. Weetje, het is net of jij alle schuld op de fans van in Europa wil schuiven. Maar ik vind hier geen één shit juist aan. Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is mijn mening. Weetje wat ik denk? Dat Amerika ja, Amerika TH echt kapot maakt. Like dáár treden ze bijna élke dag op, hier in Europa niet. Dáár hebben ze ook hysterische fans, da's niet alleen hier. Het is niet alleen Europa dat hier slecht is hoor, Amerika is écht wel een groot deel dat TH kapot maakt. En dat zeg ik niet omdat dat een ander continent is like ik vind Amerika wel leuk.
    Ik denk dat zowel Amerika als Europa hun 'kapot' maken. Maar wat weten wij nu eigenlijk over TH? Bijna niemand weet precies hoe ze zich voelen, dus zo maar een conclusie trekken is niet juist

    Je hebt vreselijk gelijk!
    Het zijn ook maar mensen, toch?
    En op Amerika afschuiven heeft geen zin, nope.

    'x


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    NoCommentXx schreef:
    Ik word echt helemaal gek over die topics met dat TH arrogant word enzo. Weetje, laat ze lekker. Dan zijn ze maar arrogant. als ik dat lees dan word ik weer verdrietig.. dat mensen om die reden als fan afhaken. Je kunt helemaal niet zeggen dat ze arrogant zijn. Ken jij ze? Ik bedoel we denken dat we ze kennen. Tot hun schoenmaat toe. Maar we weten helemaal niet of ze ook echt aardig of arrogant zijn, behalve als je ze meerdere keren écht ontmoet heb, en dan heb ik het niet over concerts ofzo. Ik ben in eerste instantie fan geworden DOOR DE MUZIEK. En toen ontdekte ik dat ze daarnaast ook nog hartstikke leuk zijn. ik heb al hard gevochten, om fan te zijn. om me niks van anderen aan te trekken. Als je dit ook zo voelt, haak dan a.u.b niet af, omdat een of andere vent op internet heeft gezet dat ze arrogant zijn. misshcien zijn ze dat wel, so what? ik vind de muziek gewoon mooi. en natuurlijk vind ik het ook niet leuk dat ze dat zijn, anders doen die topics me ook niks. maar kom op hee jongens, we hebben het hier wel over tokio hotel fans..

    sorry, dat moest ik eventjes kwijt.

    Overigens ben ik het gedeeltelijk wél met je eens. maar ik ben het ook niet met je eens.



    Amen!:Y)

    Ik word ook verdrietig als ik al die topics lees..


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Weetje wat het is? Sommige meisjes zijn zo hopeloos dat ze maar verliefd worden op een onbereikbaar iemand, want diegene zou haar toch niet kunnen afwijzen. In het echte leven sluiten ze zich af en kijken ze niet naar jongens, want ze denken dat zij daar toch geen kans bij maken. Gevolg, ernstige verslaving, opwachten bij hotels, stalken, forums oprichten, iedere dag TH dit TH dat, iedere dag muziek van TH luisteren. Het is gewoon komisch dat die meisjes erin trappen omdat ze te verlegen zijn om een realistisch sociaal leven op te bouwen.


    Life is hard and then we die

    ik vind dat je gelijk hebt


    /

    met sommige dingen heb je gelijkmaar niet elke fan staat voor hun hotel enzo
    maar ik weet niet ik denk dat het eerder komt door de druk uit amerika


    cupcake smells great

    Agree,
    maar ik vind nog steeds dat Amerika een van de grootste redenen is dat het zo gaat nu...


    -