• weet iemand hoe je het best kan afslanken??

    ik mag niet op sport helaas en ik wil graag afvallen

    Afvallen is voor watjesss :D be yourself!


    Life is hard and then we die

    Ik zou toch niet op dieet gaan, je bent helemaal niet dik.


    None but ourselves can free our minds.

    Ahg ja.Ik ben 5 kilo afgevallen en wat heb ik daar voor gedaan? Wel,ik heb gewoon: veel vettig zitten eten,friet,mcdonalds,en achter mijn computer of voor de tv gezeten. Ja really,ik ben echt 5 kilo afgevallen.

    veel water drinken. Dan zit je maag vol water en heb je minder snel honger. En buikspier oefeningen.

    Together we fight it, girl.


    hoi.

    -gezond eten
    -niet te veel snoepen
    -veel water drinken
    -veel bewegen


    Je moet worden wie je bent.

    Ik ben er een expert in!

    Ten eerste je moet gewoon blijven eten. Eet minder snoep, chips, koekjes enz. Maar eet iets gezonds. Zoals fruit. Of een bruine boterham met alleen margerine boter. Als je niet op sport mag, beweeg dan gewoon thuis! Je kan gaan dansen, of gaan joggen, verzin zelf allemaal bewegingen. Dat is veel goedkoper dan de sportschool!

    Vergeet niet: Je moet blijven eten. Anders loopt het slecht met je of! (doeg)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    5 glazen water drinken per dag.

    Water voert afvalstoffen weg, zodat er minder in je lichaam blijven zitten. (A)

    Ik heb wel opgelet als ons mam begint te zeuren of hoe ze afslanken. :S


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    geen snoep eten en ochtend gymnastiek.
    o meer water drinken


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    heel erg bedankt voor jullie tips :D Ik ga meer water drinken maar natuurlijk wel blijven eten :D en heb afgesproken met mijn vriendin om elke zondag te gaan joggen

    ook als je ijskuoud water gaat drnken
    dan verbrand je lichaamzelf alle vetten, had ik even gelezen ofzo of nee bij discoveycannel gezie X'D
    maar het werktdus wel


    Praying for love in a lap dance

    ga dansen! gewoon in je kamer ofzo. :'D
    dat is leuk en je verbrand veel calorieen. :D


    AAP

    of ga danse bij vlekje


    Praying for love in a lap dance

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Niet 5 minuten... Gewoon beginnen met bijvoorbeeld 10, en elke keer 5 meer.


    heb jij in de ochtend dan zoveel tijd? xd. dan zit je al snel op een uur.. die tijd heb ik niet :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Drink water. Tip van de dag.


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mijn zus in de klas had een meisje een dietiste en die zij gewoon veel boterhamme eten en een fatoendelijk avond maaltijd


    ...