• Nummer 1 is vol :D
    Dus kun je hier verder blaten over alles wat je bezighoudt. Al kriebelt je kleine teen, tell us o.o

    I speak English verry well... Aber noch nicht zo schnell. Moar da kumt nog wel :Y)

    Ik ben trots op dat ik een Belg ben. Vlamingen kunnen namelijk het accent van Nederlanders nadoen en niet omgekeerd :Y)


    Only losers can act the way you do

    Ik ben trots op dat ik een Belg ben. Vlamingen kunnen namelijk het accent van Nederlanders nadoen en niet omgekeerd :Y)


    Das niet waar. Sommige NL'ers kunnen Belgen nadoen -doow- Ik ben zelf ook Belg :Y)

    (...)

    Das niet waar. Sommige NL'ers kunnen Belgen nadoen -doow- Ik ben zelf ook Belg :Y)
    O ja, dat is waar sorry. Zoals die Theo van LouisLouise daar is die Nederlander en in Matrousjkas speelde hij een heel platte Antwerpenaar maar zijn papa -dacht ik- is een Nederlander en zijn moeder een Belg of omgekeert (:


    Only losers can act the way you do

    Was jij niet zo jurylid van een gedichtenwedstrijd? Hoe zit het daar mee eigenlijk?


    Only losers can act the way you do

    Jhaa dat ben ik ^^ En hoe het daar mee zit, tja ik krijg geen inzendingen meer. Lien, dat meisje dat het heeft 'gemaakt' die gedichtenwedstrijd die is voor redenen weg en dus kan ze niet meer meedoen. Maar ik krijg geen inzendingen meer --'

    BAAAAAAM
    Zo gaat onweer.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind die Template wedstrijd hip (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik heb last van mijn niet zou gouden strotjee


    ♥ I am Satan's Angel.

    Cherry__Cherry Boom__Boom


    Only losers can act the way you do

    Ik ga Tnya morgen missen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ennn ik ben boos :X

    omdat...

    ik morgen alleen naar me pokkeschool moet om een verslag in te leveren :S(zip)


    Nvt

    Stomme school. Zeg maar dat ze naar dat verslag kunnen fluiten. x'd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nou,, ik moet het inleveren, want dinsdag moeten alle cijvers bekent zijn,, en anders mag ik mijn examen niet in..


    Nvt

    IK GA SLAPEN, TOEDELOE :D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT