• Kijk en oordeel zelf.
    Zwarte vlechtjes (????)

    foto



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: nieuwe link, oude was kaduuk)


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Ik mis zijn dreads toch wel.. Het is niet lelijk ofzo.. gewoon raar, ik moet er denk ik nog aan wennen! Maar nog steeds vind ik hem SEXY.. En dat zal wel altijd zo blijven! :)
    En eigenlijk, ze kiezen toch zelf wat ze willen.. wij veranderen toch ook dikwijls eens van kapsel ofzo? dus waarom zij niet!
    En na meer foto's te zien of wat dan ook, zijn we dit kapsel wel weer gewent!

    ik kan die foto niet zien xo


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hij heeft ook een oorbel en zijn lippiercing is nu zwart.
    Zo, dat is ook weer uit de wereld geholpen.
    Mag deze onzin dan nu ophouden, want het heeft lang genoeg geduurd.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    403- Forbidden
    staat er.


    AAP

    Hier is een foto die het wél doet.

    Poppetje gezien? Kastje dicht. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    whaha ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Cherished schreef:
    (...)
    Geloof me als er iets is waar het management niet blij mee is, zijn het deze twee veranderingen van kapsels.

    Ik ben weg, krijg het echt op m'n heupen van mensen die doen alsof ze weten hoe ze zich voelen, wat ze willen, wat ze denken.

    Laat ze met rust, dat is één ding wat ze zeker willen.


    als je even realistisch kijkt naar wat "Beroemdheden" kom je wel vaker tegen dat er iemand totaal wordt verandert. (denk aan Avril lavigne, christina aguleira, Rihanna) en zo zijn er nog een hele hoop. Toch wel toevallig als ze allemaal opeens willen veranderen midden in hun carriere... ;)
    Oftewel het is een fanstrekkende stunt, en daar hebben mannagers maar liefst alles mee te maken;)

    Enne, ik heb niets gezegd over dat ik weet wat ze willen of denken, ook nooit gezegd, is ook niet zo ;).

    En ja sorry heb ze net 20900 stalkmailtjes gestuurd met mijn hele verhaal erin en ben een paar keer naar hamburg gereden maar ze deden niet open... dus dat met rust laten zit er ook niet meer in denk ik.
    Nog succes met je pijnlijke heup
    (H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Tom heeft geen oorbel, als je goed kijkt zie je dat het een vlek is op het raam :]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    XxLegendxX schreef:
    (...)

    als je even realistisch kijkt naar wat "Beroemdheden" kom je wel vaker tegen dat er iemand totaal wordt verandert. (denk aan Avril lavigne, christina aguleira, Rihanna) en zo zijn er nog een hele hoop. Toch wel toevallig als ze allemaal opeens willen veranderen midden in hun carriere... ;)
    Oftewel het is een fanstrekkende stunt, en daar hebben mannagers maar liefst alles mee te maken;)

    Enne, ik heb niets gezegd over dat ik weet wat ze willen of denken, ook nooit gezegd, is ook niet zo ;).

    En ja sorry heb ze net 20900 stalkmailtjes gestuurd met mijn hele verhaal erin en ben een paar keer naar hamburg gereden maar ze deden niet open... dus dat met rust laten zit er ook niet meer in denk ik.
    Nog succes met je pijnlijke heup
    (H)

    Ja veel sterren doen zo, maar het tokio hotel management vond dit niet leuk. Leer mij hen kennen, kom nou (:
    En niet alles sloeg op jou comment hoor, veel was nogal algemeen bedoelt.

    zie de foto niet, forbidden staat er bij mij ><


    You're a star in heaven.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja veel sterren doen zo, maar het tokio hotel management vond dit niet leuk. Leer mij hen kennen, kom nou (:
    En niet alles sloeg op jou comment hoor, veel was nogal algemeen bedoelt.



    ja ik weet inderdaad niet veel van het tokio hotel management, Het is ook niet zo dat ik me met alle tokio hotel zaken bezighoud, en die volg of what so ever. Ik heb alleen gezegd wat ik erover denk.
    En ik probeer je niets te leren, zeg alleen wat ik erover denk en waar het op staat.
    -x


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    sexii

    ik vind het wel mooi :P

    Ik moet er wel een beetje aan wennen hoor :P


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik vond het vroeger mooier.


    A. ikmisje.

    ik vind het wel leuk zo zonder dreads een keertje wat anders


    cupcake smells great