• Deze zondag ga ik mijn vader voor het eerst in 13 jaar zien. Bij een familie feest (hij weet niet dat ik kom). Nu weet ik niet wat ik tegen hem moet zeggen. Sterker nog, ik ben bang dat hij mij niet meer herkent.

    tips?


    Niet geschoten is altijd mis..

    @ mesmerized
    sorry als ik je naam fout typ ;)

    ik geef pas iemand respect als hij het verdient heeft....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oke, hier komt de uitleg. In het topic van Lena Forever stond dat hij vond dat ze zich niet zo aan moest stellen, omdat hij vond dat je als je, je hele leven je ouders nog nooit gezien hebt niets hebt om te missen. Vervolgens komt hij zelf met een soortgelijk verhaal. Tja.. beetje onbegrijpelijk.


    Tja, daar geef ik jou ook weer een punt.
    Maar het irriteert me zo dat sommige mensen nooit weten van ophouden. < Dit is algemeen bedoelt.


    -

    AngelXWings schreef:
    @ mesmerized
    sorry als ik je naam fout typ ;)

    ik geef pas iemand respect als hij het verdient heeft....


    Hahah is goed getypt hoor. :')
    Dat is waar. Daar geef ik jou ook gelijk in.


    -

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Dus jij wilt zeggen dat als iemand anders geen respect toont iedereen het maar niet moet doen?
    Zo gaat het niet.
    Verlaag je niet tot iemand anders zijn niveau.
    Waarom moet jij uberhaupt zo tegen hem doen? Ten eerste.. Jij bent LenaForever niet. En trouwens.. Ik moet toegeven dat ik achteraf gezien het aan de ene kant wel eens was met Joey.
    Laten we het gezellig houden.
    Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat dan ook een ander niet.
    Bovendien heeft hij niet gezegd dat hij geen haatreacties of wat dan ook wilt. Hij heeft ook niet gereageerd op reacties die kwetsend kunnen zijn, want die zijn er nog niet. En al was het wel zo.. Dan nog.
    Doe gewoon allemaal normaal. Bemoei je niet zo met de ander.
    En ja, ik moest hierop reageren.

    ik zeg eerts ff dit is niet op jouw bedoelt

    en je hebt gelijk wat u niet wil watu geschied doe dat ook een ander niet
    nog een spreekwoord fespekt moet je zaaie niet oogsten(ok ik been een spreekwoordnboek)
    hij spreekt zichzelf tegen en daar wijs ik hem op


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Meer als u succes wensen kan ik niet doen ö
    dus ; succes.

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik zeg eerts ff dit is niet op jouw bedoelt

    en je hebt gelijk wat u niet wil watu geschied doe dat ook een ander niet
    nog een spreekwoord fespekt moet je zaaie niet oogsten(ok ik been een spreekwoordnboek)
    hij spreekt zichzelf tegen en daar wijs ik hem op
    Mooi, duidelijk, over en sluiten.


    Life is hard and then we die

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik zeg eerts ff dit is niet op jouw bedoelt

    en je hebt gelijk wat u niet wil watu geschied doe dat ook een ander niet
    nog een spreekwoord fespekt moet je zaaie niet oogsten(ok ik been een spreekwoordnboek)
    hij spreekt zichzelf tegen en daar wijs ik hem op


    Ja, inderdaad. Dat spreekwoord was in het algemeen bedoeld.
    Ik geef je ook helemaal gelijk, alleen irriteert het me -wat ik dus al zei- dat mensen zo op elkaar reageren, wat soms onterecht is. Al is dat nu niet het geval.


    -

    Voor Joey zelf: Nah, veel succes en sterkte.


    -

    XamaranthX schreef:
    oo moeten we nu allemaal medelijde krijgen met jouw en je troosten
    oo gosie wat ben je zielig(dus niet) er zijn wel ergere dinge in het leven

    maar wag ff. je zei dat je je niet kwetsbaar moest opstellen omdat mensen dan hatelijk konden gaan doen en je kwetsen en nu doe je het zelf

    je bent echt wazig(om niet te zeggen dom)

    Jesus -.-


    None but ourselves can free our minds.

    XamaranthX schreef:
    oo moeten we nu allemaal medelijde krijgen met jouw en je troosten
    oo gosie wat ben je zielig(dus niet) er zijn wel ergere dinge in het leven

    maar wag ff. je zei dat je je niet kwetsbaar moest opstellen omdat mensen dan hatelijk konden gaan doen en je kwetsen en nu doe je het zelf

    je bent echt wazig(om niet te zeggen dom)

    Waar vraag ik om medelijden? >.<
    Ik vraag om tips


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)
    Waar vraag ik om medelijden? >.<
    Ik vraag om tips

    ik zeg dat je je zelf tegen spreek


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik zeg dat je je zelf tegen spreek
    Daar vraag ik niet om. Ik stel mijzelf kwetsbaar op inderdaad. Alleen ik kan emoties en gevoelens van mij afzetten. Als je mij probeert te kwetsen met mijn 'Vader'. Doet het mij niks.
    Ik hoef helemaal geen medelijden. Alleen tips hoe ik het moet aanpakken. Ik kan hem ook gewoon slaan.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik zou het echt niet weten. Het enige wat ik kan doen is je veel succes wensen ;o


    Listen to what we're not saying..

    Emotionless schreef:
    (...)Daar vraag ik niet om. Ik stel mijzelf kwetsbaar op inderdaad. Alleen ik kan emoties en gevoelens van mij afzetten. Als je mij probeert te kwetsen met mijn 'Vader'. Doet het mij niks.
    Ik hoef helemaal geen medelijden. Alleen tips hoe ik het moet aanpakken. Ik kan hem ook gewoon slaan.
    Kun je doen, maar dan slaat hij jou waarschijnlijk gewoon terug. En dat is dan niet geheel onterrecht lijkt me zo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Emotionless schreef:
    (...)Daar vraag ik niet om. Ik stel mijzelf kwetsbaar op inderdaad. Alleen ik kan emoties en gevoelens van mij afzetten. Als je mij probeert te kwetsen met mijn 'Vader'. Doet het mij niks.
    Ik hoef helemaal geen medelijden. Alleen tips hoe ik het moet aanpakken. Ik kan hem ook gewoon slaan.

    doe niet zo dom
    en ik zeg dat je ej zelf tegen spreekt en dat er wel ergere dingen zijnmeer niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;