• HI




    what's your choise<<<<
    »»»»»»mine choise««««««««
    lady gaga lijkt op een hoer


    maar ze is wel vet stoer,, en ze heeft zuper coole liedjes!!! heb niks tege lady gaga ofsow(nerd)(dance)


    dress me, i'm your mannequin.

    Ik vind haar niet op een hoer lijken naar mijn mening x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind haar er gaaf uitzien ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ze heeft soms wel haar hoerige momenten, maar het is niet echt een hoer 24/7 om het maar even zo te zeggen : D.


    rules don't stop me

    Ik vind een hoer er veel anders uit zien dan Lady Gaga. Ze heeft gewoon een aparte stijl. [/mijn mening]


    You'll never dream alone. <3

    Beide...


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind ze gewoon onorigineel (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Volgens mij heeft ze een sterke drang om er als een slet te willen uitzien :) Gewoon haar 'houding' al is sletty... En, cooomoon, werkte ze vroeger niet als stripster ofzoiets? Of wat was da?


    007

    Hmm.. volgens mij ben ik dan een beetje conservatief wat dat betreft maar ik vind dit echt.. niks.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee vind ik niet. De outfits die ze draagt onstage en in video clips is mode Rihanna draagt ook zul soort pakjes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze doet me meer denken aan een paaldanser of stripper.
    Ze met die overdreven pakkies. Zo voor zo'n groot publiek.


    Mew <3

    Soms heeft ze wel té weinig aan, maar da's haar keuze, maar ze is best wel cool. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    KensVAGINA schreef:
    Ik vind haar niet op een hoer lijken naar mijn mening x3

    hoertjes lijken op Gaga :D.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind ze niet op een hoer lijken, maar ze is weird. x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    Nou, eigenlijk vind ik niet dat ze er nou op lijkt. Dat hoeft ook niet hè, ookal ben je het wel. :')
    Maar ze heeft wel van die outfits waarbij ze alleen een beha en een rokje ofzo aanheeft, maar dat is dan weer niet echt hoerig, maar gewaagd.


    -