• De stelling van vandaag luidt:
    De economie is belangrijker dan het milieu

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Oneens


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Niet mee eens. Je moet altijd aan het milieu denken. En als nu iedereen milieuvriendelijke producten gaat kopen, wordt de economie vanzelf ook weer beter.


    If you want me to listen, whisper...

    Goeie economie. Heb je wat aan als je dood bent.
    Tegen.


    Mew <3

    ?O.o'
    Ik vind je toch wel gek als je voor economie kiest?


    ok

    In de 19e eeuw was die stelling absoluut waar. Maar nu mensen steeds meer doorhebben dat ze uiteindelijk hun eigen graf gaan graven zeg ik.. deels waar. Het is een enorme tweedeling aan het worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tegen. Het milieu geeft ons zuurstof. Het milieu geeft ons eten en kledij. Zonder het milieu zou de mens niet bestaan. Economie heeft alleen te maken met geld enzo. Geld is niet zo belangrijk als eten en kledij. Eten en drinken zijn de basisbehoefte tot het leven. Geld staat op een lagere plaats.

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    TEGEN


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    niet mee eens

    Van de economie verdien je nu veel geld mee. Maar met de aarde kun je nog hééél lang dingen van krijgen.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Agree !
    Misschien komt het omdat ik economie studeer op school maar volgens mij is het eigenlijk totaal logisch dat de economie belangrijker is.
    Een klein bewijs hierop:
    Het milieu verslecht: enkel groene hippie's trekken zich het aan & grote bedrijven die er geld willen mee verdienen.
    De economie verslecht: de hele wereld staat op stelten door de crisis .


    /

    Ik vindt beide even belangrijk. (cat)

    Nou ik vind economie belangrijk (puh)

    niet mee eens!

    maar kan even geen uitleg verzinnen x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    helemaal niet mee eens


    One Day you'll remember me...

    economie is belangrijk. maar mileu ook. zonder economie heb je niets aan een goed mileu en zonder een goed milieu heb je niets aan een goede economie. dus je moet een goede belans vinden tussen die twee denk ik.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Milieu kan van mij uitdrogen maar, wat is economie? das tog met geld?? Dan ga ik voor ECONOMIE! x]

    Ik staat synoniem voor GELDWOLF =D