• Nummer 1 is vol :D
    Dus kun je hier verder blaten over alles wat je bezighoudt. Al kriebelt je kleine teen, tell us o.o

    Mijn teen kriebelt. Muhahah x) Omg --'
    ik ga hem opeten VROUWMENS.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik ga ervoor zorgen dat ik een handtekening van Robbert Pattinson heb :Y)


    Only losers can act the way you do

    ABC easy as 1-2-3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga ervoor zorgen dat ik een handtekening van Robbert Pattinson heb :Y)


    Ik doe mee. Ik wil ineens ook een handtekening van Frans Bauer.

    (...)ik ga hem opeten VROUWMENS.
    Niemand eet mijn teen op! Ik ga jou tussen een boterham met choco opeten :Y)


    Only losers can act the way you do

    Ik eet zowel Robbert Pattionson als Frans Bauer op.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)

    Ik doe mee. Ik wil ineens ook een handtekening van Frans Bauer.
    Nee, serieus, mijn neef woont in de stad waar ze New Moon aan het opnemen zijn (:


    Only losers can act the way you do

    Ik eet zowel Robbert Pattionson als Frans Bauer op.
    En ik ga ervoor zorgen dat jij jou laatste slakkenuur doorbrengt in de keuken van een Frans restaurant.


    Only losers can act the way you do

    Dooon't blame it on the sunshine, don't blame it on the moonlight, don't blame it on the good time! Blame it on the boogie, whoeh.

    I just can't, I just can't, I just can't control my feet.
    (cool)


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)En ik ga ervoor zorgen dat jij jou laatste slakkenuur doorbrengt in de keuken van een Frans restaurant.

    Maar dan ben je al te laat,want dan heb ik hen al opgegeten en dan is mijn levens doel bereikt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)Nee, serieus, mijn neef woont in de stad waar ze New Moon aan het opnemen zijn (:


    -valt flauw- Maar niet heus. Regel een handtekening voor mijn, doed. En ik zal je eeuwig dankbaar zijn.

    (...)
    Maar dan ben je al te laat,want dan heb ik hen al opgegeten en dan is mijn levens doel bereikt.
    En dan eet mijn kat Snul jou op voordat jij die Franse sukkels hebt opgegeten(cat)


    Only losers can act the way you do

    (...)En dan eet mijn kat Snul jou op voordat jij die Franse sukkels hebt opgegeten(cat)
    Ik eet katten als ontbijt! :Y) Kom maar op, grrrom. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga nu douchen.


    rules don't stop me

    (...)ach, dan denk ik dat ik niet goed met je kan opschieten in het echte leven tenzij je gewoon echt goed Nederlands praat en niet verkracht x)

    Mijn accent komt alleen boven als ik Frans spreek. En mijn Nederlands is gewoon hetzelfde als van een andere vlaming.