• ik ga morgen heel onverwachts - me ma heeft het me zowat 5 secondje geleden verteld - naar de kapper.

    Het is een hele goeie , en ik wil nodig weer iets anders met men haar .. wat zijn jullie favorite kapsel voor heel kort haar , want ik kan niet veel kanten meer op

    alvast bedankt <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Zoals die Daphne in Heroes x]
    Zelf geen ervaring met kort haar, liggen daar geen boekjes ofzo met kapsels in?
    Anders kijk je even in een tijdschrift ofzo of er een leuk kapsel instaat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    met kort haar?
    dat zou ik echt niet weten sorry


    You're a star in heaven.

    Met iets korts zou je het bijv op kunnen steken? Of een diadeem ofzo. Maar ik heb zelf lang haar en ik laat het meestal los. Wat kan je met lang haar nou doen. Eeen staart of vlecht.

    misschien stoere stekeltjes maken..??

    Uhms...ik heb mijn haar superfel laten opknippen. Vanonder is het wel langer, maar vanboven is het maar anderhalve- of 2 cm. Ik doe er altijd wat wax in voor 'n messy look,, snappje?? Najaa...verder weet ik niet echt wat jij mooi vind, hea^^


    Live for something or die for nothing

    Geen idee.
    Wat ben ik weer lief en vol inspiratie vndaag. :Y)


    A. ikmisje.

    'alice'-haar! :D


    It's not the same without you.

    I dunno, zoals Rihanna, ofzo? :'DD

    kies dat toch zelf.. buiten als je echt niets weet, ik ben vandaag naar de kapper gegaan :Y)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    agyness deyn


    We Adore Wodka

    pony? schuine pony? laagjes? verven? haar tot ongeveer je schouders en dan verschillende laagjes, en als je lang haar wilt extentions of gwn langer haar en verschillende laagjes?

    Ben even de naam kwijt... maar als je lang haar leuker vind kun je van die dingen maken voor zodat je lang haar krijgt.


    Als je maar een ananas hebt..

    Zoals Alice Van Twilight [a']


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.