• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen moeten worden opgesplitst voor jongens en meisjes

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    TEGEN!
    Vorig jaar zat ik in de klas met alleen maar meisjes. Echt niet leuk. Een paar maanden gaat dat wel, maar geen heel schooljaar. Laat staan dat er in de hele school dan nog alleen maar meisjes zijn oO


    Listen to what we're not saying..

    Tegen!


    I need you like a heart needs a beat

    Tegen,
    met jongens is er veel meer te beleven. :'D

    Tegen, en ook weer voor. Ik heb namelijk enorme kutjongens in mijn klas, dus die mogen wel weg. Maar de rest hoeft niet. ^^'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    tegen!

    TEGEN!
    Ziet haar dagelijkse kwijluurtje al voorbij gaan.


    Elegance is refusal.

    Tegen, zwaar tegen.
    Ik kan niet leven zonder boys, ja? o.o'
    En niet alleen voor mijn uitzicht, maar omdat het met jongens veel gezelliger is dan met meisjes.


    ok

    Tegen & voor.

    Ik zou graag is in een meisjesklas zitten zonder al die irritante jongens, maar op school wel ik wel ng lekkere guys kunnen zien. :')


    A. ikmisje.

    Tegen ;o Ik vind het juist zo prettig om naar de jongens te kijken. Gaan ze dat nou verbieden? ik dacht het niet! ;o


    It even took me by surprise

    tegen


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Tegen.

    in een klas vol meisjes zal er veel geruziet en geroddelt worden,jongens houden dat tegen.
    in een klas vol jongens zullen er velen niet goed hun best doen omdat ze bang zijn om als 'strever' te worden uitgemaakt,maar wanneer de meisjes goede punten halen,willen de jongens zich bewijzen tegenover hun,en zullen ze hun best doen voor betere punten ^^


    everybody needs a song.

    tegen :O


    Nvt

    Tegen


    Let's do this poo

    Voor

    Tegen


    I'm your bitch [: