• Wat vinden jullie van die films?
    Wel..om eerlijk te zijn. Ik vind die belachelijk en saai --' Het is altijd het zelfde,alleen met andere opdrachten of wat dan ook. Maar het komt gewoon altijd op het zelfde neer en da is zo eentonig x')

    Er zit geen verhaal in, het is gewoon een en al moord. No fun.


    rules don't stop me

    iewol.
    dat vind ik.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het leuk. Lekker moord, en zien hoe die mensen worden vermoord. Ook wat ze moet doen , vet cool =D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Wat jij zegt eigenlijk.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    grappig ^^


    The economy is suffering, let it DIE!

    bwa ze vallen wel mee, niet veel aan eigenlijk
    maar ik heb alleen de 2de en 3de gezien [denk ik (A)]


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    bwa ze vallen wel mee, niet veel aan eigenlijk
    maar ik heb alleen de 2de en 3de gezien [denk ik (A)]

    ik heb ze allemaal gezien en ze zijn kaka x')

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    ik heb ze allemaal gezien en ze zijn kaka x')


    ik heb ze altijd met vriendinnen gezien, omdat ik me niet zo interesseer in die films, er zit meestal niet veel verhaal in, alleen maar zoveel mogelijk bloed of doden ofzo, lekker saai --'


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    ik heb ze altijd met vriendinnen gezien, omdat ik me niet zo interesseer in die films, er zit meestal niet veel verhaal in, alleen maar zoveel mogelijk bloed of doden ofzo, lekker saai --'

    Nja tis.In elke film is dat het zelfde.Alleen met andere opdrachten en andere mensen (':

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Nja tis.In elke film is dat het zelfde.Alleen met andere opdrachten en andere mensen (':


    behalve in, ik gok dat het de 3de was? toen was er nog zo'n klein beetje afwisseling met dat die man een tumor ofzoiets had? [weet het allemaal maar vaag meer x'D]


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    behalve in, ik gok dat het de 3de was? toen was er nog zo'n klein beetje afwisseling met dat die man een tumor ofzoiets had? [weet het allemaal maar vaag meer x'D]

    Tgoh ik weet het nie meer x')
    die mensen zijn er gewoon allemaal dom in >.<

    Grappig, mar der zit geen lijn in het verhaal vindk


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Tgoh ik weet het nie meer x')
    die mensen zijn er gewoon allemaal dom in >.<


    ja, ik snap het nut ook niet om er 4 films van te maken --' of waren het er ondertussen 5? x'D


    You're a star in heaven.

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    ja, ik snap het nut ook niet om er 4 films van te maken --' of waren het er ondertussen 5? x'D

    5 denk ik (':

    TINSELTOWNx schreef:
    (...)

    behalve in, ik gok dat het de 3de was? toen was er nog zo'n klein beetje afwisseling met dat die man een tumor ofzoiets had? [weet het allemaal maar vaag meer x'D]

    die vond ik zo fakking goor. o_x
    serieus. met die varkens enzeu. pfoe.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.