• Vraag het aan een jongen zou ik zeggen ><
    En dit moet btw in relaties ofzo ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat hoort niet bij Anime/manga.
    En jongens die vallen opmeiskes tenzij ze gay zijn want dan vallen ze op jongens.

    Ask one ^-^


    We'll never be as young as we are tonight

    Mijn ex vond me zo leuk omdat ik mezelf was en omdat ik, toen ik bij hem was- heel beleefd was.
    Dus, beetje jezelf zijn en wees beleefd. Oftewel; Ga niet het populaire meisje uithangen ?
    I've got no fuckin' idea =3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Meisjes met een beetje attitude. Maar natuurlijk niet zodanig dat je doorslaat.
    Maar het verschilt heel erg per persoon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meisjes die zichzelf zijn,meisjes die humor hebben,meisjes die mooi zijn.. ?


    We can only learn to love by loving.

    je kan jongens niet in een hokje stoppen! xD

    De een kan meisjes met lang haar leuk vinden, de ander met kort, de een met licht blond haar, de ander helemaal zwart.


    One who knows nothing can understand nothing.

    ik vroeg het een jongen, die zij 'een meisje waarmee ik kan lachen en mee kan huilen. een meisje die lief is, en daarna telt pas het uiterlijk'

    > Verplaatsing naar 'Relatie'.


    Tanya is de beste.

    Meisjes die gewoon chill zijn. Niet jaloers, niet om alles een probleem maken, Tolerant zijn, en heel erg veel luisteren. Bereid zijn make-up te delen :P
    Zo kan ik nog wel ff doorgaan.


    Niet geschoten is altijd mis..

    mysterieuze meisjes. (:


    It even took me by surprise

    het hangt idd af van persoon tot persoon,er zijn er velen die op meisjemeisjes vallen (:
    maar er zijn er ook een heleboel die meisjemeisjes gewoon Haten omdat ze denken dat ze arrogant zijn enz... >.<'


    everybody needs a song.

    hee thanks:P

    op jongens meisjes of op de grond


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    In ieder geval niet op zeikwijven. Laat hem zijn gang gaan, wees niet bezitterig en toon interesse. Boeren, spugen en scheten laten vindt niemand charmant.


    History is not hatred.

    Mijn liefje houdt van mij gewoon voor wie ik ben
    en dat ik mezelf ben, voor mijn humor, omdat ik superlief ben tegen hem, hij is mijn liefje en mijn beste vriend. We zeggen werkelijk alles
    tegen elkaar ;D
    Het was trouwens ook liefde op het eerste gezicht : ).
    x