• Ikzelf ga geen schrijven maar ik heb wel al ondervonden dat jullie dat gedaan hebben. Een story over Twilight schrijven.
    Wel, ik geef jullie de kans om jullie story hier te promoten en dan ga ik er drie uitkiezen die ik ga lezen en ga blijven volgen.
    Maar hij moet wel aan de volgende puntjes voldoen;
    - Leestekens.
    - Hoofdletters.
    - Als iemand iets zegt dan wil ik niet dat er staat. Bv. Edward zegt.
    Dat wil ik niet lezen.
    - Het liefst ik-vorm maar dat moet niet.
    - Goed verhaal.
    - Weinig tot geen schrijffouten.

    Zo, als jou story hieraan voldoet zet dan maar een link neer.

    Bite me, Edward.
    En als je ook over Robert Pattinson leest heb ik ook nog een andere. More to Life.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    http://www.quizlet.nl/stories/1603/twilight-maar-dan-anders/ Als je hem gaat lezen (?) Veel plezier!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    die van mij ;)

    Sommige delen staan een klein beetje spelfoutjes maar die ben ik er nu an hety uithalen...


    hij heeft bijna 140 delen


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Mijn gaat over Carlisle, maar die is gestopt. Misschien ooit gaat die verder.


    I live for the applause, you will die for it.

    Veel plezier, als je hem gaat lezen. Ik hem ook stories van robert pattinson als je er fan van bent

    De link:
    Dying For My Love

    X x X(flower)(K)

    The life after Twilight [/Robert Pattinson]


    Ik weet niet of het aan alle puntjes 'voldoet'.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Highway to Hell

    Ik ben bezig hem te herschrijven in Word, momenteel staat er nog maar 1 deel online :p
    tis een story

    Misschien de mijne? Het is wel een Harry Potter/Twilight verhaal, maar het gaat niet echt over Harry Potter zelf xd Maar over zijn dochter.

    Hoop dat je 'm wil maken =)

    http://www.quizlet.nl/stories/55/how-to-save-a-life-hptwilight-saga/


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Btw; de eerste twee hoofdstukken zijn in hij vorm, die daarna zullen in ik-vorm zijn =).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Immortal Love
    Die is van mij en Selena, op het account TeamEdward en hij heeft al 44 delen!


    -

    Love for Robert Pattinson through Edward Cullen.

    Mensen lijken het een goed/origineel verhaal te vinden.

    En het voldoet aan je eisen.


    Veel plezier. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Mysterious Grace.
    Normaal gezien voldoet hij aan al je puntjes. Ik ben nu bezig met deel 4 en de uitleg staat in het eerste deel. Je ziet maar ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    mag je ook die van over de mensen die in twilight spelen ?

    want dan :

    http://www.quizlet.nl/stories/668/girls-love-lautners/


    the world comes to life.