• Kijk en oordeel zelf.
    Zwarte vlechtjes (????)

    foto



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: nieuwe link, oude was kaduuk)


    you are no greatest love but disappointment in my life

    TombowBITCH schreef:
    Wtf,,
    Wat is dit?!
    Sorry dit is gewoon niet meer te tom die ik ken


    1 dat is Tom
    2, je hebt hem nooit gekend ^^

    Sorry dat moest
    Respecteer eht gewoon, ze worden volwassen -neemt tissue- Waarom worden ze zo snel groot? :'( GheGhe :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    (...)

    1 dat is Tom
    2, je hebt hem nooit gekend ^^

    Sorry dat moest
    Respecteer eht gewoon, ze worden volwassen -neemt tissue- Waarom worden ze zo snel groot? :'( GheGhe :'D


    Haha, agree xD


    x


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    (...)

    Haha, agree xD


    x


    Ook tisu hebben? (baby)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Das ist sehr cool (nerd)


    ok

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Ook tisu hebben? (baby)



    Graag :O


    x


    Scream for mercy!

    Mellifluous schreef:
    (...)

    1 dat is Tom
    2, je hebt hem nooit gekend ^^

    Sorry dat moest
    Respecteer eht gewoon, ze worden volwassen -neemt tissue- Waarom worden ze zo snel groot? :'( GheGhe :'D


    Je begrijpt wel wat ik met dat tweede punt bedoelde ;) Oke waarschijnlijk vind je me echt fake of zo, maar ik zit gewoon echt te janken.
    Ik snap het gewoon allemaal niet meer:|


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    ik vind het eigenlijk wel wat hebben ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    TombowBITCH schreef:
    (...)

    Je begrijpt wel wat ik met dat tweede punt bedoelde ;) Oke waarschijnlijk vind je me echt fake of zo, maar ik zit gewoon echt te janken.
    Ik snap het gewoon allemaal niet meer:|



    Ik weet dat je veel van hem houd (denk ik), maar ze worden gewoon volwassen, en veranderen. Toen Bill dreads kreeg ging ik toch ook niet janken? Het is niet dat hij nu een ziekte heeft ofzo ><


    x


    Scream for mercy!

    TombowBITCH schreef:
    (...)

    Je begrijpt wel wat ik met dat tweede punt bedoelde ;) Oke waarschijnlijk vind je me echt fake of zo, maar ik zit gewoon echt te janken.
    Ik snap het gewoon allemaal niet meer:|

    Doed, hoe lang ben jij fan? Ö
    Daarmee bedoel ik niet of je fake bent ofzo, maar als je meer dan een stuk of drie jaar fan bent, moet je even de volgende vraag beantwoorden.
    Vond je het erg dat Bill naar elektricien [/zijn haar] overging?
    Nee, of wel? Ö


    ok

    ShesGotStyle schreef:
    (...)


    Ik weet dat je veel van hem houd (denk ik), maar ze worden gewoon volwassen, en veranderen. Toen Bill dreads kreeg ging ik toch ook niet janken? Het is niet dat nu een ziekte heeft ofzo ><


    x


    Bij jou ligt dat waarschijnlijk gewoon heel anders dan bij mij. En ja ik hou van Tom, meer dan mensen denken. Maar vaak krijg ik dat gezeik van "je kent hem niet dus hoe kan dat nou" en alles. Dat is gewoon klote omdat ik weet dat het wel waar is.
    Nee oke het is geen ziekte, maar dit is gewoon Tom niet om het zo te zeggen.
    En als ze op deze manier volwassen worden vind ik het toch wel vaag. Ik bedoel Tom&dreads, Bill&poefhaar dat was gewoon 100& kloppend


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Attached schreef:
    (...)
    Doed, hoe lang ben jij fan? Ö
    Daarmee bedoel ik niet of je fake bent ofzo, maar als je meer dan een stuk of drie jaar fan bent, moet je even de volgende vraag beantwoorden.
    Vond je het erg dat Bill naar elektricien [/zijn haar] overging?
    Nee, of wel? Ö


    Nee ik ben pas fan sinds december 2007 dus die vraag kan ik niet voor je beantwoorden


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    TombowBITCH schreef:
    (...)

    Bij jou ligt dat waarschijnlijk gewoon heel anders dan bij mij. En ja ik hou van Tom, meer dan mensen denken. Maar vaak krijg ik dat gezeik van "je kent hem niet dus hoe kan dat nou" en alles. Dat is gewoon klote omdat ik weet dat het wel waar is.
    Nee oke het is geen ziekte, maar dit is gewoon Tom niet om het zo te zeggen.
    En als ze op deze manier volwassen worden vind ik het toch wel vaag. Ik bedoel Tom&dreads, Bill&poefhaar dat was gewoon 100& kloppend



    Dus jij wilt zeggen dat ze hun hele leven hetzelfde kapsel moeten hebben?


    x


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    (...)


    Dus jij wilt zeggen dat ze hun hele leven hetzelfde kapsel moeten hebben?


    x


    Nou nee dat ook weer niet, dat zou een mooie boel worden. Maar ik vind het gewoon vreemd, maar dat zal wel een questie van wennen zijn zeker.
    Ik vind het gewoon super moeilijk om te zien dat ze zó veranderen.


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Dudeee eigenlijk zijn wij best wel zielig niet? :'D

    We volgen alles wat ze doen of laten.
    Als er eentje aan hun uiterlijk zit komen er miljoenen topic's :'D
    Als hun CD wat word uitgesteld dan komt er een hele heisa xD

    De opsessie word erg, ik zie dit eigenlijk niet echt bij andere band gebeuren xp

    Okejj, voor jullie op mij gaan schieten. Ik reken mezelf hier ook bij :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    TombowBITCH schreef:
    (...)

    Nou nee dat ook weer niet, dat zou een mooie boel worden. Maar ik vind het gewoon vreemd, maar dat zal wel een questie van wennen zijn zeker.
    Ik vind het gewoon super moeilijk om te zien dat ze zó veranderen.



    Ja oké, ze veranderen best wel snel ja... En idd, het is een questie van wennen, en idd, het is moeilijk. Heb ik ook hoor, alleen lukt het niet echt XD


    x


    Scream for mercy!