• weet iemand hoe je het best kan afslanken??

    ik mag niet op sport helaas en ik wil graag afvallen

    Veel water drinken, veel groenten en fruit. Minder snoepen. :'D


    A. ikmisje.

    Ik ga voor de 15 km.
    En nu loop ik er nog maar 5.
    Maar 'k vind het nog altijd even tof dan de eerste les ;P
    x


    /

    Ik heb in je fotoboek gekeken, en mijn advies is niet afvallen! Jij bent niet dik! Je bent slank geloof me nou maar. Dus ga gewoon eten en doe niks doms ofzo.


    ik ben ook niet super dik maar als ik sta zie je niet zo maar als ik zit dan zie je wel dat ik dik ben en ik draag altijd m kleding ik past NET nog s maar dan zie je het ook een klein beetje.. en je ziet het ook als ik bikini aanheb in het zwembad

    Nooit je ontbijt overslaan, fruit eten als tussendoortje, alleen in het weekend snoep eten, rondje hardlopen/fietsen, buikspier oefeningen doen. Dat zijn dingen die bij mij goed werken ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    *kijkt in fotoboek* je bent helemaal niet dik hoor...

    Vlees grillen, minder snoepen, minder saus, meer groente eten.
    Zelf boodschappen doen zodat je veel kan lopen :]

    Nja misschien moet je dan gaan hardlopen, met een muziekje erbij is dat nog best leukk ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Mensen het is niet de bedoeling dat we zitten te zeggen dat ze helemaal niet dik is, ze wilt afvallen dus daar zal wel een reden voor zijn? Ik weet gewoon dat je veel fruit/groenten moet eten en sporten, maar vermits je niet mag sporten..


    -

    ik wou dat ik zo mager was als jij
    Als je wil afvallen, mag je vooral niet teveel je best doen. Het beste is, om veel water te drinken en fruit en groenten eten. En proberen het meeste met de fiets te doen, je niet laten brengen. En als je echt zin hebt in chocolade of zo, neem er dan een stukje van. Je mag zondigen, anders hou je het niet vol. Probeer gewoon geen vreetbui te krijgen :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Je kunt het beste zoetigheid en fast-food laten staan. Eeten jullie thuis een keer friet dan eet jij gewoon een paar broodjes. Het is ook best belangrijk om genoeg te bewegen, ga op fitness of doe voor en na het slapen gaan oefeningen. Joggen/fietsen werkt ook goed, maar dan zou je wel ongeveer een half uurtje moeten joggen/fietsen, anders werkt het niet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ken je probleem. Je moet meer groenten en fruit eten, minder snoepen (een keertje een stukje chocolade of een snoepje eten is heus niet erg, anders hou je het niet vol). Wat buikspieroefeningen doen, proberen om zoveel mogelijk met de fiets of te voel ergens naartoe te gaan (winkel/school..) En je zei dat je niet mag gaan sporten, en start to run? mag dat ook niet? Ik heb dat twee jaar geleden gedaan en nou loop ik 5 km, 3 keer per week. Daardoor ben ik ook wat kilootjes kwijt geraakt. In ieder geval veel bewegen ..


    Listen to what we're not saying..

    gewoon eten, als je gewoon
    -goed ontbijt
    -s'middags een tussendoortje neemt; een boterham, een appel, fruit, soep, zoiets..
    -en avondeten..
    dan kun je niet te dik zijn en heb je ook geen reden om af te vallen =)


    x


    ItWasn'tMe..x

    weet iemand hoe je het best kan afslanken??

    ik mag niet op sport helaas en ik wil graag afvallen



    Wrm mag je eigenlijk niet op sport?

    wii fit ,
    en ni feel snoepe ^^

    'k ga nu 1 keer in de week sporten , en ik drink elke dag op school ,thuis buiten nou ja overal water . en ik snoep zelf minder , Zo doe ik het xD.

    Xoxo ^^