• HI




    what's your choise<<<<
    »»»»»»mine choise««««««««
    lady gaga lijkt op een hoer


    maar ze is wel vet stoer,, en ze heeft zuper coole liedjes!!! heb niks tege lady gaga ofsow(nerd)(dance)


    dress me, i'm your mannequin.

    Waarom is zij nou weer een hoer? Als zij die kleding nou mooi vind? Je bent een hoer als je neukt voor geld, doet ze vast niet.

    Cherished schreef:
    Een hoer ziet er meestal slechter uit. (:

    Da's waar..
    Een goed verzorgde hoer dan :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Eeef schreef:
    Waarom is zij nou weer een hoer? Als zij die kleding nou mooi vind? Je bent een hoer als je neukt voor geld, doet ze vast niet.

    Heb je haar clips wel gezien?
    Dat is in ieder geval al droogneuken voor geld.


    I clicked my heels and wished for you.

    Niet mee eens Ik vind haar stijl geweldig en vernieuwend, she's got the body for it en dan mag ze het ook showen.


    BAM!

    Het is gewoon wat anders?
    Ik vind het geweldig.


    ok

    ik vind haar niet op een hoer lyken.


    ' niks is wat het zijn moet '

    ze lijkt op een hoer ze doet nogal dom maakt domme liedjes en kan niet zingen(mijn mening)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    TheFame schreef:
    Ik vind ze niet op een hoer lijken.
    Ze heeft idd gewoon een aparte styl.
    Ze draagt gewoon niet zoveel kleren omdat haar oma bijna blind is.En Gaga heeft een witte huid en dan met spot erop.Kan haar oma Lady gaga wel een beetje zien.Snap je?

    kan ze ook gewoon witte klere dragen dat is gewoon een kutsmoes


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    I think she's hot.:Y)

    +She got the looks. But she isn't a whore at all.

    Ze lijkt niet op een hoer, ze draagt gewaagde kleding.
    Een groot verschil lijkt me.

    ik vind haar geen hoer want anders is heel de muziek industie hoer en dat vink dom omdat te zegge


    cupcake smells great

    ze kleed zich gewoon nogal kledingloos soms :]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Zij lijkt niet echt op een hoer omdat dat bij haar muziekstijl past enzo, en ze leeft in Amerika dat loopt daar vol met weirdos XD, als er iemand hier in BE of NL zo gekleed zou lopen; dan zouden de meesten wel denken dat het een hoer is wrsch..

    RandomRhythm schreef:
    Niet mee eens Ik vind haar stijl geweldig en vernieuwend, she's got the body for it en dan mag ze het ook showen.

    Inderdaad, al je 't hebt, mag je 't showen ook.

    Je kunt er wel uitzien als een hoer, maar je niet zo gedragen. Ze heeft een aparte stijl, hoewel niet helemaal mijn ding.


    History is not hatred.