• Kijk en oordeel zelf.
    Zwarte vlechtjes (????)

    foto



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: nieuwe link, oude was kaduuk)


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Ik vind het leuk:D
    Ik begrijp het als die dreads vervelen na zown 12 jaar;)

    Tom, super;)(Y)


    I want my bloody cheese now!^^

    TombowBITCH schreef:
    (...)

    Bij jou ligt dat waarschijnlijk gewoon heel anders dan bij mij. En ja ik hou van Tom, meer dan mensen denken. Maar vaak krijg ik dat gezeik van "je kent hem niet dus hoe kan dat nou" en alles. Dat is gewoon klote omdat ik weet dat het wel waar is.
    Nee oke het is geen ziekte, maar dit is gewoon Tom niet om het zo te zeggen.
    En als ze op deze manier volwassen worden vind ik het toch wel vaag. Ik bedoel Tom&dreads, Bill&poefhaar dat was gewoon 100& kloppend

    Pff wat een onzin.
    Als je echt zo van hem houdt maakt het je geen moer uit wat hij met z'n haar doet, hoe hij eruit ziet. Laat hem, als hij het nou leuk vind. Jij houdt je haar toch ook niet 5 jaar hetzelfde omdat andere mensen de verandering misschien niet leuk zouden vinden?
    Je houd van zijn uiterlijk, zijn imago. Niet van de persoon. Je haalt 2 verschillende dingen door elkaar gast.

    En ik vond Bill & poefhaar verre van kloppend, om dat nog even erbij te halen.

    XxLegendxX schreef:
    Experimenteren met jezelf doe je meestal als je jezelf nog een beetje aan het ontdekken bent, of als je jezelf wilt veranderen. Een beetje veranderen natuurlijk niet, maar kom op Tom en Bill proberen zo'n beetje het uiterste, en dat wilde ze dus ook met hun muziek gaan doen. Ze willen soort van het roer omslaan in alles wat ze doen. Natuurlijk weet ik niet wat daar achter zit, maar het is wel bijna honderd procent duidelijk dat er een komplot achter zit.
    Natuurlijk mogen ze experimenteren, maar kom op. Tom zei bijvoorbeeld altijd dat hij bij zijn eigen kapsel wilde blijven en dat hij er echt niet aan moest denken nu iets anders te doen, en nu opeens toch niet meer?
    Ik denk dat dit weer zo'n managers stunt is om meer fans te trekken.
    Nieuwe look,
    Nieuwe muziek,
    Nieuwe fans.


    Ik vind Tom met dat nieuwe haar nog steeds hartstikke geil(H), Maar ik vind hem op de een of andere manier nu minder Tom, omdat ik Tom altijd zag met dreads en gewoon blij met wie hij was, en dan vraag ik me af? waarom moest je veranderen als je tevreden was met jezelf?

    Njaa dat was mijn lekker uitgebreide gedachtensverspreidingdoormiddelvaneencomputer(H)
    Lots of love,
    MELL

    Geloof me als er iets is waar het management niet blij mee is, zijn het deze twee veranderingen van kapsels.

    Ik ben weg, krijg het echt op m'n heupen van mensen die doen alsof ze weten hoe ze zich voelen, wat ze willen, wat ze denken.

    Laat ze met rust, dat is één ding wat ze zeker willen.

    Cherished schreef:
    (...)
    Geloof me als er iets is waar het management niet blij mee is, zijn het deze twee veranderingen van kapsels.

    Ik ben weg, krijg het echt op m'n heupen van mensen die doen alsof ze weten hoe ze zich voelen, wat ze willen, wat ze denken.

    Laat ze met rust, dat is één ding wat ze zeker willen.

    Eindelijk iemand waar ik het egt mee eens ben. Laat ze gewoon lekker, ga niet lopen huilen om elk klein dingetje. Je kan er tog niks aan veranderen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    Eindelijk iemand waar ik het egt mee eens ben. Laat ze gewoon lekker, ga niet lopen huilen om elk klein dingetje. Je kan er tog niks aan veranderen

    Indeed.
    Ze zijn nu op een punt gekomen waar ze zich niets meer aantrekken van de fans. (: Dus je kan wel janken maar dat heeft toch geen zin, plus vind ik het niet echt respectvol naar hen toe. Als zij dat nou willen, dan moet je hun mening respecteren, in plaats van te gaan janken en zeggen dat het niet bij hen past. Moge ze dat even zelf weten :'DDDD
    Goeed zijn wij het eens n.n

    ik kan ht helemaal niet zien?


    /

    Whaa Opa Tom heeft vlechtjes in zijn haren en het staat hem ook nog eens leu-heuk
    Hij heeft nu z'n badboy uitstraling
    Ik persoonlijk had niet gedacht dat hij ooit zijn dreads weg zou doen en al helemaal niet dat hij zijn haren zwart zou verven, maar het is wel leuk

    De link doet het niet,maar...

    Échte fans boeit het niet of het léuk is wat ze met hun haar doen.
    Echte fans boeit het of ze zich góed voelen bij wat ze met hun haar doen!

    En ik vind dat je geen fan bent als je alleen op uiterlijk gaat. Ik bedoel, de muziek veranderd écht niet nu Tom zijn haar anders heeft hoor:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    kan de foto niet openen -__-


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik kan de foto niet zien? ..

    De link doet het niet? :'D


    ok

    Unhearted schreef:
    (...)
    Ik ook,
    ik vind het gewoon echt lelijk.

    ik vind het beter als bill zn gedoe,maar zn vorig haar was eft veeeeeel mooier

    Link werkt nie...


    Got up on the wrong side of life today

    Site doet het niet ;o?


    I don't need words to feel those lips.

    Ik wil een juiste link ? (;


    Never run out of reasons to smile...