• Ik wist even geen andere titel dan PuistenPlaag.. Maar het is erg raar, normaal heb ik maar 1 a 2 puistjes op mijn gezicht en nu heb ik er erg veel, spontaan gekomen.. Al een cremetje van de dokter gehad maar die werkte niet.. Byebye spot al geprobeerd maar ze blijven zitten.. Ook blauw spul van clearsil gebruik, ze worden iets minder, maar niet veel! Wie weet nog een goed product voor puisten??. Bedankt alvast!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik heb daar ook veel last van gehad.Maar ik ben naar de dokter geweest voor de pil.En die heeft mij er eentje voorgeschreven tegen de puistjes.En ja hoor,ze zijn allemaal weg bij mij =D dus misschien moet je gewoon de pil gaan nemen?Want zalfjes en wat dan ook werkt niet,ik had elk zalfje gebruikt dat er bestond.Niets hielp dusja!

    Ik denk niet dat die producten echt werken, gewoon af je puisten blijven en er niet aan zitten prutsen is al een goed begin ;)


    Let the Night embrace you

    Ik heb daar ook veel last van gehad.Maar ik ben naar de dokter geweest voor de pil.En die heeft mij er eentje voorgeschreven tegen de puistjes.En ja hoor,ze zijn allemaal weg bij mij =D dus misschien moet je gewoon de pil gaan nemen?Want zalfjes en wat dan ook werkt niet,ik had elk zalfje gebruikt dat er bestond.Niets hielp dusja!


    Bedoel je de Pil voor de ongesteldheid enz? Die slik ik al zo 4 a 5 jaar.;)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik heb zelf allemaal producten van Jafra, om die te voorkomen, geen vette huid te krijgen (van vette huid krijg je puistjes) en om ze weg te krijgen. Eerst gebruikte ik 'Pure-pads' van Garnier. Werkte ook goed vond ik.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je moet gewoon elke morgend en avond je huid wassen met lauw water en zeep. Dat helpt bij mij toch.

    Ik gebruik Louis Widmer mousse en die werkt echt goed ^^ Vraag eens bij je apothekere, is speciaal voor acnee enzoo.

    Elke dag je gezicht wassen, maar dan moet je ook volgens mij uitkijken met het zeep, ofzo, dat zeiden ze bij mij, en dat blauwe spul helpt bij mij wel, maar elke huid is verschillend. miss moet je bijeen drogist vragen welke zeep ofz daar ht beste voor is.. xly


    PINKPOP WAS SUPER=D

    En clearasil werkt misschien goed, het doet je puisten misschien wel weg, maar het is niet goed voor de huid. Het is agressief [/dat zei iemand die huidbehandelingen deed (:]

    Sommige puistencremes zorgen ervoor dat je veel puistjes krijgt, dus geen troep gebruiken. Je gezicht elke dag gewoon even afspoelen met lauw/warm water.

    Oh, daar heb ik ook altijd last van!
    Als m'n ongesteldheid komt heb ik er héél veel. Is m'n ongesteldheid over gaan ze weer weg!

    'x


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ik weet het niet, ik heb er zelf ook last van soms, alleen ik heb mezelf toen ik nog heel klein was aangeleerd om korstjes enzo kapot te krabben:O Dus ik krab ze ook nog wel eens open:O

    Heeft misschien iemand een tip om daarvanaf te komen? Nu we toch bezig zijn;)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ze zeggen dat gezichtmaskers en sauna ook wel eens helpen, om de dode huidcellen te verwijderen ofz. Volgens mijn is dat echt onzin:8


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Je moet gewoon elke morgend en avond je huid wassen met lauw water en zeep. Dat helpt bij mij toch.
    ideaal, wat jij zegt is denk ik het beste en het is ook beter voor je huid.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ze zeggen dat gezichtmaskers en sauna ook wel eens helpen, om de dode huidcellen te verwijderen ofz. Volgens mijn is dat echt onzin:8
    gezichtsmaskers niet(iedergeval als je puistencremes gebruikt raad ik het je niet aan). Je gezicht stomen is wel goed. Ik zou het eens proberen. Google maar hoe je je gezicht moet stomen en klaar :]

    (...)ideaal, wat jij zegt is denk ik het beste en het is ook beter voor je huid.

    Ja, al die crèmes en whatever zijn helemaal niet zo gezond, en het helpt meestal ook niet. ><