• Ik vind het zo erg tegenwoordig he. Ik was vandaag met het orkest de hele dag aan het repeteren in een schoolgebouw. Zijn er buiten 3 van die kleine kinderen [niet ouder dan 5] die staan de hele tijd op het raam te tikken ==* niet dat je het hoord door de muziek xd. maar toch. En wat denk je gaan ze de hele tijd hun middelvinger opsteken. Gohh wat stoer van hun, Not. Ik kan me daar zo aan ergeren he. nu was die school wel in een achterstands wijk. Maar ik vind dat die moeder dr kinderen een beetje moet opvoeden. En ook schoonmaken ==* hun hele kroeshoofden zat vol met vuil.

    klaaaaaaaaaaaaaaaag. I know^^ maar hoe vinden jullie het?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    vies.
    onbeschoft.
    niet-kunnend. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja idd. Ik en Lotte waren in de efteling, en toen zaten we in het schommelschip, en toen was er een soort wedstrijdje ontstaan welke kant het hardst kon schreeuwen. Toen we dat ding uitstapten schreeuwde zo'n kind van ongeveer 3 jaar, 'HOEREN!' naar ons, en die ouders maar lachen. Wtf man. o.o


    blame the bully.

    Willom schreef:
    Ja idd. Ik en Lotte waren in de efteling, en toen zaten we in het schommelschip, en toen was er een soort wedstrijdje ontstaan welke kant het hardst kon schreeuwen. Toen we dat ding uitstapten schreeuwde zo'n kind van ongeveer 3 jaar, 'HOEREN!' naar ons, en die ouders maar lachen. Wtf man. o.o


    Omgaawd o.o'


    I found myself in Wonderland.

    Willom schreef:
    Ja idd. Ik en Lotte waren in de efteling, en toen zaten we in het schommelschip, en toen was er een soort wedstrijdje ontstaan welke kant het hardst kon schreeuwen. Toen we dat ding uitstapten schreeuwde zo'n kind van ongeveer 3 jaar, 'HOEREN!' naar ons, en die ouders maar lachen. Wtf man. o.o


    Ik had naar die ouders geroepen van; Hey voed je kind eens op, en als je dat niet kan ram je dr hoofd maar in. xd. wedden dat die ouders laaiend zijn >.< weetje ik ga het een keertje uitproberen xd.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Kuttig van die 'stoere' kindjes (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    Dat is waar. Dan zeggen mensen iets tegen iemand anders over weer een andere persoon.
    Op school gingen we het laatste halfuur buiten voetballen tegen de andere groep 8. :*
    Komen er een paar meiden en die gaan fietsen op het schoolplein waar wij aan het voetballen zijn. Ik zo 'Wat komen jullie doen' (ik zoek altijd ruzie 8D) en mijn juf en de meester van die andere groep gingen er naartoe, ik en Lilgoofy/Hajar lagen helemaal plat natuurlijk. [/wij lachen om alles]
    Maargoed, toen gingen wij tegen hun schelden en zij naar ons. Uiteindelijk was het kwart over drie en waren we uit, blijven ze daar. Maar ik en Hajar/Lilgoofy hadden klassedienst* en we gingen naar boven, zei een vriend van me dat ze mijn juf uit gingen schelden voor kankerhoer, maar natuurlijk achter der rug om. Da's hatelijk.


    * Klassedienst = is zeg maar die hulpjes die de klas schoonhoudt, schriften uitdeelt, etc.


    -

    Willom schreef:
    Ja idd. Ik en Lotte waren in de efteling, en toen zaten we in het schommelschip, en toen was er een soort wedstrijdje ontstaan welke kant het hardst kon schreeuwen. Toen we dat ding uitstapten schreeuwde zo'n kind van ongeveer 3 jaar, 'HOEREN!' naar ons, en die ouders maar lachen. Wtf man. o.o


    Dat is echt niet normaal. O.O


    -

    heel onbeschoft, en dat ligt volgens mij aan de opvoeding.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Willom schreef:
    Ja idd. Ik en Lotte waren in de efteling, en toen zaten we in het schommelschip, en toen was er een soort wedstrijdje ontstaan welke kant het hardst kon schreeuwen. Toen we dat ding uitstapten schreeuwde zo'n kind van ongeveer 3 jaar, 'HOEREN!' naar ons, en die ouders maar lachen. Wtf man. o.o

    Wtfock. o.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hihi, daar herken ik mijn broertje wel in. --" Ik word zot en gek van hem. Denkend dat hij het is en stoer is en mij zitten uit te lachen, maar anders als hij iets fout doet huilt hij of als we maar comentaar geven schreeuwt hij zijn longen uit zijn lijf zodat de hele straat het hoort. --'


    You'll never dream alone. <3

    Heb al gehad dat kinders van acht jaar mij en mijn vriendin met van die grote stenen aan het bekogelen waren. Als we geraakt waren, hadden we zeker een habbe in ons hoofd. Dudette, die stenen waren groot! O.O


    You'll never dream alone. <3

    Jonge kom op, kindertjes jonger dan 5? Ik deed dit soort dingen ook toen ik 5 was hoor, en ik ben toch écht wel goed opgevoed :Y).


    I don't need words to feel those lips.