• Kijk en oordeel zelf.
    Zwarte vlechtjes (????)

    foto



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: nieuwe link, oude was kaduuk)


    you are no greatest love but disappointment in my life

    ShesGotStyle schreef:
    (...)


    Ja oké, ze veranderen best wel snel ja... En idd, het is een questie van wennen, en idd, het is moeilijk. Heb ik ook hoor, alleen lukt het niet echt XD


    x


    Ik wen er eerlijk gezegt ook niet aan x)
    Ik vraag me überhaupt af wanneer de tijd zal komen dat ik aan Tom's nieuwe haar ben gewent :\


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    TombowBITCH schreef:
    (...)

    Bij jou ligt dat waarschijnlijk gewoon heel anders dan bij mij. En ja ik hou van Tom, meer dan mensen denken. Maar vaak krijg ik dat gezeik van "je kent hem niet dus hoe kan dat nou" en alles. Dat is gewoon klote omdat ik weet dat het wel waar is.
    Nee oke het is geen ziekte, maar dit is gewoon Tom niet om het zo te zeggen.
    En als ze op deze manier volwassen worden vind ik het toch wel vaag. Ik bedoel Tom&dreads, Bill&poefhaar dat was gewoon 100& kloppend


    Maar wat kan jou het nu schelen hoe ze eruit zien? Ik bedoel, ze zijn volwassen, bepalen dat zelf en bovendien snap ik best dat ze wat variatie wilden.
    Sorry dat ik het zeg maar ik snap niet dat iemand daarom kan huilen. Het spijt me voor die opmerking, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal bij jou zit.
    Maar wat ik uit jouw woorden opmaakte.. ken jij Tom in het echt dan?


    -

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Maar wat kan jou het nu schelen hoe ze eruit zien? Ik bedoel, ze zijn volwassen, bepalen dat zelf en bovendien snap ik best dat ze wat variatie wilden.
    Sorry dat ik het zeg maar ik snap niet dat iemand daarom kan huilen. Het spijt me voor die opmerking, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal bij jou zit.
    Maar wat ik uit jouw woorden opmaakte.. ken jij Tom in het echt dan?


    Ik bedoel het niet verkeerd ofzo, sorry voor die vage opmerking, maar ikzelf heb dat niet. Nogmaals, ik weet niet hoe jij je in die situatie voelt enzo.


    -

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Maar wat kan jou het nu schelen hoe ze eruit zien? Ik bedoel, ze zijn volwassen, bepalen dat zelf en bovendien snap ik best dat ze wat variatie wilden.
    Sorry dat ik het zeg maar ik snap niet dat iemand daarom kan huilen. Het spijt me voor die opmerking, ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal bij jou zit.
    Maar wat ik uit jouw woorden opmaakte.. ken jij Tom in het echt dan?


    Waarschijnlijk zullen niet veel mensen het begrijpen dus ik verwijt je niks ;) En het is net wat je zegt: je weet niet hoe het bij mij zit.
    Kijk ik ben echt enorm verliefd op Tom (wat je je eigenlijk niet kunt voorstellen) en echt daar lieg ik niet over.
    En die woorden heb je denk ik een beetje verkeerd opgevat, ik hem niet in het echt. (eigenlijk ook wel logisch) en mede daarom is dat uiterlijk zo belangrijk


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Hij lijkt nu zo'n echte rapper ..
    Maar hij blijft -> :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TombowBITCH schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk zullen niet veel mensen het begrijpen dus ik verwijt je niks ;) En het is net wat je zegt: je weet niet hoe het bij mij zit.
    Kijk ik ben echt enorm verliefd op Tom (wat je je eigenlijk niet kunt voorstellen) en echt daar lieg ik niet over.
    En die woorden heb je denk ik een beetje verkeerd opgevat, ik hem niet in het echt. (eigenlijk ook wel logisch) en mede daarom is dat uiterlijk zo belangrijk

    Net las ik dat je wéét dat dit Tom niet is?
    Meid, open je ogen. EINDELIJK komt de echte Tom naar boven. EINDELIJK doen Tom en Bill weer een beetje normaal, proberen ze voor zichzelf te beslissen. Jij houd van een ilusie, een jongen die al lang niet meer bestaat.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Net las ik dat je wéét dat dit Tom niet is?
    Meid, open je ogen. EINDELIJK komt de echte Tom naar boven. EINDELIJK doen Tom en Bill weer een beetje normaal, proberen ze voor zichzelf te beslissen. Jij houd van een ilusie, een jongen die al lang niet meer bestaat.



