• De stelling van vandaag luidt:
    Er wordt te weinig gedaan om de opwarming van de aarde tegen te gaan

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    mee eens
    tegenwoordig geeft niemad meer iets om het klimaat en dus doen ze er niets aan
    en dan vinden we het vreemd dat er zo veel rampen zijn
    dat roepen we over ons zelf af als we zo door gaan vernietigd de natuur ons!!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Nee. Er zijn genoeg ideeën, alleen die werken vooral op lange termijn. Ze doen er echt wel genoeg aan. En bovendien, de opwarming van de aarde is niets meer dan een voorbereiding op een nieuwe ijstijd.


    Life is hard and then we die

    Eigenlijk hou ik mij daar allemaal niet zo mee bezig, Maarja. Ze zouden er wel meer moeten aan proberen doen.


    A. ikmisje.

    Mee eens
    Mensen blijven non-stop fabrieken bouwen en auto`s verkopen...
    Ik ken een meisje en haar ouders hebben 7 auto`s...


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Ze zitten steeds te zeiken daarover en dan doen ze er amper wat voor .. Voor zover ík weet dan toch ..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja, klopt.

    Absolutely, dus later - als onze generatie aan de macht is - moeten wij het weer fiksen. Naar de hel met de bureaucratie!


    History is not hatred.

    OmaxScre schreef:
    (...)

    en like.. Hoe doe jij ? XD
    Zo weinig mogelijk inspanning ;D

    Als ik niet werk of uitga lig ik op de bank en zo vervuil ik niks ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Het grootste deel van de bevolking doet er niets mee. Sommige daarvan zijn zelfs heel erg voor het milleu. en er is ook een klein groepje die alles er voor doet om het tegen te gaan.

    Mee eens, ze hebben nu wel auto's die op water kunnen rijden, alleen koopt niemand ze aangezien die auto's achterlijk duur zijn. Ook staat er téveel fabrieken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    helemaal mee eens


    One Day you'll remember me...

    Hier in Nederland is het altijd koud dus van mij mag het wel wat warmer o.O

    voor

    mee eens


    /

    Ik ben het ZEKER eens met die stelling. Mensen [niet iedereen hoor] doen er echt nauwelijks wat aan, ze denken alleen maar aan geld vind ik ;S.


    you're my favourite part of the day ~