• Bij welk liedje wekt jullie herrinerringen op? Goede of slechte, kort of lang geleden, hoe dan ook. Wat voor dan? Ieder zijn eigen wil, je hoeft het niet persee te zeggen :3
    Bij mij Hallelujah van Kate Voegele, Het wekt herrineringen van mijn vader op. Hij is 4 jaar geleden overleden, en het ligt me nog steeds zwaar. Ik kan er wel goed mee overweg en goed over praten. Maar bij dat liedje zie ik weer vanalles voor me, leuk en niet leuk.


    your eyes are like stars in the night.

    Hate that I love you van NeYo and Rihanna.
    Slechte herinneringen, meer hoef ik hierover niet te zeggen. [En misschien kun je het zelf ook wel wat raden]
    Slipped Away van Avril Lavigne.
    Ook niet zo'n goede herinneringen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb dat meer met geur.. soms ruik ik iets, bv. wasmiddel om maar iets te noemen. En dan heb ik ineens weer zo'n gevoel als vroeger omdat dat me er weer onbewust aan doet herinneren, en dan merk ik dat het dan naar vroeger ruikt.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb dat meer met geur.. soms ruik ik iets, bv. wasmiddel om maar iets te noemen. En dan heb ik ineens weer zo'n gevoel als vroeger omdat dat me er weer onbewust aan doet herinneren, en dan merk ik dat het dan naar vroeger ruikt.

    Dat heb ik ook soms,maar dat doet me dan meer denken aan personen


    your eyes are like stars in the night.

    (...)
    Dat heb ik ook soms,maar dat doet me dan meer denken aan personen

    Hieró hetzelfde.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Hieró hetzelfde.

    Watleuk, ben ik niet de enige : D


    your eyes are like stars in the night.

    Een liedje niet echt, wel het clipje er van. I do everything for love van Meatloaf. Ik vond als kind ( 7 jaar of zo ) dat het clipje daarvan heel hard op de film Belle en het beest leek. En ik heb nu een nieuwe SingStar en daar staat dat liedje + clipje op. En elke keer dat ik dat zing denk ik er weer aan.
    En ik voel me ook weer kind als mijn moeder mijn nagels lakt :X, dat heeft ook wel niets met een liedje te maken. Maar ik voel me dan terug een klein kindje zonder zorgen. Echt een zalig gevoel

    EDIT: Afscheid van een vriend van Clouseau dan denk ik altijd aan het 6de leerjaar. Dat is een liedje dat mijn leerkracht tijdens de les Godsdienst liet horen, dan moet ik altijd aan mijn klasgroep denken.


    Live life limitless.

    Nickelback - S.E.X
    1e x gezoend :$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nja ben juist 10 dagen naar griekenland geweest en ik miste thuis helemaal niet (: maar toen ik franklin van paramore hoorde moest ik toch even aan thuis denken ^^ en hello hello van Aloha From Hell doet mij gwn denken aan sommige van men vrienden ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Your guardian angel van The Red Jumpsuit Apparatus. Die werd op de begrafenis van een van mijn beste vrienden gedraaid.
    Milow met You don't know. Dat liedje luisterde ik toen ik ruzie met mijn ex-vriendje kreeg.
    Ado ft. Kruloh - Liefde had ze nodig. Doet me denken aan de afgelopen twee jaar en hoe ik me die tijd (en nu af-en-toe nog steeds) voelde.
    Niet echt prettige herinneringen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn vader is ook overleden.
    Bij mij zijn de liedjes:
    Queen - The Show must go on
    Los Caños - Piensa en ti

    Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
    Tokio Hotel - Don't Jump en Monsoon

    Dikgedrukte zijn die hij ook leuk vond. Die van Marco Borsato is gewoon echt een herinnering.


    -

    Afscheid van een vriend - Clouseau


    Werd gedraaid op de begrafenis van mijn moeke'


    We'll never be as young as we are tonight

    uhm ja.. sommige die ooit mijn lievelings liedjes waren kan ik nu echt niet normaal meer luisteren om persoonlijke redenen..


    A Noble was Born in Chaos

    Mijn vader is ook overleden.
    Bij mij zijn de liedjes:
    Queen - The Show must go on
    Los Caños - Piensa en ti

    Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
    Tokio Hotel - Don't Jump en Monsoon

    Dikgedrukte zijn die hij ook leuk vond. Die van Marco Borsato is gewoon echt een herinnering.

    Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet
    dat heeft bij mij ook wel wat ja.


    your eyes are like stars in the night.

    The Islander - van Nightwish, fijne en minder fijne herrinneringen. Het lied draagt veel pijn en verdriet met zich mee van zowel mij als van een vriend van me.


    Wie du mir, so ich dir.

    amai veel slechte herinneringen o.O njaa alsk zimmer 483 live opleg moet ik ook altijd denken aan wb ofzo ^-^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H