• Ik wist even geen andere titel dan PuistenPlaag.. Maar het is erg raar, normaal heb ik maar 1 a 2 puistjes op mijn gezicht en nu heb ik er erg veel, spontaan gekomen.. Al een cremetje van de dokter gehad maar die werkte niet.. Byebye spot al geprobeerd maar ze blijven zitten.. Ook blauw spul van clearsil gebruik, ze worden iets minder, maar niet veel! Wie weet nog een goed product voor puisten??. Bedankt alvast!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)
    Ja, al die crèmes en whatever zijn helemaal niet zo gezond, en het helpt meestal ook niet. ><
    Jep, dat mte zeep enzo heeft een tijdje nodig om te werken als je dat opeens in 1 keer doet. maar als je het gewoon regelmatig doet heb je niet echt veellast van puisten en die dingen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik gebruik tea tree oil van de Body Shop werkt ideaal en je kunt er nog lang mee doen ook
    Succes
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ga onder de zonnebank, dan drogen je puistjes uit en gaan ze weg :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ga onder de zonnebank, dan drogen je puistjes uit en gaan ze weg :')
    Je uid droogt uit, maar de talg(wat puistjes veroorzaakt) blijft zitten.

    Ga onder de zonnebank, dan drogen je puistjes uit en gaan ze weg :')


    Een zonnebank veroorzaakt een enorme erge ziekte is laast op tv geweest:$


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    Een zonnebank veroorzaakt een enorme erge ziekte is laast op tv geweest:$

    Zonnebank moet niet per se een ziekte veroorzaken, kan ook helpen tegen ziektes, bijvoorbeeld Surriase (of hoe schrijf je het).


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    De Pil kan helpen, en zo weinig mogelijk vet eten. Gezond eten, dat is het beste.

    Uhm. Ik gebruik clearasil scrub wash en die helpt wel bij mij en ik heb ook nog een nachtcreme vn ByeBye Spot. en die werkt ook bij mij.


    A. ikmisje.

    waarschijnlijk ben je in de pubertijd?
    wist je dat als je een puiste uitknijpt die ontstaan is door een soort virus je er alleen maar meer krijgt?
    probeer ze niet uit te knijpen maar ze uit te drogen,, en als je in de pubertijd ben kan ik alleen maar zeggen; sterkte
    iedereen krijgt het, het is vast snel over ^^
    !!en veel drinken!!

    door de chocoladee met pasen ><
    Neee weet ik veel.
    stel je niet aan ;$
    Sorry maar als je meestal maar 2 hebt, en nu ff wat meer..
    het gaat wel weer weg. ik heb er al fucking lang last van en ik gebruik heel veel spul maar het wil ook niet weg gaan.
    Gewoon afwachten =)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Voor mijn gezicht gebruik ik juist alleen water.
    Clerasil is slecht voor je huid omdat dat agressief is, dat droogt je huid helemaal uit.


    If you want me to listen, whisper...

    Je moet gewoon elke morgend en avond je huid wassen met lauw water en zeep. Dat helpt bij mij toch.
    niet met zeep!!

    Ik heb daar zo pilletjes voor..die werken echt goed. Minocycline ofsoow O_o [en dat was het moeilijkste woord dat ik hier ooit heb gebruikt ><]


    Live for something or die for nothing