• De stelling van vandaag luidt:
    De economie is belangrijker dan het milieu

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Niet mee eens.
    Door het milieu kunnen wij leven.
    Bomen en planten zorgen immers voor zuurstof.
    Al die miljoenen jaren lang.
    En vroeger was er nog geen economie.
    Vroeger, héél vroeger waren we allemaal gelijk
    Ja srry ik heb een hele vage bui xD
    Maar ik blijf bij me besluit >.<


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Niet mee eens.
    Het broeikaseffect bewijst het tegendeel. (:
    Leuk dat je een goeie economie hebt, maar nogal vervelend als je daar dan niets meer aan hebt omdat ze wereld doodgaat.

    Een goede economie is ook belangerijk, maar ik vind dat het milieu voorgaat. We moeten nog heel lang met deze aarde doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet mee eens,

    Milieu is veel belangrijker, daardoor leven wij misschien wel beter.
    En kan de economie daarna ook weer beter gaan!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    milieu is belangrijker want er is helemaal geen economie meer als alles vergaat.
    BTW. ik ben lekker vaag bezig vandaag xD

    oneens
    zonder economie kunnen we ook leven zonder natuur niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    MEe eens. Opwarming van de aarde is een zwendelarij. Wat er nu gebeurt met de aarde gebeurt eens in de zoveel duizenden/miljoenen jaren ook. Het aandeel dat wij erin hebben met het proces te versnellen is erg klein. Pas maar op, straks leggen ze overal tax op. PLastic tassen, Reizen, Uitstoot..........


    Niet geschoten is altijd mis..

    Happysnail schreef:
    Een goede economie is ook belangerijk, maar ik vind dat het milieu voorgaat. We moeten nog heel lang met deze aarde doen.

    Ja, hier sluit ik me ook bij aan. Ik vind toch dat de aarde voorgaat op de economie, hoor. :')


    Tanya is de beste.

    Emotionless schreef:
    MEe eens. Opwarming van de aarde is een zwendelarij. Wat er nu gebeurt met de aarde gebeurt eens in de zoveel duizenden/miljoenen jaren ook. Het aandeel dat wij erin hebben met het proces te versnellen is erg klein. Pas maar op, straks leggen ze overal tax op. PLastic tassen, Reizen, Uitstoot..........

    maar als wij zo doorgaan vernietigd de natuur ons en dan gaat je economie

    ik ben er heilig van overtuigd dat de natuur ons gaat vernietige(als we zo door gaan) ze is nu namelijk al bazig kijk maat naar al doe orkanen en overstromingen en aardbevingen enzo
    en die brengen do economie ook grate schade aan

    het zouw eigenlijk in evenwicht moeten zijn


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    maar als wij zo doorgaan vernietigd de natuur ons en dan gaat je economie

    ik ben er heilig van overtuigd dat de natuur ons gaat vernietige(als we zo door gaan) ze is nu namelijk al bazig kijk maat naar al doe orkanen en overstromingen en aardbevingen enzo
    en die brengen do economie ook grate schade aan

    het zouw eigenlijk in evenwicht moeten zijn

    Die natuurrampen komen omdat de zon harder schijnt dan 1.000 jaar geleden.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)
    Die natuurrampen komen omdat de zon harder schijnt dan 1.000 jaar geleden.

    niet alle
    en de laatse 10 jaar zijn er meer rampen en toen scheen de zon eve hard als nu
    ik ben hte met je eens dat we ook economie nodig hebben en dat wat er nu gebeurt(gediltelijk) niet onze schuld is maar ik ben er ook heilig van overtuigd dat we (als we er niks aan doen) vernietogd worden door de natuur voordat we haar kunnen vernietigen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Het is wel een beetje waar wat Joey zegt, want er zijn deskundigen die zeggen dat deze opwarming niet komt door de mens, maar gewoon eens in de zoveel tijd voorkomt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En dat als we al deze maatregelen nemen het alleen maar averechts werkt. (nerd)

    Maarja, wie zal het zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    En dat als we al deze maatregelen nemen het alleen maar averechts werkt. (nerd)

    Maarja, wie zal het zeggen.

    welke maatregelen bedoel je want somige werken wel degelijk


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Nou bijv. het remmen van al die schadelijke stoffen. Ik heb gehoord dat dat wel eens heel anders kan uitpakken dan we denken, maar ik heb het ook maar gehoord. Het klinkt wel heel onlogisch. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'