    Je zegt dat zij het niet weet, maar hoe weet jij dit allemaal zo goed? Niet dus. ;D Je weet niet wat ze voelen/willen/doen. Dus... ^^



    x


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    (...)


    Je zegt dat zij het niet weet, maar hoe weet jij dit allemaal zo goed? Niet dus. ;D Je weet niet wat ze voelen/willen/doen. Dus... ^^



    x

    She just knows. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Net las ik dat je wéét dat dit Tom niet is?
    Meid, open je ogen. EINDELIJK komt de echte Tom naar boven. EINDELIJK doen Tom en Bill weer een beetje normaal, proberen ze voor zichzelf te beslissen. Jij houd van een ilusie, een jongen die al lang niet meer bestaat.


    Qua uiterlijk expirimenteren betekent niet dat de ware hun naar boven komt ;)
    Jij gelooft in de leugen niet ik. Zie jij dan niet dat wanneer ze lachen het vrijwel fake is? Vroeger hadden ze zoveel lol, maar nu ziet zelfs een blinde dat dat niet altijd het geval meer is.
    En ik heb nooit gezegt dat ik het wéét, want ik weet het niet!


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Aan de ene kant vind ik het Hot, maar aan de andere kant ook wel een beetje Nepneger/Wangster achtig >< Maar staat opzich wel leuk (=


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Repeat schreef:
    A'neeeeeee.
    -Bill heeft dreads. (staat hem niet)
    -Tom heeft vlechtjes. (kan ie hebben, maar dat zwarte...)
    STRAKS KRIJGT GUSTAV EEN AFRO EN WORD GEORG KAAL.

    Oh god, dat gaat wat worden xD
    Neeh, Of Georg krijgt gustavhaar en Gustav georghaar xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Link doet het niet..:S
    Kan iemand hem sturen dat is het wel doet? (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Experimenteren met jezelf doe je meestal als je jezelf nog een beetje aan het ontdekken bent, of als je jezelf wilt veranderen. Een beetje veranderen natuurlijk niet, maar kom op Tom en Bill proberen zo'n beetje het uiterste, en dat wilde ze dus ook met hun muziek gaan doen. Ze willen soort van het roer omslaan in alles wat ze doen. Natuurlijk weet ik niet wat daar achter zit, maar het is wel bijna honderd procent duidelijk dat er een komplot achter zit.
    Natuurlijk mogen ze experimenteren, maar kom op. Tom zei bijvoorbeeld altijd dat hij bij zijn eigen kapsel wilde blijven en dat hij er echt niet aan moest denken nu iets anders te doen, en nu opeens toch niet meer?
    Ik denk dat dit weer zo'n managers stunt is om meer fans te trekken.
    Nieuwe look,
    Nieuwe muziek,
    Nieuwe fans.


    Ik vind Tom met dat nieuwe haar nog steeds hartstikke geil(H), Maar ik vind hem op de een of andere manier nu minder Tom, omdat ik Tom altijd zag met dreads en gewoon blij met wie hij was, en dan vraag ik me af? waarom moest je veranderen als je tevreden was met jezelf?

    Njaa dat was mijn lekker uitgebreide gedachtensverspreidingdoormiddelvaneencomputer(H)
    Lots of love,
    MELL


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    Briit schreef:
    Vlechtjes ja,
    Dat zwart nee'



    Whaha, ik heb dat dus juist andersom x'D

    Ik vond die dreads hem leuker staan, maar het kleutje vind ik stoer x']


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ik zie niks. Ö
    Kan iemand hem in z'n FB zetten?


    Life is a fairytale, told by an idiot.