• Wie heeft er een vader of moeder die gestorven en is en door wat? Natuurlijk geen misbruik maken van de situatie en mensen gaan uitlachen etc. ik ben er gewoon eens benieuwd naar. als op dit topic teveel ongepaste reacties komen, laat ik het sluiten. ik heb er bijdeweg geen, beide nog in leven


    All was well.

    Immortal schreef:
    neee....

    een vriendin van mij wel. ze heeft het er erg moeilijk mee en dat vind ik best wel erg want ik kan haar niet helpen....

    dat doe je wel sjat, heel veel zelfs!(K)
    mijn moeder is gestorven aan hersentumors bijna 3 jaar geleden


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik heb ze beide nog

    Maar mijn pa zie ik max. 2 keer int jaar


    Ma ik ken iemand en hij heeft zijn beide ouders verloren. zijn vader kreeg ineens iets aan zijn hart en zijn moeder kreeg kanker en hij woont nu bij een vriend. Da's egt vreselijk


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    mijn nichtje is haar beide ouders verloren, haar moeder toen ze 1 was en haar vader 8 jaar later ..


    -

    heb beide nog en nog maar 1 opa en oma. De moeder van me vader is 9 maanden na mijn geboorte overleden aan een hartinfarct 5x achter elkaar. Daar heb ik het een klein beetje moeilijk mee. En de vader van mijn vader overleed aan kanker zijn eigen schuld :@ de reden hij verstootte me als kleinkind toen ze wisten dat ik ADHD had/heb :'(

    KimxBill schreef:
    heb beide nog en nog maar 1 opa en oma. De moeder van me vader is 9 maanden na mijn geboorte overleden aan een hartinfarct 5x achter elkaar. Daar heb ik het een klein beetje moeilijk mee. En de vader van mijn vader overleed aan kanker zijn eigen schuld :@ de reden hij verstootte me als kleinkind

    het is zijn eigen schuld dat hij stierf omdat hij jou verstote?
    dat begrijp ik niet helemaal


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    het is zijn eigen schuld dat hij stierf omdat hij jou verstote?
    dat begrijp ik niet helemaal


    dat zette ik er net bij ;)

    ik heb allebei mn ouders nog.


    AAP

    Mijn vader is overleden -voor mijn neus- aan een hartstilstand dat is ontstaan door een inwendige bloeding. :/


    -

    KimxBill schreef:
    heb beide nog en nog maar 1 opa en oma. De moeder van me vader is 9 maanden na mijn geboorte overleden aan een hartinfarct 5x achter elkaar. Daar heb ik het een klein beetje moeilijk mee. En de vader van mijn vader overleed aan kanker zijn eigen schuld :@ de reden hij verstootte me als kleinkind toen ze wisten dat ik ADHD had/heb :'(


    Maar hij krijgt geen kanker omdat hij jou verstoot, kanker is iets heel natuurlijks, of het moet in de familie zitten, dan kan het ook vaak voorkomen.


    -

    ILoveHajar schreef:
    (...)

    Maar hij krijgt geen kanker omdat hij jou verstoot, kanker is iets heel natuurlijks, of het moet in de familie zitten, dan kan het ook vaak voorkomen.


    Nee, dat niet maar ik heb hem juist gewaarschuwd van laat je bovenlip nou nakijken straks is het kanker maar nee meneer deed het niet hij dacht dat het een koorts lip was, een jaar later (dacht ik) overleed hij aan kanker.

    Ik weet dat ik heel gelukkig moet zijn ofzo.
    Ik heb mijn beide ouders, zie ze elke dag, niet gescheiden ofzo, en uiteindelijk vallen ze allebei heel goed mee^^. Komt er nog eens bij dat ik natuurlijk ook altijd op steun kan rekenen van mijn twee broers en mijn tweelingzus^^.
    Ook heb ik al mijn grootouders nog.
    En hoewel ik al 18 jaartjes hier op Aarde ben, heb ik nog niemand weten te verliezen.

    Ergens moet ik een goede berschermengel hebben ofzo..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    KimxBill schreef:
    (...)

    Nee, dat niet maar ik heb hem juist gewaarschuwd van laat je bovenlip nou nakijken straks is het kanker maar nee meneer deed het niet hij dacht dat het een koorts lip was, een jaar later (dacht ik) overleed hij aan kanker.


    Oh op die manier.
    Dan vind ik 't nog wat raar maar daar ga ik me verder niet mee bemoeien.


    -

    Boyiloveyou schreef:
    mijn vader is dood voor mij,ik zie hem niet,hoor hem niet,en moet hem niet.


    ~

    ik heb beide nog, maar met mijn vader heb ik sinds het begin van het jaar geen contact meer..


    Never forget the things that make you smile

    Ik heb alles en iedereen nog. Buiten mijn kat... maar dat telt niet ckers?


    Frankly my dear, I don't give a damn.