• Weetje hoe kwaad sommige Tokio Hotel fans mij kunnen maken?
    Ik zou hen een kogel door het hoofd willen jagen, hun kop ineen willen rammen, hen overrijden met een truc. Dat ze wegrotten in de hel en nooit meer licht mogen zien!
    En hoe dúrven jullie nog te zeggen dat Tokio Hotel niets voor ons doet? Hoe dúrven jullie!? Vinden jullie dat gek, ofzo? En nee, daar gaat dit topic niet over, ik zeg dit even omdat ik net een topic zag, niets persoonlijks.
    Die jongens hebben hun héle leven voor ons opgegeven! Natuurlijk hebben ze dat contract zélf getekend, maar als ze geweten hadden wat de toekomst zou brengen, als ze geweten hadden wat de 'fans' met hen zouden doen...
    Wat is de bedoeling van dat 'kampeerding' voor hun opnamestudio eigenlijk? En dan nog wat, dat kamperen voor die studio is één ding, maar er godverdomme ínbreken? Gewoon om wat foto's te trekken? Wát is er zo speciaal aan die foto's? Dat ze die jongens eens met rust laten! Ze zijn doodsbang van de fans.
    SCARED TO DEATH.
    Ik hoop hé, dat er heel snel een eind komt aan Tokio Hotel. Want jullie, de zogenaamde fans, maken hen kapót!

    En neem dit niet té persoonlijk, ik weet dat jullie hier op Quizlet niet degenen zijn die aan dat kampeerding meedoen, maar sommigen onder jullie zijn wél even erg en niet zo goed bij hun hoofd.

    ja mama x_x


    It's not the same without you.

    Ja, je hebt gelijk in dat ze niet mogen inbreken om foto's te maken. Maar zelf zeg je dat de fans niet half weten hoe slecht het met ze gaat. Het zou best kunnen dat je gelijk hebt, maar ken je ze persoonlijk? Nee! Dus je kunt ons ook niet vertellen hoe ze zich voelen en hoe het met ze gaat. Enkel de jongens zelf kunnen dat. (; En ga nou niet zeggen dat je het aan ze kan zien, en het gewoon óverduideljk is, want dan komen we weer op hetzelfde punt uit. Persoonlijk ken je ze niet, of ben je ze niet, jij kunt je enkel áfvragen hoe het met ze gaat, niet weten hoe het met ze gaat.

    Sorry mijn mening, wou ik graag even kwijt. Maar voor de rest heb je wel gelijk hoor! ^^


    x


    Scream for mercy!

    Jua, je hebt gelijk enzo. (:


    You move me ......... Kurt

    Dii kindjes zijn gwn ziek fs. x]
    De wereld zit vol me gekken. O.O


    If music be the food of love, play on!

    ]wtf brkn ze nu al in :|?

    en ik snap je helemaal:( ik snap niet wrom fans dit doen..ik zou ook niets liever is voor hun studio staan en kzou doodgrg is binnengaan^^ maar om daarom gwn weg in te breken en in de jongens hun spullen te snuffelen o_O nee dt doe ik niet..

    kweet dt je ht ni persoonlijk bedoelt;) maar heb het nu niet op alle fans! Ik ben ObzezzedFan maar iedereen weet dat ik dit nooit zou doen omdat ik respect voor de jongens heb..dus geef me niet zo het gevoel dt ik ook gn respect enzo heb:S[/(K)]

    Tokio Hotel stoppen? Nee dt wil ik niet:( snap wel hoe je ermee afkomt en zo want zo kan het niet maar ...ik wil dt TH de fans zoals mij en de mensen op Q enzo ook eens zien..wij zijn niet degene die zouden inbreken of hen geen ademruimte zouden geven..'k zou het om eerlijk te zijn écht niet overleven als ze stoppen:( ..

    BTW ik weet dt het allemaal wel waar kan zijn enzo ;) maar ik betwijfel het toch..ik word zelf gwn ziek vanal die roddels..soms zijn zo bekend dat iedereen in ze gelooft:( Gewoon omdat het zo stil is komen er steeds meer en meer roddels omdat we het nu allemaal niet kunnen cntroleren als ze een concert hier hebbn of iemand van een redactie vn een tijdschrift dt we kopn ze ni kan interviewn..
    dus kzou gwn alles eve ltn rusten en wachtn tot we de jongens hun gezichten weer life voor onze neus zien;)(K)


    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik ben het helemaal met je eens!


    Je moet worden wie je bent.

    ik vindt het echt zielig als mensen gaan inbreken bij hun voor foto's.
    HALLO het zijn ook maar mensen hoor.
    Hun willen ook gewoon rustig een keer over straat lopen zonder al die gestoorde fans achter zich aan te hebben.
    en van dat inbreken voor foto's ga dan gewoon naar concerten van hun dan zie je ze ook maar inbreken vindt ik wel erg te vergaan en dat kamperen ook.
    Ik ben zelf ook groot fan van hun maar zoiets zou ik dus echt nooit doen hé die jongens verdienen ook hun priversy (of hoe je het dan ook schrijft xD)

    Sorry als ik mensen hier mee kwets maar het is mijn mening:X


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Meid je ebt grooooot gelijk


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Waarom weet ik daar niks vanaf O__o
    Maar damn, zoiets doe je toch niet! Laat die jongens lekker doen waar ze goed in zijn zonder al die hysterie!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ze laten even niet van hun horen. omdat ze misschien druk bezig zijn met een cd opnemen. of gewoon even rust willen. gaan die gestoorde mensen een beetje hen gaan stalken. kvind erover hoor. ;o


    It even took me by surprise

    Ik ben ook geen fan, maar ik snap volkomen wat je bedoelt.
    Moet je voorstellen dat ineens mensen bij jou gaan inbreken omdat ze een foto van je huis of van jou willen, dan schrik je je toch dood lijkt mij ?! Logisch dat ze bang voor de fans zijn.

    En over dat 'einde maken' , het zou denk ik ook maar beter zijn. Die jongens doen er alles aan om de fans tevreden te houden, en wat ze terug krijgen is halfe vuisten in hun hersens en inbrekers.. stalkers. Ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn, maar die bezetene totaal wel dus !

    Sick....


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    I want the old times back :'(


    a figment of your imagination

    I want the old times back :'(


    ok

    Gelijk heb je wel, maar ze hebben nou al een hele lange tijd niets meer van hun laten horen. Ze zijn de site aan het hernieuwen waardoor niets alles meer toegankelijk is en de single en cd laten op zich wachten. Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat je hun privacie moet gaan schenden of zo, maar ze zouden wel eens mogen laten weten wat ze nu aan het doen zijn of waarmee ze mee bezig zijn, zodat we ongeveer een idee hebben. Ze hebben er nu eenmaal ook voor gekozen om onbekende mensen te laten "meegenieten" met hun leven, dus móeten ze wel íets laten horen. Maar je standpunt klopt wel. Inbreken bij Universal of waar dan ook, dat is gewoon belachelijk.